Søgning på: srp engelsk og historie. Resultater: 17221 til 17240 af 43092
  • Emner?

    Forumindlæg
    Hej (: Jeg er så småt begyndt at tænke på det skræmmende studieretningsprojekt :O og er nået frem til, at jeg gerne vil skrive i biologi og historie (: Med de to fag, er der så nogen der har nogel gode emner man kunne skrive om? :D
  • "Unge og holocaust"

    Forumindlæg
    Vi har i min klasse fået stillet den opgave at skulle besvare en af de seks udleverede opgaver i eksamenssættet "FSU maj-juni 1999". Jeg har imidlertid valgt opgave nr. 5 med overskriften "Unge og holocaust". Opgaveformuleringen lyder således: "I 1998 var der i Folketinge...
  • At sige mere i tysk!

    Forumindlæg
    Dav. Jeg har ret svært ved at få tungen på gled i tysk-timerne ! Kender i en eller anden måde, at komme igang med det, og få bedre mundtlige karakterer? Øve sig derhjemme eller noget?\n\nNogle erfaringer måske?
  • udregne snit..

    Forumindlæg
    Heeey,jeg pleger at udregne snit ved at addere alle karakterene og derefter dele med antallet af karaktere.. men nu har lige fået at vide at idræt og kunsterisk fag kun tæller som en ½ karakterhvordan udregner man så det ??jeg har i alt 16 karaktere.. 2 af disse tæller kun som en halv karakter..??
  • Snit

    Forumindlæg
    Har I hørt nogle historier om stor forskel på eksamens- og årskaraktersnit? Jeg har hørt om en fra min skole, som har under 7 i årskarakter og indtil videre har over 11 i eksamenssnit.
  • Opskrift på en god essay

    Forumindlæg
    Hejsa er der nogen der kan hjælpe mig med en opskrift til en god essay.?? Nogen der ved om der findes en god brugelig defination?Håber i vil hjælpe mig - Alanna
  • englesk

    Forumindlæg
    jeg har problemmer i englesk jeg ved ikke hvordan jeg ska''lære englesk er der nogen der har goode råd?xD TAK''
  • ordbog

    Forumindlæg
    hej alle sammen. jeg sidder lige og leder efter en ordbog på nettet, der kan oversætte hele sætninger fra dansk til tysk, den skal være gratis, jeg kender godt google translate, og den er ikke særlig god, men kender i en? :)'
  • karakter?

    Forumindlæg
    Hej vil høre om der er nogen der kan hjælpe med dette spørgsmål, jeg har haft valgt kemi på højt niveau, og så er det jeg vil høre om karakteren for 1g ikke automatisk bliver slettet. Det jeg mener er at jeg fik 8 i 1g, men her i 3 g. har jeg fået 9 men begge karakterer står der, desuden var min ...
  • muy eller mucho?:)

    Forumindlæg
    Hola! er der en der vil rette disse sætninger.. er lidt i tvivl om hvornår jeg skal bruge muy, og når jeg skal bruge mucho. Hay muchos inmigrantes indocumentados en estados unidos A rosita le gusta muy su pueblo Mucho gente es muy pobre en su pueblo. Todas las cosas son muchas caras Se vi...
  • HASTER!!!!!

    Forumindlæg
    Hej allesammen Nogen der vil kigge på det her, jeg har besvaret nogle spørgesmål. Og vil gerne have dem rettet gramatisk. Hurtigst muligt. Håber i kan hjælpe mig..
  • Karakter - Højnivea

    Forumindlæg
    Jeg kom til at tænke på, hvordan den endelige karakter bliver givet, når man skal have høj niveau næste år.. Nu er det sådan at jeg var heldig at få 10, kommer det til at have indflydelse på min endelige karakter?
  • samme volume.

    Forumindlæg
    Et materiale som har samme volume som 1600 kg petrol?
  • spektrofotometer

    Forumindlæg
    Nogen der har et eller andet om hvordan et spektrofotometer virker?? kan godt friklare det overordnet, men mangler lidt dybere beskrivelser
  • Farmaceut, er uddannelsen på dansk?

    Forumindlæg
    Hej jeg kunne godt tænke mig at vide om det bare er en myte at al undervisning på farmaceut-uddannelsen, samt alle bøgerne er på dansk? på forhånd tak!
  • Please... I NEED HEEEEEEEEELP! :(

    Forumindlæg
    Er der slet, slet ingen der vil hjælpe mig med at rette mit resume? :(:(
  • Investering

    Forumindlæg
    Hej nogle der kan hjælpe mig med hvordan man laver tilbagediskonterende renteformelen i excel????
  • Tørrecentrifuge

    Forumindlæg
    HEj ;D Er der nogle der har nogle gode links til, at forklare fysikken bag en tørrecentrifuge? På forhånd tak,
  • Has eller Have?

    Forumindlæg
    How do you know that there HAS/HAVE been a robbery Hvilket ord skal bruges has eller have?
  • Decartes normalmetode

    Forumindlæg
    Goddag, jeg sidder med en opgave, hvor jeg skal bruge Decartes normalmetode til at finde tangenten til f(x)= sqr(x+1), i punktet x0= 3. Jeg har tegnet grafen for funktion og tegnet tangenten i punktet (3,2). Men når man finder tangent via normalmetode skal resultatet på formen y=ax+b?