Søgning på: idræt b eksamen. Resultater: 17321 til 17340 af 113953
-
Problemregning
ForumindlægHej alle sammen! Jeg ville blive rigtig glad hvis der var nogen der lå inde med syge prøven i matematik fra December 2007 FSA niveau.. -Hvis det er det, må de godt lige skrive.. -
obligatorisk undervisning i weekenden...
ForumindlægMå gymnasiet godt ligge et arrangement fredag til lørdag aften som obligatorisk undervisning??? og give fravær hvis man ikke kan kommer pågrund af f.eks Job -
OPGAVER PÅ NETTET
ForumindlægHej, er der nogen der kender en side, hvor man kan finde nogle matematik opg. på gymnasie niveau (1g). Jeg kender kun matematikbogen.dk -
HA makroøkonomi
ForumindlægEr der en der kan oplyse mig hvad pensum er på CBS i Makroøkonomi på 1 år. -
Plagiat
ForumindlægHej, der der nogen, som har adgang til plagiat-kontrol? Og som eventuelt vil tjekke en opgave for mig? Det haster... -
Afgangseksamen
ForumindlægHej derude. Jeg har analyseret en nyhedsartikel Integrationen halter i ghettoplan Er der en der kan hjælpe mig med et analysepunkt? Jeg skal begunde hvilke nyhedskriterier der stemmer overens med artiklen og hjvorfor? Det haster Tak på Forhånd -
Tungtopløselige salte egenskaber og struktur.
ForumindlægHej. Er der nogen, som kan hjælpe mig, med en beskrivelse af tungtopløselige saltes struktur og egenskaber? Held og lykke til eksamenerne. -
Nemt spørgsmål, håber nogen kan hjælpe :)
ForumindlægNår jeg analyserer malerier og skulpturer fra perioderne renæssancen, barokken, ekspressionismen og impressionismen, hvilke analyse-former skal jeg bruge? F.eks. når jeg analyserer et maleri ? - skulptur? - popmalerier? - arkitekturer? Det ville være en stor hjælp, hvis nogen af jer kunne fortæl... -
Antal eksamener
ForumindlægJeg har fem A niveau fag og jeg skal op i fire af dem skriftligt. Hvor mange mundligt kan jeg så komme op i udover AT? Er det to eller en? Jeg startede i gym 2010. -
Studierapport tilAT
ForumindlægHvad skal man være særlig opmærksom på vedr. studirapporterne? Altså udover at perspektivere til et tidligere AT, er der ellers andet man skal bruge studierapprten til? -
Er det tilladt til engelsk skriftligt?
ForumindlægHey, er det tilladt til delprøve 2 at anvende notater fra studienet som fx en anden delprøve 2 og vejledning til at hvordan en god besvarelse er? -
Terror!
ForumindlægPlease, en eller anden geni til historie, vær sød og hjælp mig med en historie aflevering om Terror! -
Adgangskrav til lang videregående
ForumindlægHej. Under adgangskrav er der rigtig ofte nævnt en række fag, som man skal have haft, hvorefter der står: "Alle fag skal være bestået". Jeg har i flere år troede at det betød, at man skulle have bestået alle fag på sin gymnasiele uddannelse, men nu hører jeg, at "alle" kun dæ... -
Regler
Forumindlæghalløj Hvis man bliver udmeldt af sin uddannelse, hvor det er universitet der har udmeldt en , hvad for nogler regler gælder der så? kan man læse til samme uddannelse igen eller noget der ligner den? -
Dumpet SOP mundtlig
ForumindlægHej, jeg har dumpet SOP mundtligt i dag, og ville bare spørge hvis det vil ændre på noget for min HTX uddannelse. -
Punkt og parameter
ForumindlægI http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/2003-8-1-MED.pdf - hvordan bestemmer jeg så punktet C i opgave 2? -
Bestem f'(x)
ForumindlægHej, jeg skal til mundtlig eksamen på mandag og har fået til opgave at: Du skal ved hjælp af tretrinsreglen bestemme for en funktion. Nogen der kan hjælpe og komme med en forklaring? -
Hvad er forskellen på Eksponentielle funktioner og Lineær funktioner?
ForumindlægHey alle i skønne mennesker.. Er der nogen der kan fortælle mig forskellen på eksponentielle funktioner og lineær udvikling? Please help me - skal til eksamen i morgen! -
SAP og ASAK
ForumindlægHvad står SAP og ASAK for ? og hvordan kan de udregnes .. skal op til eksamen imorgen, så det er lidt vigtigt at jeg får svar på det . tak på forhånd :) -
Karakterligning vs diskriminanten
ForumindlægHvad er forskellen på de to? Der er åbenbart mange måder at skrive karakterligningen, så jeg er lidt forvirret. Vi er forhåbentlig enige om, at formlen for diskriminanten ser således ud: d = b2 - 4ac. Men gælder disse parametre også for karakterligningen? Der synes at være forskellige meninger o...
