Søgning på: naturgeografi eksamen noter. Resultater: 17281 til 17300 af 46824
-
Daniel Kehlmann - Kritik!
ForumindlægHej alle. Er der nogen der kender denne historie????? Skal til eksamen i den i morgen..... -
Redegør for hvordan biomassen af planteplanktonet i Arresø kan bestemmes.
ForumindlægFra eksamen 2004, Nogen der kan hjælpe? -
Skr. årsprøve 2013 hjælp!
ForumindlægHej De årspøver man får, er det gamle eksamens opgaver? -
budskab/tema/fortplkning
Forumindlæghej hvad er budskab/tema/fortolkning i kortfilmen eksamen -
Stx matematik A august 2010
ForumindlægEr der nogen som ligger inde med denne aflevering/eksamen? -
?
Forumindlægnogle der ved om man skal op til en skriftlige kemi eksamen -
Synopsis film Hjælp !!!!!!!!!!
Forumindlæghvordan laver man en film synopsis, har brug for hjælp det er til eksamen -
eksamenshjælp
Forumindlægeksamenshjælp i samfundsfag B som 24-timers eksamen -
HJÆLP DET HASTER
ForumindlægVil i ikke nok skrive de spørgsmål som i trak til eksamen please... -
Robin Cook: Chicken Tikka Masala (speech)
ForumindlægEr der nogen der har arbejdet med den? Skal op i den her til eksamen i engelsk b -
Nv
ForumindlægHvad sker der hvis man ikke møder op til nv eksamen ? -
Nogle der har en analyse liggende af kortfilmen fucking tøs
ForumindlægDet ville være virkelig rart, da jeg skal til eksamen imorgen :-) -
Jeg har snydt!
ForumindlægHej jeg har lige overstået SSO og under forløbet kom jeg til at skrive lidt af fra en bog som jeg ikke har nævnt i min litteraturliste. Jeg var lidt syg den uge, og der gik lidt for meget computerspil i foretagendet så det endte med at jeg sammenlagt snuppede 4-5 sider fra en ikke opgiven bog. Mi... -
svar fra gymnasie
ForumindlægHey ville lige høre hvornår man plejer at få svar fra ens gymnasie om hvor vidt man er blevet optaget eller ej og sådan... -
En vurdering af en dansk stil
ForumindlægHej folkens Som så mange andre håbefulde danske gymnasieelever (STX) modtog jeg i dag mine skriftlige eksamenskarakterer, heriblandt et 4-tal for min præstation i skriftlig dansk. Normalt svinger jeg mellem 10 og 12 i mine stile og endte med at få 12 som årskarakter. Jeg er derfor naturligvis e... -
HJÆLP - Eating Sugar, eksamensopgave!
ForumindlægVille være evigt taknemmelig, hvis jeg kunne få tilsendt en engelsk eksamensopgave ved navn "Eating Sugar". Får årskarakter på fredag, d. 02.05.08! Så hvis jeg kunne få bikset en god stil sammen inden, ville jeg være glad! På forhånd tak! Email: [email protected] -
Jura
ForumindlægHej. Jeg vil spørge om dem der læser Jura, hvor meget fritid har man egentlig ? har man tid til at arbejde ved siden af og hvor mange penge skal man ca. bruge til bøger ? -
Hjælp
ForumindlægHej er der nogen som kan se fejlen i følgende sætning: What on earth was the reason why the government not mentioned the risk of rising unemployment På forhånd tak :) -
Kritik af teoretikere
ForumindlægHej, Jeg ville lige høre om, der var nogle der havde nogle gode noter eller kendte nogle hjemmesider, hvor man kan finde noget kritik af de psykologiske teorier som f.eks. Stern, Erikson, Mahler, Freud osv.? -
HASTER - engelsk
Forumindlæghar virkelig brug for hjælp i denne aflevering. Har nu skrevet den færdig og skal have rettet - problemet er grammatikken og vendingerne. VÆR SØD OG HJÆLP MIG ALLE I KLOGE HOVEDER...! (starten er blevet rettet ) (vær sød at sige hvad afsnit I snakker om hvis I læser det i gennem og finder fejlen...
