Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 17161 til 17180 af 119569
-
Chi i anden test - Signifikansniveau
ForumindlægHJÆLP!! hvordan laver jeg opgave b?! -
høj karakter...
ForumindlægVed godt det er et møg irriterende spørgsmål, men jeg er vildt nervøs for min matematik eksamen på fredag. Jeg afslutter C-niveau (er 1.g'er) og jeg har fået mine eksamensspørgsmål udleveret. Jeg fik 10-10 i årskarakterer, og jeg skulle meget gerne komme op på hvertfald det samme til eksamen.... -
Eksamen - problemregning
ForumindlægHej, jeg skal til 9. klasses afgangsprøve i matematik her på onsdag. Jeg har siddet og skrevet noter til alt jeg kunne komme i tanke om i de sidste to dage. Så jeg undrede mig over hvilke opgaver der kunne dukke op til problemregningen? Og hvilke plejer typisk at være der? :) -
(SRP) Fysik A HJÆLP!!!
ForumindlægJeg skal have valgt mit emne til mit studieretningsprojekt (SRP) og skal skrive inden for Fysik A. Derudover har jeg følgende fag at vælge imellem: - Matematik A, -biologi B, - Idehistorie B (er en blanding mellem historie og filosofi), - Kemi B - Teknologi B. Jeg vil VIRKELIG GERNE HAVE FORSLA... -
Lektiehjælp
ForumindlægHej!Jeg er studerende på MØK CBS og har 5-års universitets uddannelse i matematik. Jeg tilbyder hjælp til matematikopgaver i alle niveau (A,B,C). -
SRP:)
ForumindlægHeeeeeeeeeeeej Jeg skal snart skrive SRP, jeg har valgt fagene matematik A og biolog B. Jeg har lidt svært ved at vælge et emne, er der nogen, der har nogle gode forslag til emnevalg. Jeg leder efter et emne: - Hvor man skal lave en masse beregninger. - Hvor der et godt sammenspil mellem fagen... -
Hjælp, mangler et godt emne til AT!
ForumindlægMit AT emne er Kommunikation Har brug for hjælp, til at vælge fag og sag A - Niveau: Historie, Dansk, Spansk, matematik B - Niveau: Religion, fysik, kemi, engelsk C- Niveau: Samfundsfag, Biologi, idræt, oldtid Håber i kan hjælpe -
Hurtigt spørgsmål
ForumindlægHvor mange eksamener kommer man i alt op i på gymnasiet stx her i 2012 ? -
Adgangskrav på Uni
ForumindlægJeg har hørt at hvis man søger en uddanelse så vil de specifikt kigge på de fag det kræver at man har, for at komme ind.. Lad os nu tage biomedicin som eksempel.. Her bliver ALLE optaget hvis man har dansk A og engelsk B, matematik A, fysik B og kemi B. Alle fag skal være bestået. Det jeg så ... -
al hjælp ønskes!
ForumindlægHej :) skal op til biologi C mundtlig eksamen den 23. juni, og jeg ville gerne vide om der var nogen som har noter eller dispositioner eller hvad som helst! jeg stinker til bio, og jeg ville helst undgå at trække det... så hvis i har nogen, så vær venlig og sende dem til mig :) -
Linære funktioner og ligninger
ForumindlægHej allesammen, Jeg har en opgave i matematik der lyder følgende: I denne opgave skal du undersøge funktionen f(x) = 3x -2. A) Beregn f(7) => f(7) = 3*7-2 => f(7) = 19 B) Løs ligningen f(x) = 7 => 7 =3x-2 => 2+7 = 3x => 9 = 3x => 9/3 = x => 3 = x C) Tegn... -
Eksamensplan
ForumindlægEndelig- er det givet- Hvilket fag vi skal op i!:. Jeg skal op i religion og old. Hvad skal I op i!? I så fald- hvordan kan man forbedre sit tal? Far 9 til 10? -
HJÆLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!MED VEKTOR OPGAVE
ForumindlægHej! Er der nogen der ren faktisk kan hjælpe mig med en MAT AB1 stx opgave 720? Kan ikke komme med nogen som helst løsninger til dette opgave! :( -
Cosinus 2ab
Forumindlægc^2 = a^2 + b^2 − 2ab * cos(C) Hvad betyder 2ab? Er det b^2 - 2*a + b? -
Optagelse?
ForumindlægEr der nogen 1.g'er herinde, som har været til optagelsesprøve på STX i 2008 ? -
Tegneplade til håndskrevne notater/figurtegning
ForumindlægHej! Som overskriften siger, er jeg interesseret i at høre hvilken tegneplade i bruger til håndskrevne notater / figurtegning på jeres computer! Jeg er ikke den heldige ejer af en bærbar hvor man kan "tegne" direkte på skærmen, men har sat mit for at jeg skal igang med at bruge en tegn... -
hjælp
Forumindlæghjælp til matematik Beregn forskrifter for rette linier gennem følgende punkter: (-5,2) og (10,8) beregn forskrifter for eksponentielle funktioner, der går gennem følgende punkter (-5,2) og (10,8) er der nogen der kan hjælpe med opgaven -
Søger hjælpelærer
ForumindlægJeg går på STX-kursus på VUC og søger desperat matematik hjælp. Jeg mangler at forstå næsten alt det grundlæggende og er villig til at betale en fornuftig pris alt afhængig af hvad DU kan ;D Jeg fik 00 i sidste årsprøve, og den fiasko skulle ikke gerne gentage sig til sommerens eksamen. Håber at ... -
studie tvivl
ForumindlægHeej Jeg går på hhx og har valgt vø afsætning på a og matematik b samt finans b det første spørgesmål er når jeg så får de endelige karaktkter får jeg så de karakter jeg har fået i første år ? på eksamsamens beviset i 3 år og kan jeg godt vælge samfundsfag i 3 år ? -
Procentregning
ForumindlægHej, nogen der kan hjælpe med procent regning? Kan simpelthen ikke huske noget fra matematik :S Tak på forhånd. :) Vægt Start: 55,7 kg - Slut: 57 kg - Ændring: 1,3 kg - Procentændring: ?? BMI Start: 17,96 - Slut: 18,61 - Ændring: 0,65 - Procentændring ??
