Søgning på: matematik fp9 2021. Resultater: 17181 til 17200 af 31727
-
1.g , bog
ForumindlægHej alle sammen, jeg kunne godt tænke mig en bog til noget fysiklæsning i ferien. - Helst en del pædagogisk vejledende. Niveaumæssigt, er jeg ikke klar over, hvad jeg skal gå efter. Jeg har lige afsluttet 9. (men det spiller umiddelbart ikke en central rolle). Jeg skal have fysik i 3 år på B-nive... -
Excel: slette weekender i datosøjle
Forumindlæghej hvordan sletter man weekender, hvis man har en datosøjle? eksempel: 18-02-2013 19-02-2013 20-02-2013 21-02-2013 22-02-2013 23-02-2013 24-02-2013 25-02-2013 26-02-2013 27-02-2013 28-02-2013 01-03-2013 02-03-2013 03-03-2013 04-03-2013 blir så til: 18-02-2013 19-02-201... -
Graf afgænser område
ForumindlægJeg ved ikke, hvordan denne opgave skal løses -
Lineær funktion
ForumindlægBeregn forskriften for den lineære funktion f, hvis graf går gennem punkterne (-1,-4) og (4,1).^ Her bruger jeg så en model hvor det bliver til 1 - (-4) / 4 - (-1) = 5/5 = 1 hvilket jo er a i formlen. b findes ved at sige (-4) - 1 * (-1) = 5 dette bliver så til: f(x)=1x+5 hvis jeg ikke tager hel... -
Råolie $ Kurs HASTER !!!!
ForumindlægInden for de senere år har dollarkursen svinget mellem 550 og 890 Et tankskib sejler med en last der har kostet 438700 dollars så kommer spørgsmålet: Til hvilken kurs er denne last købt når prisen i danske kr var 3509600 kr I skal ikke regne det ud for mig, men bare forklare mig hvordan JEG... -
Alle punkter til horizontal tangent
ForumindlægHej, håber I kan hjælpe herinde :-) Jeg skal finde alle punkter til den givne kurve hvor tangenten er horisontal... Y = cos2x Hvordan griber jeg det an ? -
ti-89 lommeregner
Forumindlægjeg sælger en ti-89 lommeregner, som er velholdt. ink. introduktionsbog, vejledningsbog, USB, CD. 300 kroner. -
Sandsynlighedsregning - HJÆLP
ForumindlægHej alle. Jeg forstår hat af disse opgaver, derfor beder jeg om hjælp fra jer. Håber virkelig i vil hjælpe. Jeg har brug for alle opgaverne, altså opgave a,b,c og d. OPGAVERNE ER VEDHÆFTET Tak på forhånd Mvh. -
mat_terminsprøve A
ForumindlægHej SP! :) Jeg hr snart terminsprøve i matA, men ved ikke hvordan jeg skal øve mig? :S plz hjælp! det er vigtigt for mig, at får en god karakter, da jeg skal nu overbevise min mat lærer at jeg KAN mat til 10 eller til 7-tal og ikke til 02!!! :S I må hjælpe mig!! -
Dansk - Lektiehjælp
ForumindlægJeg mangler hjælp til nogle danskopgaver. 50 kr. per opgave. -
Vektor i rummet
ForumindlægHej allesammen Jeg har fået til opgave, at løse nedstående. Tak på forhånd. -
Kan man sige dette
ForumindlægDerfor er effekten af den nye metode bedre til at identificere en syg person. -
Minusse med brøker.
ForumindlægJa. mit spørgsmål lyder sådan : hvordan minusser man med brøker'? altså ved f.eks. 2/3 plus 3/4 så siger man jo 3 x 3, 3 x 4 og bagefter 4 x 3, 4 x 2. og så plusser man er det samme pointe ved minus?ganger man bare sammen og så minus. -
PLEASE HJÆLP, DET HASTER! -det går meget hurtigt.
Forumindlæghvad er 184 cm i cm3 ? -
equation
ForumindlægJeg er så træt at af og finde gange tegnet i den lille boks hver gang, når jeg er inde i Word equation. Kan man ikke lave en hurtigt gennemvej? -
Kvardratsætninger
ForumindlægFortæl mig om jeg gør det rigtigt el. forkert og i så fald hvad det er der er forkert... 2(x-y)2 - 2x(x-y) 2(x2+y2-2xy) -2x(x-y) 2x2+2y2-4xy -2x2+2xy = 2y2 - 2xy På forhånd tak -
Civilingeniør - Diplomingeniør ?
ForumindlægHej alle Jeg ville gerne lige stille 2 spørgsmål, da jeg jeg er lidt usikker. - Hvad er forskellen mellem Civilingeniør og diplomingeniør når det gælder bygning ? - Hvad er adgangskravene på vidergående uddannelse af civilingeniør ? Tak Tak på forhånd. -
Hjælp til opgave! haster..
ForumindlægHej alle :) har fået en lidt dum opgave i min aflevering, som jeg simpelthen ikke kan løse. Opgaven lyder: Betragt produktet af brøkerne: 3/2 gange 4/3 gange 5/4 ...a/b = 9 Hvad er summen af a og b? Håber virkelig, at der sidder nogle kloge hoveder, der kan hjælpe mig. Hilsen den forvirrede -
Hjælp
ForumindlægHej jeg skriver her. fordi jeg gerne vil ha lidt hjælp. Jeg skal til optagelseprøve HF her om 2 dage. Er rigtig nervøs, nogen som ved hvordan det kan gå godt. Altså hvordan det vil gå bedst. Noget man skal huske? -
formel
Forumindlæghej jeg er nu ved at øve mig til at starte på mat hf enkeltfag aften er der nogen der har en rigtig god formelsamling jeg kan få mangler bla en formel lige nu til beregning af investering opg. maleri værdi 60000 værdi vokser med 12% om året hvad er det værd efter 5 år maleri værdi 85000 efter 1...
