Søgning på: polterabend jan sonnergaard perspektivering. Resultater: 1701 til 1720 af 3925
-
SSO film
Forumindlæghey.. ska skrive SSO om ikke så skide lang tid og vil gerne skrive noget i enten dansk eller historie.. interessere mig for film, så hvis i har nogen ideer til en teksk der er filmatiseret eller sådan noget... -
DANSK MUNDTLIG!!
ForumindlægHej derude. Jeg skal op i dansk mundtlig, da det er obligatorisk for 9.klasser. Jeg har trukket ''At træffe et valg''. Jeg er lidt på glat is, da jeg ikke ved hvilken tekst/noget andet jeg skal bruge. Jeg kan ikke vælge Sommersøndag(kortfilm), En, To, Tre NU, Hævnen(film) og Livet... -
Hjælp til fortolkning af Pigen fra Arles
ForumindlægHej er der nogle, der har nogle guldkorn til Pigen fra Arles af Alphonse Daudet? FP9 -
Arn
ForumindlægHej. er der nogle af jer, som der kan svare mig på hvad al ghouti betyder? det er det arn bliver kaldt af de muslimske krigere. håber i kan hjælpe. -
AT synopsis Ondskab
ForumindlægHej, er der nogen der har skrevet en Synopsis eller opgave om Ondskab? I fagene Dansk, Engelsk, og/eller Psykologi.. ? Kunne være en stor hjælp.. -
hjælp til opgave 2.2 flex dansk
ForumindlægHej Fru Marie Grubbe og Nordkraft læs de to ramanindledninger til ovenstående. Stemningsbeskrivelser. Nissen hos Spekhøkeren Hjælp -
Fedme og genetiske fejl
ForumindlægEr der nogen, der ved noget om genetiske fejl som grund til udvikling af fedme? Har hørt lidt om nogle forskellige hormoner, der påvirker det samt noget om fejl på kromosom nr. 15? -
Rettelse og hjælp til tyske sætninger.
ForumindlægEr der nogle der har tid og lyst til at rette sætningerne, så vil jeg blive meget glad. Vi har en Hp printer. Den er meget stabil og printer nogle flotte billeder. Kvaliteten er høj. Wir haben einen Hp Drucker. Es ist sehr stabil und druckt nogle?? schône Bilder. Die qualitât ist hoch. Ja, ... -
dansk
ForumindlægHejsa. Er der nogen der kan komme med eksempler på ondskab fra litteraturen.? -
Hollandsk nedtur?
ForumindlægJeg er i gang med min samfundsfagsaflevering. Et af opgavernelyder: Diskutér hvordan man kan tilrettelægge en økonomisk politik, der kan forhindre en "hollandsk nedtur". Nogle der kan give nogle idéer til at komme igang? -
Hej er der nogen, som kan analyser Novellen (Nabohjælp) af Sidsel Falsig Peders?en
ForumindlægHej er der nogen, som kan analyser Novellen (Nabohjælp) af Sidsel Falsig Peders? -
Ondskab - Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHey, jeg har trukket emnet "Ondskab" og mangler idear til en kortfilm, jeg kan arbejde med. Jeg har overvejet "De nåede færgen", men da jeg skal perspektivere til "Beast", er jeg bange for, at det ikke vil give det store mening. Hvad kunne alternativet være, som ka... -
Differentialregning
ForumindlægJeg ved ikke, hvordan jeg skal løse opgave b) altså sige hvad tallet betyder. Jeg kan godt finde tallet, men blot ikke forklare det Hvordan løser jeg b'eren?? -
funktioner
Forumindlæghar prøvet at regne på denne opgave men min facit giver ikke det samme som bogens facit, og ved ikke hvad jeg gør forkert med min udregning: opgaven lyder: tabellen viser udviklingen i antal sendte sms'er i perioden 2005-2014 i danmark (se bilag) i en model kan udviklingen i det månedlige ... -
AT bogen 2011 - er den noget værd?
ForumindlægOvervejer at købe den da jeg er meget i tvivl om metode i de forskellige fag samt lidt mere om hvad der forventes af mig her på mandag. Er der en der har købt den og kan fortælle om den er noget værd? -
24 TIMER SPØRSMÅL
ForumindlægHej SP Jeg skal til historie eksamen men har et par spørgsmål 1) skal jeg lave en synopsis som både censor og lærer får ? 2) skal jeg bruge ALLE kilder som er vedlagt 3) skal den nye kilde bruges til perspektiveringen? 4) hvad skal lærer og censor have ? -
Det moderne gennemburd - Inspiration
ForumindlægHej Jeg søger inspiration til det moderne gennembrud, som jeg har trukket i dansk. Det er kun malerier og overvejer lige nu "En såret arbejder" eller "Aften". Har I noget input? Inspiration (analysemodeller, perspektiveringer til nævnte malerier, mm.)? På forhånd tak for jer... -
Hvad menes der med dette?
ForumindlægJeg skal skrive en analyse og fortolkning som ligeledes skal indeholde en litteraturhistorisk perspektivering til perioden (eksistentialisme) Hvad menes der med litteraturhistorisk perspektivering? Hvordan perspektivere jeg så? -
Anna Anchers "Pigen i køkkenet"
ForumindlægEr der nogle, der har en god idé til en fremragende perspektivering? - perspektiveringen skal helst ligge til noget i det moderne gennembrud. På forhånd tak. -
Den grimme ælling
Forumindlæghej jeg kan ikke finde ud af hvad, jeg skal perspektivering den grimme ælling til. Det skal helst være en nem tekst da jeg kun gå i 8 klasse. Og også hvorfor den skal perspektivering til den.
