Søgning på: eksamenssæt matematik A HTX. Resultater: 17261 til 17280 af 158923
-
Hjælp til Emnevalg SRP !
ForumindlægHej :) Jeg går på HTX og skal på mandag vælge hvad jeg vil skrive om til SRP .. Jeg har haft snakket lidt med min lærer , man det var ikke så meget jeg fik ud af det .. Men har gået lidt med en tanke om at skrive om Serien "Dr. House" .. Hvis der er nogen der kender den .. De fag jeg så... -
Kommentarer til dansk stil omkring overvågning.
ForumindlægJeg har skrevet stilen "Bare fordi du er paranoid" fra HTX-eksamenssættet fra maj 1998. Det ville være rart, hvis jeg kunne få nogle kommentarer dertil :) Jeg vil foretrække, at sende den over e-mail, da jeg ved, at flere fra min klasse "låner" herinde fra, og jeg ønsker ikke,... -
Trigonometri
ForumindlægJeg har en opgave, der hedder opgave 2 i (Eksamenssæt 2012 December) Figuren viser to ensvinklede trekanter ABC og ADE. Nogle af målene fremgår Er der nogen der kan svare mig på, hvordan jeg laver de to ensvinklede trekanter i wordmat. ? -
Matematikrapport om storebæltsbroen
ForumindlægEr der nogen som har lavet en matematikrapport om storebæltsbroen? Jeg går på HTX, hvis det kan hjælpe.. Jeg er virkelig lost i nogle af opgaverne, så hvis der var nogen som vil hjælpe vil det være dejligt :D -
Skifte Gymnasium?
ForumindlægHej alle brugere på SP. Har bare et enkelt spørgsmål, som jeg forhåbentligt får et svar på! Spørgsmålet lyder således - Kan man skifte fra HTX til STX før et grundforløb ender? Tak på forhånd! -
Eksemplariske blækregninger! Mat b
Forumindlæger der nogle der ligger inde med eksemplariske besvarelser af matematik b niveau eksamenssæt? så ville jeg være helt vild for at få dem! i håb om de kunne gøre nytte imorgen! -
Terminsprøve
ForumindlægHej Skal op i fysik, matematik, engelsk og dansk i terminsprøve i slutningen af marts... Hvordan kan man "forberede" sig ? Få man ikke nogle gamle eksamenssætter?? fra fx. 2008 eller 2007 -
facit
ForumindlægHey, :) Er der nogle der ved hvor man kan finde facit til matematik eksamenssæt 2010? Jeg ved at der er på studienet, men er der ikke andre steder? studienet kræver mange point!... på forhånd tak! -
Neoklassisk økonomisk teori
ForumindlægHej Jeg skriver herinde i det håb, at andre har lavet afsluttende synopsis med afsæt i det dokument i ressourcerummet, der omhandlede et videnskabeligt gennembrud i form af fremkomsten af neoklassisk økonomisk teori.. Jeg kunne godt tænke mig at sparre med nogen, der har skrevet om det samme, for... -
Redegørelse for bestemmelse af vækstmodel ved regression
ForumindlægHej Jeg sidder og forbereder mig til min mundtlige matematik eksamen. Jeg har et spg det omhandler vækstmodeller. Jeg har lavet redegørelse for, lineære funktion, eksponentielle udvikling og fordoblings- og halveringskonstant. Men det sidste delspørgsmål forstår jeg ikke rigtig: Der... -
Gymnasiel arbejdsmetode?
ForumindlægIdet jeg efter sommerferien skal begynde i gymnasiet som matematiker, ville jeg lige høre mig for her, om der skulle være nogle, som havde et par gode råd til, hvordan man mest hensigtsmæssigt omlægger sig fra folkeskolelivet til gymnasiet - fagligt som socialt. I relation til det sociale afhænge... -
Gym og matematikstudiet
ForumindlægHej Jeg regner stærkt med at søge ind på matematikstudiet til sommer, enten på KU eller SDU (har ikke bestemt mig endnu). Til sommer vil det være to år siden jeg blev student og dermed to år siden jeg havde matematik A. Hvad vil i råde mig til at forberede eller se lidt på, så jeg er lidt klar ... -
Linjeskift, grundforløb og måske en lille fejl!
ForumindlægHej. Jeg skal til at begynde på Århus statsgymnasium efter sommerferien, så vi har jo fået en del breve her de seneste måneder. Problemet er bare, at jeg fik at vide, at jeg havde fået min 1. prioritet både skole og linje(Mat A Fys A (linje 7)). Så jeg fik brevet: "Tillyke, du har fået ... -
Læse mat. på uni ?
ForumindlægJeg står med lidt problemer, fordi jeg skal vælge hva jeg ska lave efter sommerferien, og vil helst videre med en uddannelse med det samme... Jeg har altid godt ku li matematik, og har fået 9/9 efter gym. på højniveau, som jeg lige har afsluttet..Jeg kunne godt tænke mig at arbejde mere med matem... -
Hjælp
ForumindlægHejsa! Jeg har lige fået en test tilbage i matematik, hvor jeg klarede mig usædvanligt dårligt, i forhold til hvad jeg plejer. Jeg står lige nu og skal beslutte inden mandag, om jeg vil have matematik på A eller B. Jeg vil rigtigt gerne have matematik på A, fordi det er noget jeg synes kan vær... -
Den skriftlige matematikeksamen - hvordan gik det så?
ForumindlægHallo alles.. Hvordan er det gået med jeres skriftlige matematikeksamen? Jeg synes selv den var småsvær.. Skriv jeres karakter :)Hilsen LE FIG.. -
Gamle eksamensopgaver
ForumindlægHej Nogen der ved hvor jeg kan finde tidligerer eksamensopgaver, 1. Semester Odontologi? Helst gerne fra 2016 og ned. Har kigget rundt på KU's hjemmeside, men kan slet ikke finde det. -
Udregning af størrelse ud fra densitet?
ForumindlægHejsa! Jeg går på grundforløb på HTX, og vi er i øjeblikket igang med at udvikle et produkt i teknologi undervisningen i mekanik værkstedet. Vi har tænkt os at lave en håndvægt :D Nu er der jo så bare et problem. Vi har tænkt os, at lave en håndvægt med en skive på hver side der begge veje... -
PRIVATLÆRER SØGES
ForumindlægHEj j søger privatlærer i matematik hvor kan jeg finde det?? Mvh Mig -
Plangeometri
ForumindlægRedegør for linjens ligning, ud fra et punkt og en normalvektor Skal bruges i forhold til mundtlig matematik
