Søgning på: matematik 1g. Resultater: 17181 til 17200 af 32350
-
Eksamen
ForumindlægHej alle Skal op til skriftlig matematik b om 7 dage, noget jeg skal være opmærksom på? Hvis I sidder med nogle gode tips må I gerne dele dem. Og jo, skal nok huske vand og læse op. -
den geometriske betydning af f’(x0)
ForumindlægHej, jeg sidder og forbereder mig til min mundtlige matematik eksamen og er stødt på et problem. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad den geometriske betydning for f`(x0) er? Håber der er nogle der kan hjælpe... -
Differentialregning
ForumindlægHej :) skal snart til mundlig årsprøve i matematik.. ohh God :0 Kan ikke lige finde ud af dette spørgsmål: Vis, at funktionen f(x)=ax i 2 er differentiabel, -
Bestem længden af en side på Amalienborg
ForumindlægHej, jeg er i gang med en matematik aflevering og er kommet til opgave 4.4. Der står, at jeg skal finde længden på Amalienborg. Er det noget jeg selv skal bestemme eller skal jeg finde mig frem til det på en eller anden måde? Tak på forhånd. -
ekstremumssteder
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i mundtlig matematik, men har et eksamens spørgsmål, om jeg ikke forstår. Du skal beskrive hvordan en funktions ekstremumssteder kan beregnes.? Håber der er nogen, som kan svare på det. -
STX-CPH WEST I ISHØJ
ForumindlægHej med jer, Jeg vil høre om, hvordan skolen og lærerne er? - og om der går mange indvandrer på skolen? oooooooog.. et sidste spørgsmål: er studieretningen samfundsfag A, matematik B, psykologi meget svært ppå denne gym.? -
FSA
ForumindlægHej, Skal om ikke så lang til have terminsprøve og ville derfor spørge, om der var nogen der muligvis har en fsa opgave liggende/internetside, så man på den måde kan forberede sig. Dette kunne være i matematik, engelsk etc. På forhånd tak! -
Hjælp til 3 opgaver!
ForumindlægHej, jeg er snart færdig med min lange matematik opgave- har dog virkligt svært ved disse tre opgaver, nogen som kan udregne dem for mig? (Opgaverne er lagt ind som billede) -
Det gode liv: Samf. og Mat?
ForumindlægUnder emnet 'Kampen for det gode liv' skal jeg vælge en sag. Jeg ønsker Samfundsfag A og Matematik B og tager imod foreslag med kyshånd :-) -
er 2 løsningen til ligningen??
Forumindlæghej folkens har lige bruge for hjælp med matematik aflevering: Undersøg om 2 er løsningen til ligningen: x^3-5x^2+3x+6=0 hvordan undersøger jeg det?? på forhånd tak! :D -
Funktioner.
ForumindlægHej alle. Jeg skal snart til matematik eksamen, men har lige et spørgsmål. Jeg skal udlede formlen T2= log2/ loga. Vil høre om T2= log2/ loga er det samme som T2=ln2/ lna ? -
Haster! Kapitalfremskrivning?!!
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af kapitalfremskrivning. Er der nogle der har en god forklaring på hvordan man regner med det, så det er nemt at forstå? Skal til Matematik eksame på mandag, og er bange for at trække noget om lige det :/ Hjæææælp! -
samligning
ForumindlægHjælp! skal have hjælp til en opgave i matematik, den lyder sådan her. vis sammenhængen mellem danske kroner og dollar. skal have lavet det til imorgen. håber at i vil svare hurtigst muligt ;) -
Procent regning
ForumindlægHej, jeg har brug for lidt hjælp til en matematik opgave. Den lyder således: En gulding indeholder 58,5 % guld. Den indeholder 1,08 g rent guld. Hvad vejer ringen? -
f'(2)
ForumindlægHej derude. Jeg er kommet sent i gang med matematikken. Jeg har en opgave som skal afleveres i morgen og jeg er helt blank. Derfor søges alt den hjælp som kan hentes!! Opgaven er vedhæftet! På forhånd tak :) -
chi^2 test
ForumindlægHej, ville det være tilstrækkeligt at gennemgå dette til en mundtlig eksamen http://www.webmatematik.dk/lektioner/matematik-b/statistik/chi-2-chi-2-test Jeg også skal komme ind på kvartilsæt og boksplot for ugrupperede data -
Normalfordeling?!
ForumindlægHej alle. Sidder og skal op til matematik mundtlig eksamen i morgen. Men jeg ved stadig ikke hvad normalfordeling er? Er der nogle der kan forklare mig det på en meget børnevenlig måde? På forhånd tusind tak for hjælpen Fie :) -
Tak
ForumindlægHej alle Var oppe til matematik idag, fik 10, vil takke jer for jeres hjælp, og for at I har været med i min udvikling. Det stopper naturligvis ikke her, hæver det til A og læser det på uni. ;D -
FORSKELLIGT
ForumindlægNogen der har nogle idéer til gode hjemmesider til at blive bedre til, matematik, tysk, engelsk, fysik, geografi, og biologi? både skriftligt og mundlig? :D -
Hurtig Mat hjælp!
ForumindlægHej jeg er i gang emd et matematik opgavesæt. Jeg har dog en del problemer med opg 3 i den vedhæftede fil. Er der nogen der kan hjælpe mig Mange tak på forhånd :)
