Søgning på: matematik 1g. Resultater: 17181 til 17200 af 32350
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle Skal op til skriftlig matematik b om 7 dage, noget jeg skal være opmærksom på? Hvis I sidder med nogle gode tips må I gerne dele dem. Og jo, skal nok huske vand og læse op.
  • den geometriske betydning af f’(x0)

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og forbereder mig til min mundtlige matematik eksamen og er stødt på et problem. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad den geometriske betydning for f`(x0) er? Håber der er nogle der kan hjælpe...
  • Differentialregning

    Forumindlæg
    Hej :) skal snart til mundlig årsprøve i matematik.. ohh God :0 Kan ikke lige finde ud af dette spørgsmål: Vis, at funktionen f(x)=ax i 2 er differentiabel,
  • Bestem længden af en side på Amalienborg

    Forumindlæg
    Hej, jeg er i gang med en matematik aflevering og er kommet til opgave 4.4. Der står, at jeg skal finde længden på Amalienborg. Er det noget jeg selv skal bestemme eller skal jeg finde mig frem til det på en eller anden måde? Tak på forhånd.
  • ekstremumssteder

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart op i mundtlig matematik, men har et eksamens spørgsmål, om jeg ikke forstår. Du skal beskrive hvordan en funktions ekstremumssteder kan beregnes.? Håber der er nogen, som kan svare på det.
  • STX-CPH WEST I ISHØJ

    Forumindlæg
    Hej med jer, Jeg vil høre om, hvordan skolen og lærerne er? - og om der går mange indvandrer på skolen? oooooooog.. et sidste spørgsmål: er studieretningen samfundsfag A, matematik B, psykologi meget svært ppå denne gym.?
  • FSA

    Forumindlæg
    Hej, Skal om ikke så lang til have terminsprøve og ville derfor spørge, om der var nogen der muligvis har en fsa opgave liggende/internetside, så man på den måde kan forberede sig. Dette kunne være i matematik, engelsk etc. På forhånd tak!
  • Hjælp til 3 opgaver!

    Forumindlæg
    Hej, jeg er snart færdig med min lange matematik opgave- har dog virkligt svært ved disse tre opgaver, nogen som kan udregne dem for mig? (Opgaverne er lagt ind som billede)
  • Det gode liv: Samf. og Mat?

    Forumindlæg
    Under emnet 'Kampen for det gode liv' skal jeg vælge en sag. Jeg ønsker Samfundsfag A og Matematik B og tager imod foreslag med kyshånd :-)
  • er 2 løsningen til ligningen??

    Forumindlæg
    hej folkens har lige bruge for hjælp med matematik aflevering: Undersøg om 2 er løsningen til ligningen: x^3-5x^2+3x+6=0 hvordan undersøger jeg det?? på forhånd tak! :D
  • Funktioner.

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal snart til matematik eksamen, men har lige et spørgsmål. Jeg skal udlede formlen T2= log2/ loga. Vil høre om T2= log2/ loga er det samme som T2=ln2/ lna ?
  • Haster! Kapitalfremskrivning?!!

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke finde ud af kapitalfremskrivning. Er der nogle der har en god forklaring på hvordan man regner med det, så det er nemt at forstå? Skal til Matematik eksame på mandag, og er bange for at trække noget om lige det :/ Hjæææælp!
  • samligning

    Forumindlæg
    Hjælp! skal have hjælp til en opgave i matematik, den lyder sådan her. vis sammenhængen mellem danske kroner og dollar. skal have lavet det til imorgen. håber at i vil svare hurtigst muligt ;)
  • Procent regning

    Forumindlæg
    Hej, jeg har brug for lidt hjælp til en matematik opgave. Den lyder således: En gulding indeholder 58,5 % guld. Den indeholder 1,08 g rent guld. Hvad vejer ringen?
  • f'(2)

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg er kommet sent i gang med matematikken. Jeg har en opgave som skal afleveres i morgen og jeg er helt blank. Derfor søges alt den hjælp som kan hentes!! Opgaven er vedhæftet! På forhånd tak :)
  • chi^2 test

    Forumindlæg
    Hej, ville det være tilstrækkeligt at gennemgå dette til en mundtlig eksamen http://www.webmatematik.dk/lektioner/matematik-b/statistik/chi-2-chi-2-test Jeg også skal komme ind på kvartilsæt og boksplot for ugrupperede data
  • Normalfordeling?!

    Forumindlæg
    Hej alle. Sidder og skal op til matematik mundtlig eksamen i morgen. Men jeg ved stadig ikke hvad normalfordeling er? Er der nogle der kan forklare mig det på en meget børnevenlig måde? På forhånd tusind tak for hjælpen Fie :)
  • Tak

    Forumindlæg
    Hej alle Var oppe til matematik idag, fik 10, vil takke jer for jeres hjælp, og for at I har været med i min udvikling. Det stopper naturligvis ikke her, hæver det til A og læser det på uni. ;D
  • FORSKELLIGT

    Forumindlæg
    Nogen der har nogle idéer til gode hjemmesider til at blive bedre til, matematik, tysk, engelsk, fysik, geografi, og biologi? både skriftligt og mundlig? :D
  • Hurtig Mat hjælp!

    Forumindlæg
    Hej jeg er i gang emd et matematik opgavesæt. Jeg har dog en del problemer med opg 3 i den vedhæftede fil. Er der nogen der kan hjælpe mig Mange tak på forhånd :)