Søgning på: historie eksamen synopsis. Resultater: 17221 til 17240 af 48309
-
Har jeg bestået matematik eller ej?
ForumindlægHar jeg bestået matematik eller ej? Har i årskarakter i Mat fået henholdsvis -3, -3 Har så fået 4, 4 til eksamen. Er jeg bestået eller ej? -
SU?
ForumindlægKan jeg få SU for at tage sam c igen? Hvis jeg allerede har gået eksamen til det i 1.g? Det skal lige siges at jeg har droppet ud i 2.g -
Alle os, der skriver om kultursammenstød i vesten
ForumindlægSkal vi ikke samle os her og hjælpe hinanden? Personligt er jeg utroligt meget i tvivl om, hvor jeg skal tage fat. Jeg skriver i samfundsfag A (hvorfor jeg er nødt til at bevæge mig ud over det sociologiske) og religion C. Hovedtanken er naturligvis østens kultur der 'rejser til vesten' m... -
Upload dit skolearbejde for dette skoleår - vedrører dig;)
ForumindlægHej alle brugere på studieportalen.Det forgangne skoleår er ved at være slut. Vi kan tælle skoledagene på en hånd.Upload jeres noter, stile, matematikaflevering, opvarmningsprogrammer, biologi- og fysikrapporter m.m. Næste årgang kan få brug for det.https://www.studieportalen.dk/opg/addopg.php?t=... -
AT 2010 om Heroin
ForumindlægHej. Jeg vil gerne skrive om heroin i AT. Jeg har valgt fagene Biologi og Historie. Jeg vil i den biologiske del kigge på, hvordan heroinen påvirker kroppen og hvad der sker. Men jeg i tvivl om hvordan jeg skal få historie ind i emnet og om det overhovedet er muligt?? nogle der kan hjælpe lidt? -
Fatter Hat af det!
ForumindlægHej...Jegvil høre om der er nogel der forstår hvad historien her handler om...Jeg syntes den er helt henne i vejret...http://www.amazon.com/gp/reader/B0006Q1UJI/ref=sib_dp_pt/002-8980058-6361664#reader-page -
Historiebegreber
ForumindlægHej, er der nogen som kan nogle begreber fra Historie omkring analyse og vurdering af kilder? evt. også lidt metode, det skal bruges i min vurdering af et skønlitterært værk set som historisk kilde. -
Privat lærer søges!!!!!
ForumindlægHej. Jeg skal til matematik B mundtlig eksamen i slutningen af måneden. Jeg har 15 eksamens spørgsmål, som skal laves. Jeg kan trække et spørgsmål, som jeg så skal op i, og har 30 min forberelse. Jeg søger en der vil lave alle 15 opgaver med udregninger. + et dokument ved siden, som forklarer... -
Karakter
ForumindlægHej Jeg har lige afsluttet engelsk b-niveau på stx. Årskarakter skriftlig: 02 Årskarak mundtlig: 02 Mundtlig eksamen: 02 Betyder det så at jeg kommer til at have 3 gange 02 for engelsk, eller går årskarakteren ud i stedet for eksamen? på forhånd tak :) ... -
Carlsberg i udlandet (Uppsala-modellen)
ForumindlægHåber på lidt hjælp her. Skal til afsætnings-eksamen imorgen, og planlægger at fortælle om Carlsberg position på forskellige markeder altså hvilken fase af Uppsala-modellen de er i, i det pågældende land. Nogen der kan sige mig om det er godt nok at tale om til eksamen, og i så fald hvad man så s... -
Sygekesamen!!!
ForumindlægJeg skal til eksamen i old, men min farmor er lige blevet indlagt med en hjerneblødning, og kommer ikke hjem igen. Det er ikke til at sige hvor lang tid hun har igen, derfor tager jeg sygeeksamen til august. Men jeg bliver også student her til sommer. Kan jeg stadig få huen på, selvom jeg mangler... -
mikroøkonomi
Forumindlæghej jeg har været oppe til eksamen. der var en funktion som lignede rigtigt meget som jeg har øvet derhjemme. jeg havde hermed opskrevet funktion op her i studieportalen, hvor jeg spurgte hvordan man isolere x, jeg bange for det bliver plaigering. fordi den funktion jeg fik til eksamen ligner fu... -
Lægeerklæring til sygeeksamen
ForumindlægJeg har en eksamen i overmorgen og ligger og er syg og jeg ville høre hvad der skal til for at få en lægeerklæring så jeg kan gå op til sygeeksamen jeg føler mig ikke rask nok til at tage til lægen og jeg skal afleverer min lægeerklæring senest tre dage efter eksamen. Kan man gøre det over telefo... -
hjæælp mig jeg vil gerne få højer karaktere?
Forumindlæghvordan kan man få højer karaktere? jeg har mange venner der slet ikke er god til sproget og hellere ikke til selve faget men de får altid 10 tal til eksamen? hvad er årsagen? er der et bestemt måde til eksamen? hvad kan jeg gøre for at få højere karakter? please hjæææællppp venlig hilsen mig... -
Matematik b, hhx, 17. august 2012
ForumindlægHej alle! Jeg er så frygtelig nervøs for hvordan det er gået mig i den skriftlige eksamen, og har søgt over alt på nettet efter nogen der har løst dette sæt, men uden held. Er der nogen af jer fantastiske matematikere, der kan løse sættet, evt. bare kortfattet, for jeg vil så gerne se hvord... -
HF om igen?
ForumindlægHej Jeg går på den 2-årige HF på VUC, og det er mit første år. Jeg har indtil videre været op til mit kreative fag (som gik dårligt), og jeg mangler en naturvidenskabelig eksamen, som er om 2 uger. Det jeg vil vide er, om jeg kan droppe ud før den naturvidenskabelig eksamen og så starte igen på ... -
Forskel på den Samfundsvidenskabelige og historievidenskabelige metode.
ForumindlægJeg skal op til AT eksamen om 10 dage, og prøver derfor at arbejde på mine metoder og få styr på dem så godt som muligt. Jeg har valgt Engelsk og historie og mit emne er: immigrationen til Amerika. Jeg har godt styr på den hemeneutiske metode, men jeg forstår ikke forskellen på den samfudnsvidens... -
Helligånden...
Forumindlæghej skal op til religions eksamen snart.. er der nogen der kan hjælpe mig .. og fortælle mig om følgende er rigtigt? A Er der nogen der kan prøve at forklare hvad helligånden er?.. Er Helligånden det som går ind i mennesket og får denne til at være kristen? Er følgende genre beskrivelser i re... -
Nogle der vil hjælpe mig med at opstille problemstillinger i forhold til 5 historisk kilder
ForumindlægHej allesammen jeg skal lave en opgave i historie, hvor jeg skal opstille 3 eller 4 problemstillinger på baggrund af 5 forskellige tekster. De 5 forskellige tekster hedder: 1. ” Befolkningstal i de to blokke” 2. ”Bruttonationalprodukt i øst og vest 3. ”So... -
Thanksgiving idé
ForumindlægHey du:) Er netop begyndt på mine skrivedage til AT eksamen, hvor hovedemnet som bekendt er mad og mennesker. Derfor har jeg valgt et fokus på thanskgiving i USA i fagene engelsk og historie. Problemet er bare at jeg har svært ved at finde på en god problemformúlering. I engelsk-delen (hv...
