Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen 2015. Resultater: 17261 til 17280 af 135334
-
24 timers eksamen :O
ForumindlægHej SP :) Sidder i forberedelse til tysk eksamen i morgen, og har trukket en tekst af Jakob Arjounis, et uddrag af hans roman Magic Hoffmann :) Ville høre om der er nogen der har noget liggende, noter, analyse eller noget lingnende. :) For så ville jeg rigtig gerne se det.. Jeg ved ikke hvilke... -
200kr til den der hjælper til eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal her den 16 op til en naturfagsopgave, som dækker over fag: Kemi, biologi og geografi. Hvor jeg har en times forberedelse. Jeg kommer op i et emne som dækker over de tre fag: Fx. biologi: darwins spurve. Geografi: vulkaner, Kemi: redoxreaktioner mm. Det er derfor tilladt at komme op ... -
KemiBasis Opgave 104 B oxidationstal hjælp
ForumindlægHej Folkens jeg har nogle problemer med nogle oxidationstal og er ikke sikker på de er rigtige :( CH_3CH_2CHOHCH_3(aq) + MnO_4^- -> CH_3CH_2COCH_3(aq)+Mn^2+(aq) CH_3CH_2 er en akyl så den skal vi vist ikke gøre noget med. CHOHCH_3 får jeg til -1,5 MnO_4^- = 7 COCH_3 = -0,5 Mn^2+ = 2 H... -
Oplæsning til dansk eksamen
ForumindlægHej, jeg skal læse dette teksstykke op til dansk prøven: “Et af lysene gik ud. Skyggerne blev dybere, da jeg tilsluttede mine livgivende apparater. Oppe på taget havde jeg opstillet lynafledere for at opfange elektriciteten i atmosfæren. Livet er det store spring, den fuldkomne forskel, mum... -
AKUT hjælp - eksamen imorgen
ForumindlægHej alle, jeg ville blive meget glad, hvis der var nogle der ville hjælpe mig.. jeg skal op i kristendomskundskab imorgen og jeg fandt den her opsætningsmodel eller sådan med hvordan man kunne redegøre for sin tekst inde til forberedelsen, men er i tvivl om hvordan man kan få flettet det ind og k... -
Tysk eksamen - plz
ForumindlægHejsa... jeg vil meget gerne hører om i har læst nogle af de tekster som jeg skriver ned senere. Det er meget vigtigt for mig, jeg har også selv en del noter, men vil da meget gerne også ha jeres hvis i har noget liggende... Det er altid godt og få læst andres så man er helt sikker Det drejer sig... -
Disposition eller ej til eksamen?
ForumindlægEr det bedste at lave en dispostion eller undlade at lave en, hvis man i forberedelsestiden står i den situatuin at, at man kun når at lave redegørelsen og analysen men ikke perspektiveringen/diskussionen? -
Mundtlig eksamen i samfundsfag
ForumindlægHej alle. Nogle der gider forklare mig helt præcis hvad det er min fremlæggelse i samfundsfag skal indeholde? Folk taler om synopser osv. Skal jeg lave det? og i så fald, hvad skal jeg så fremlægge ud fra min opgave. Mvh. Ida -
Hjælp til eksamen, ellers dumper jeg.
ForumindlægBrug oktet reglen til CH2-CH2 Pllease -
Fysik c eksamen - Fotoner
ForumindlægHej Jeg sidder i skrivende stund og bakser med emnet lys og fotoner. Jeg har svært ved at forstå emnet og især den del der omhandler fotoner. I min fysikbog står der at et atom kan absorbere en foton. Det virker meget rimeligt, men jeg forstår simpelthen ikke hvor fotonerne befinder sig.. Er... -
sidst eksamen skal score 10.
Forumindlæghej med jer:D jah, nu er det sådan at jeg skal op i his på tirsdag og skal score et 10 tal for at få huen(hvist ikke at eksamenssnit skal være over 6 troede det var den samllede snit). Det jeg vil spørge jer om er, hvordan kan man øve sig rigtig godt og grundit? Er der noget specialt jeg skal g... -
Mundtlig eksamen hassssster
Forumindlæghej ,hvordan ska man bevise at funktionen f(x)=e^kx har stamfunktionerne F(x)=1/k e^kx+k. jeg kom til at man skal bruge regnereglen der hedder f(x)= e^kx => f'(x)=k*e^kx men ved ikk hvordan ska jeg beregne det videre. håber I vil kunne hjælpe -
Produkt til eksamens projekt.
ForumindlægVi skal have projektuge i den kommende uge, og det overordnede emne er: Mod en bedre verden - og vi har valgt det underordnede emne; Martin Luther King, vi ved bare ikke lige, hvad vi skal lave som produkt. Nogle, der har nogle idéer? -
Sæsonkorrigeret ledighed?? (Eksamen, haster en smule)
ForumindlægHej. Jeg skal til samfundsfagseksamen i morgen, og har fået en graf over den "sæsonkorrigerede ledighed". Jeg har prøvet at finde noget om det, men jeg forstår det overhovedet ikke. Er der ikke nogle genier derude, der kan hjælpe lidt? På forhånd tak. :) -
Matematik Eksamen 29/5 2013
ForumindlægHej Allesammen! Håber det er gået godt. Nogle der har et sæt, som de tror er nogenlunde rigtigt? Er nemlig meget i tvivl med mit eget! synes den var svær. -
Matematik eksamen opgave 3d
ForumindlægI den opgave skal jeg udregne arealet af en plade, hvordan gør jeg det? Billeder og koordinater vedledlagt -
Spansk eksamen 2014
ForumindlægHej jeg har trukket emnet eventyr til min 24-timers forberedelse, er der nogen der hae lyst til at rette min disposion igennem for de værste fejl? :D Hola, me llamo María voy a hablar del texto, ”El hombrecito vestido de gris.” El libro se publicó en 1978 con ilustr... -
Opgave 16 til eksamen 2008
ForumindlægHej.. jeg har en opgave som volder lidt problemer håber i kan hjælpe.. Et bassin har et lodret tværsnit, hvis form er en del af en parabel med toppunkt T. Bassinets største bredde AB er 10cm og bassinets dybde er 4cm a ) tegn en model af tværsnittet i et passende koordinatsystem, og bestem en l... -
Er dette vigtigt at kunne til eksamen?
ForumindlægHvis jeg kom op i en moderne gennembrudstekst.. fx af Ibsen... eller en hvilken som helst anden MGB-forfatter, ville det så være vigtigt at inddrage Georg Brandes i samtalen?? -
Dansk eksamen - medieområde
ForumindlægHej. Jeg skal op i dansk d. 24, og har ind til videre læst på den litterære del. Er der nogen, som har gode råd eller links til det sproglige og det mediemæssige stofområde - det ville være til stor hjælp. På forhånd tak;)
