Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 17141 til 17160 af 33479
-
Translater
ForumindlægHey.. der skulle vel ikke være en engel derude, som kunne fortælle mig hvor man kan finde en dansk tysk translater?Jeg håber der en en derude som kan hjælpe... -
Hjælp til grammatiskrettelse af stil ''Die Ohrfeigen (lang)
Forumindlæg''Wenn Sie nach hause kommen, Renate fragt die Grossmutter und die Tante was KZ bedeutete. Sie bleiben total schockiert, und erklärt dass, sie sollt nicht mehr über es sprechen, weil es sehr gräflich für die Familie, und Special für ihre Papa ist. Renate Verkroch sich unter dem Klavier,... -
The Red Line
ForumindlægJeg har læst de forskellige indæg om selv samme tekst.Jeg synes dog ikke, at nogle af budene på mulige temaer er "lige i skabet" (et Mikael-skab), så jeg vil gerne høre, om der er nogle, der har et genialt indfald (det kan selvfølgelig også være, at teksten er elendig!).Desuden kunne je... -
optagelse
ForumindlægHej folkensDet er sådan at jeg har i 1.g haft mat på b-niveau, men jeg skal læse 2.g og 3.g i udlandet og har valgt matematik på et niveau der svarer til a i danmark (nærmere a+ faktisk).Men problemet er, at selve studiet er ret krævende og nogle andre elever har anbefalet mig at tage mat på et l... -
9/11 - hJÆLP
ForumindlægHvad var baggrunden for 9/11?? -
Hvordan laver man eassy om en film
ForumindlægEr der nogle der kan forklar mig hvordan man laver en eassy om en film? :)x -
Erfaring med at være selvstuderende??
ForumindlægNogle der har erfaring med at være selvstuderende? (gym.uddannelse)? Jeg har lige været selvstuderende i matematik c HF enkeltfag (det gik rigtig godtjeg fik 2 12 taller ) men er nu selvstuderende i samfundsfag c jeg tænkte på om dette umiddelbart er hårdere/sværere? jeg tænker mere på forkell... -
Landsby tosser og by rotter
Forumindlæget analyserene oplæg til et HF-hold om sammenhængen mellem kultur og sprog? -
Rettelse
ForumindlægHej! Er der nogen der vil kigge min stil igennem for fejl ? Hvis i synes der er for meget til at I gider at rette det hele, kan I jo bare tjekke noget af. Så ville jeg være meget taknemlig:) Our study tour to Paris started on 14 September. We went by bus and arrived in Paris on 15 September 9 o’c... -
hjælp med oversættelse..plz
ForumindlægHej..jeg har en lille oversættelse som jeg gerne vil bede om hjælp til at oversætte... jeg vil være meget taknemmelig hvis nogen kunne hjælpe, den er ikke særlig lang tak for hjælpen -
3.års opg. om Hemingway!!
ForumindlægHejsa alle.. Jeg skal skrive om Hemingways novelle "in our time" men mangler sekundær litteratur.. Nogle ideer??? på forhånd tak.. Mich. -
Odontologi - Tandlæge
ForumindlægHej allesammen Er der nogen, der er igang med at læse til tandlæge? Jeg har et spørgsmål med hensyn til kemi-niveauet på studiet. Er den kemi, som man læser på studiet, meget svær at sætte sig ind i? Har nemlig ikke haft kemi i snart et år, og ved ikke om jeg kan klare kemi på en videregå... -
SSO
Forumindlægnu skal jeg se om jeg har det rigtigt.....MAX 15 sider...min 10? help -
Indgående differentialligninger
ForumindlægHej, jeg skrive SSO i 2.ordens drifferentialligninger. Jeg skal beskrive harmoniske svingninger og dæmpede svingninger. Så står der så også i min problemformulering at jeg skal gøre rede for hvordan man løser de indgående differentielligninger. Jeg forstår ikke hvilke differentialligninger det e... -
thermodynamiske data... blabla
Forumindlæghva står delta Hf^0 for? delta Gf^0 for? S^0 for? håber I kan tyde det.... -
forstår ikke dette
Forumindlæghttp://www.youtube.com/watch?v=oNL6JgUUSE4 I denne video, da han beregner v, får han det til 7,511. jeg får det til 7511. hvordan kan det være? -
Er det rigtigt oversat...?
Forumindlæg(Some Danish people- especially tradesmen- settled down in big cities, but they had to put up with tough conditions, overpopulation, unhealthy and dark residence in narrow streets. Where the heat in summer was (uudholdelig). Nogle danskere- især håndværkere. slog sig ned i de store byer, men de ... -
essay - hvad er "symbolism"?
ForumindlægJeg skal skrive et essay om en novelle, og skal blandt andet inkludere "Symbolism" fra novellen.. Er der nogen der kan give mig svar på hvad der ligger i det? og "The way the story is structured"? - har en ide om denne..Men hvis der er nogen som kan give en kort forklaring a... -
Ordbog
ForumindlægEr der nogen, der kender en ordbog, som man kan bruge uden være forbundet til internettet. Jeg ved der findes bøger, men jeg mener en ordbog, der kan fungere på computeren uden net? -
eksponenttialfunktionen
ForumindlægHej. har fået stillet opgaven til mundtlig eksamen. givet eksponenttialfunktion f(x)=a^x vis vha 3 trinsreglen at differentialkvotienten kan skrives som f`(x)=a^x*f`(0) jeg kan sipelthen ikke se hvordan jeg skal gribe det an a^x differentieret bliver jo a^x*ln(a)
