Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 17161 til 17180 af 58387
-
Biologi eksamen imorgen :'( kl .08:00
ForumindlægER DER NOGEN, der kender hjemmesider til at besvare dette spørgsmål på??? PLEASE. Redegør Hormonet insulins rolle i reguleringen af blodetsukker? Forkar hvordan insulin diabetes patienter produceres? Hvad kan man gør for at forebygge og behandle sygedommen? Vurder om det vil blive m... -
AT eksamen - Fremgangsmåde til den mundtlige prøve! - Hjælpe vejledning til alle!
ForumindlægHej folkens. Mit indlæg er røget næsten 7 sider tilbage men vil gerne minde jer om at i kan finde en vejledning til den mundtlige prøve her: https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=519769 Der er ingen der er gået ud emd under 10 ved at bruge den vejledning og jeg svarer også gerne p... -
Fysik A- HTX eksamens sæt 2017
ForumindlægSidder der mon nogle med et eksamenssæt fra Fysik A HTX 2017? -
Fysik eksamen "Atomets opbygning og Det periodiske system?!
ForumindlægJeg har brug for hurtigt hjælp! Jeg ved godt noget om det periodiske system men ikke noget om atomets opbygning! Og der skal stå på min disposition "præsenter emnet - DPS og Atomets opbygning": (hvad det i grunden er) jeg kan ikke komme videre fra "hvad det i grunden er&q... -
Skal til eksamen snart!!! help me! LANDBRUGET ØKOSYSTEM
ForumindlægHej, nogen der kan hjælpe med dette spøgsmål ? Et forklaring på hvorfor hvorfor kvælstof er et af de stoffer mandens afgrøder hurtigst kommer til at mangle? -
Hjælp angående et par eksamens spørgsmål (Mat A)
ForumindlægHej - Sidder og skal til eksamen om 20 dage ca. Er dog lidt i tvivl angående et par spørgsmål, så hvis nogle kunne hjælpe, ville det være rart. Spørgsmålene er følgende: https://gyazo.com/55257caa71099663fa12283d92e86587 https://gyazo.com/9cc06b8929cc80c0974adbdb6372a854 https://gyazo.com/4... -
MUNDTLIG FYSIK C EKSAMEN!! HASTER VIRKELIG
ForumindlægHey SP Om få dage skal jeg op i fysik C mundtlig eksamen. Jeg skal derfor sørge for at få forberedt mig på de spørgsmål vores lærer har udleveret til min klasse ved at lave en disposition til hvert spørgsmål. Problemet er, at min lærer fortæller at der ikke ønskes at man kigger for meget på sin ... -
Hjjæææælp en dag tilbage!!! Til eksame plz hjælp:-)
Forumindlæg#0 hej, jeg skal analysere og fortolke et eventyr som er skrevet af H.C Andersen, "Det Er Ganske Vist. jeg skal til eksamen imorgen:/ håber jeg får hjælP!:) de her punkter skal jeg fortælle om nedenunder dem har jeg lig skrevet hvad jeg har fundet ud af, så håber der nogle der vil rette hvi... -
Studieretning
ForumindlægHej, jeg er blevet en MEGET forvirret pige. Jeg går i 9. klasse lige nu og selvfølgelig skal man tage stilling til hvad man skal efter folkeskolen. Jeg har beslutten en 10. klasse på et gymnasie, senere vil jeg på gymnasiet da det er et krav (skal læse til jura). MEN, selvfølgelig bl... -
Drømmer om at blive kirurg, hvilke gym og fag?
ForumindlægHej... Jeg er en pige der lige nu går i 9. klasse, der siden et barn og til nu drømmer om at blive en kirurg inden for knogler, led, muskler osv. Jeg ved det er en svær uddannelse, men jeg vil og kan. Jeg skriver her, fordi jeg er tvivl om hvilke gymnasium jeg skal gå videre til. Jeg havde tæn... -
Besøg i fængslet - dansk skriftlig eksamen 2007
ForumindlægJeg så i et af indlæggene herinde hvor i kort havde snakket om emnet 5. der hed Besøg i fængslet. Jeg diskuterede med en af mine venner om at jeg-fortælleren sad i døren med håndjern på der hvor han opdagede den arresterede mand som gav ham den havle cigar. Havde jeg-fortælleren virklig håndjern ... -
Hvordan skal jeg starte, gå videre og afslutte eksamens teksten??
ForumindlægHejJeg skal op til mundtlig fag. Så jeg ville høre om nogen her inde har gode tips til hvordan jeg kan starte med teksten, hvordan jeg kan gå videre og ligeledes hvordan jeg kan slutte min eksamination af???hilsen Marie K. -
Forberedelse til skr. eksamen maj 2010 Matematik A
ForumindlægHej SP-ere!! Dem der skal op til matematikeksamen A maj 2010 - hvordan forbereder I jer? Jeg skal op ligesom jer 25-05 2010 9:00, men jeg er lidt "clueless" på hvordan jeg skal forberede mig. Skal jeg bare læse op på alle 3 år eller er der nogen som har en formodning om hvad vi kan ... -
Engelsk materiale til SRP - Kristen fundamentalisme i USA
ForumindlægJeg skal skrive mit studieretningsprojekt i fagene engelsk A og religion B og har valgt "Kristen fundamentalisme i USA" som fordybelsesområde. Indtil videre har jeg alt det religionsfaglige materiale som jeg umiddelbart får brug for, men jeg leder stadig desperat efter noget materiale... -
MatB mundtlig eksamen - lineær funktion/vækst??
ForumindlægJeg er igang med at forberede mig til mundtlig matematik eksamen b-niveau, og et af spørgsmålene under variabelsammenhænge og vækst går på, at man skal redegøre for lineære funktioner og lineær vækst. hvad er det lige, forskellen er? og hvordan skal man redegøre for dem? er lineær vækst ikke y=ax... -
Fysik HTX eksamen- Hvordan kan et spørgsmål lyde ?
ForumindlægHeeej Jeg skal snart til Fysik B eksamen på HTX // 2. år.. Prøven tager udgangspunkt i et projekt som vi har lavet + et udtrukket spørgsmål, hvor vi også skal lave et eksperiment Mit spørgsmål er: Hvordan kan det spørgsmål f.eks. lyde ? Vil gerne forbedre mig bedst muligt.. På forhånd tak -
beviser til mundtlig mat eksamen (et årig a)
Forumindlæghey.. ville høre om der er nogen derude der ved hvilke beviser der kunne tænkes at man skulle løse under henholdsvis parameterfremstilling, rumgeometri, og differentialregning;til den mundtlige studentereksamen i mat (et årig a).. undervisningen har fuldt bogen "MAT 3H"på forhånd tak. -
Gasser fysik/kemi - skal op til eksamen imorgen og mangler virkelig hjælp!!!!!!
ForumindlægHej derude! Jeg skal op til fysik imorgen, og jeg mangler at skrive og gasser! Er der en som har nogle gode facts til gasser, og et forsøg(med beskrivelse) dog ikke elektrolyse - den har jeg! Håber der er en der hjælpe, hurtigst muligt!!!!! På forhånd tak! :( -
Hvor lang tid vare dansk eksamen? mundtlig
Forumindlægtitlen siger alt -
Hjælp skal til eksamen i morgen, Hvad kan vi gøre ved omsorgssvigt
ForumindlægHej Jeg er helt på røven er kørt fast i alle andre ting og mangler "bare" denne. Har en masse ting i hovedet men kan ikke få dem ned på papir Nogen der kan hjælpe lidt Jeannette
