Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 1701 til 1720 af 154032
-
skriftlig tysk
ForumindlægHej, eftersom jeg ikke er lige så god i skriflig tysk som i mundligt, kunne jeg godt tænke mig at blive bedre skrifligt. Så er der ikke lige en som kunne skrive nogle danske sætninger som jeg så skulle overføre til tysk. (det er 10 klasse nivaue) -
biologi metoder
ForumindlægHeeej SP members.. :) Det er måske et underligt spørgsmål Hvilke metoder bruger man i biologi for at forklare hvordan fx hjertet fungerer? altså jeg læser i min biologi bog også skriver jeg ned. Hedder det bar analyse af en teori?? (teorien er det som står i bøgerne). Min lærer mener det hedd... -
Hjælp til skriftlig eksamen
ForumindlægHej Jeg skriver til jer, da jeg står i den situation, at jeg skal til skriftlig eksamen i matematik (lærereksamen) d. 19.05.2014. Hertil søger jeg akut hjælp til forberedelse mm. Det foregår sådan, at man to dage for eksamenen får udleveret hjælpeark tilhørende de rigtige opgaver. Hermed har ma... -
Skriftlig rumgeometri
ForumindlægJeg har sat mig til at løse rumgeometri til den skriftlige eksamen. Jeg går stærkt ud fra at det emne bliver bragt på bane. Men er der nogen som kan lave en mindre udførlig oversigtsliste over hvilke ting man skal kunne til en skriftlig eksamen indenfor rumgeometrien.Jeg vil blive utrolig glad fo... -
3 A-niveaufag?
ForumindlægJeg har hørt at man godt kan have tre højniveaufag, men hvordan?Jeg er kommet ind på Espergærde Gymnasium, og de har et program, så man kan prøve at vælge valgfag. Jeg er kommet ind på nr. 7(Eng A, Samf B, mediefag B), men når jeg kører programmet kan jeg kun få to højniveaufag.Her er linket: htt... -
Kemi-2000 A facit..!
ForumindlægHejsaHar lige fundet ud af, at facitlisten til kemi 2000 A bind 1 og 2, ikke længere er tilgængelig som pdf fil....Jeg skal selv til eksamen på tirsdag, og regende derfor med at regne opgaver, for bagefter at kontrolere resultaterne... synes at det er den bedste måde at lærer på...Er der så nogen... -
skriftlige karakterer
ForumindlægHej alle 3.g'ere Vi er en hel klasse på gribskov gymnasium der føler os en anelse snydt mht. vores eksamenskarakterer i skriftlig musik. Der er ingen (ud af 9) der har fået over 7 hvilket er en anelse usædvanligt, vi er vant til både at få 10 og 12 som normalkarakterer. Det er her vi nu hen... -
!HJÆLP! Skriftlig fremstilling
ForumindlægHej! Jeg har en skriftlig fremstilling for til om 1 uge.. Jeg skal skrive et bud på en nationalsang om Danmark... Hvis du har en ide til opstilling, skriftstørrelse, et vers, en strofe eller andet, så please skriv!!! Jeg kan nemlig ikke komme igang, men det kan jeg 100% med din hjælp.. :) Ps... -
Biologi SSO
ForumindlægGrundet SSO i biologi... Skal jeg lave et forsøg hvor jeg drikker to øl og måler min promille og finder ud af hvor lang tid det tager før alkoholen er ude af kroppen igen. Har set i bøger at der står man forbrænder 1/100 genstand pr. kilolegemes vægt pr. time. Hvis jeg drikker 2 genstande og ve... -
SSO BIOLOGI
ForumindlægJeg skal til at skrive SSO i Biologi B. Jeg har valgt emnet diabetes. Nogle der ved hvordan jeg kan analysere i biologi ? Jeg ved umiddelbart jeg skal lave mit eget forsøg, men hvordan kan jeg ellers analysere så det fylder 4 sider. -
skriftlig eksamen
Forumindlæghej. jeg skal, som så mange andre, til skriftlig samf eksamen imorgen, og i den anledning kunne jeg godt tænke mig at høre hvad folk tager med til eksamen. alle ens noter fra hele året, kun bøger, eller kun noter, eller måske ingen af delene? hvad er smartest at medbringe? det hele, bøgerne eller... -
SKriftlig imorgen
ForumindlægSå er der Dansk skriftlig eksamen imorgen. Nervøse? Hvordan læser i op idag? Jeg er i fulde sving med analysemodeller, noter, forskellige bøger mv. Hvis du har nogle super gode links eller andet, du kunne tænke dig at dele, ville det bare være skønt! Jeg tænker især på 'opskrifter' til hh... -
STX - skriftlig engelsk eksamen B-niveau 2. delprøve
ForumindlægHej derude Jeg var oppe i skriftlig engelsk på STX B-niveau her i år, og har lige fået min eksamens karakter tilbage. Eftersom jeg føler mig lidt snydt, vi ikke får nogen rettelse tilbage og derfor mangler grundlag for min karakter, ville jeg høre, om der var en venlig sjæl eller 2 derude, de... -
Engelsk A i dag!!!
ForumindlægHvordan gik den skriftlige engelskeksamen i dag??Synes faktisk det var en ok opgave!! Der var dog visse fælder i oversættelsen!! -
Biologi-metoder
ForumindlægHej. Jeg skriver AT-synopsis og er lidt i tvivl om metoderne i biologi. Biologi hører jo ind under naturvidenskablige metoder, men det er noget med hypotese, teori og forsøg. Men hvis man nu ikke har lavet noget forsøg i biologi, hvad er så metoden ? Håber nogle kan hjælpe mig. -
Tutor - Samf A- odense!
ForumindlægSøger en tutor fra Odense der kan ruste mig godt sammen til samfundsfag A, både skriftligt og mundtligt..!!! Skriv! -
biologi eksamen
Forumindlægjeg skal på tirsdag op til biologi eksamen og jeg vil gerne kunne forberede mig selv bedst muligt, så jeg ville hører om der er nogen der ved hvad man bør læse op på før man går til eksamen? -
HJÆLP - metoder i biologi
ForumindlægHej! Jeg står og skal aflevere en AT-opgave om 5:2 kuren (dansk og biologi). Kan du hjælpe mig med hvilke metoder jeg bruger i min opgave? -
SKRIFTLIG DANSK
ForumindlægHej med jer :) Hvaså, er der andre, der har været oppe i dansk skriftlig i dag, og hvad synes I om emnerne? -
Biologi eksamen
ForumindlægHej allesammen :) Er der nogen, der kan give nogle gode råd til, hvordan man bedst muligt læser op til mundtlig eksamen i biologi på C-niveau? :) På forhånd tak :)
