Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 17341 til 17360 af 42938
-
"Vis en metode til at afgøre om en linje er tangent til en cirkel"
ForumindlægSkal jeg til dette spørgsmål udregne en tangentligning til cirklen eller skæringspunkt mellem cirkel og linje hvor linjen kun skærer i netop ét punkt? På forhånd tak. -
Haster! hjælp til Le futur proche et pronoms personnels.
ForumindlægHey :) Jeg har en fransk afleveringe hvor nogle af opgaverne går ud på følgende: indsæt Le futur proche et pronoms personnels. der er lavet et eksempel: Vous avez déjà lu ce roman, vous deux ? ? Non, mais nous allons le lire. Hvordan gør jeg? ved ikke hvordan jeg så skal gøre i denne sæt... -
dumpet sin studentereksamen?
ForumindlægAltså vægter årskarakter og eksamen om man har bestet sin studentereksamen? Eller er det gennemsnittet af kun eksamen? Udover det, hvis man har været oppe i et fag, tæller årskarakteren så ikke længere i det fag? -
Tekst
ForumindlægJeg har skrevet en tekst på fransk, som jeg skal aflevere snart. Jeg vil spørge, om der er én, der vil læse/skimme den og fortælle mig, hvilke slags fejl, jeg laver. Altså vil jeg ikke have, at I peger dem ud - jeg vil bare vide overordnet, hvilke fejl der er f.eks. kongruens fejl, forkert præpos... -
problemregning
ForumindlægHej, Jeg vil gerne rette min problemregning eksamen er der nogle der vil ligge deres ud. -
råd
Forumindlæghej er der nogen der har god råd/ideer til hvordan man kan forbedere sig til his. eksame -
Det økonomiske kredsløb
ForumindlægNogen der kan forklare det økonomiske kredsløb, og evt. henvise til en figur? Skal bruge det til min eksamen. -
hi
Forumindlægskriftlig eksamen nogen som her været i fs10 matematik? hvilke slags ? opg navn -
nogle gode råd
Forumindlæghej er der nogen der har nogle gåde råd til engelsk eksamen på B er mega nervøs. . .( -
I tvivl om karaktere
ForumindlægHej!Nu går jeg i gymnasiet, og jeg synes alt karakterhalløjet er lidt svært at finde rundt i. Så mit spørgsmål er, hvad der kommer til at gælde for mit studenterbevis? Gør årskarakterene i 1.g det? Eller er det i 3.g at man skal sætte alle kræfterne ind?Ved godt at de fag man kommer direkte til... -
Istids-landskabet
ForumindlægEfter gennemsøgning af hele kategorien af "geografi" fandt jeg desværre intet der kan hjælpe mig til bedre forståelse af istids-fænomener og landskabet der er konsekvens heraf, såsom dødishuller, fladbakker og tunneldale.Er der nogen som ligger inde med nogle gode notater, evt. også med... -
KLAGE
ForumindlægHej alle. Var oppe i NG eksamen idag, hvor jeg fik 02. Men grunden til jeg skriver skyldes, at meningen var jeg skulle få 2 spørgsmål samt 2 bilag, et til hver spørgsmål. Problemet var bare at jeg kun fik 1 bilag med ind til forberedelse, og var derfor helt lost da jeg blev spurgt indtil det. Kan... -
Eksamenstekst
ForumindlægHej alle. Jeg er startet til tysk på B niveau og jeg har fået at vide at min lærer, at til eksamen skal man trække en eksamenstekst på 6 normalsider som man så skal genfortælle og analysere på tysk. Er der nogen der ligger inde med et eksempel på sådan en eksamenstekst på 6 normalsider eller ke... -
Få 12 i dansk A - Hvor svært er det?
ForumindlægHej, Jeg skal på sommerkursus i dansk her til sommer (Gymnasial Supplering). Dvs. jeg tager dansk B->A på ca. 1 måned. Jeg vil dog meget gerne vide, hvad der skal til for, at man får 12 (eller 10 i nødstilfælde) i dansk A. Jeg snakker om både den mundtlige del og om den skriftlige de... -
Hjælp til en stil
ForumindlægJeg har skrevet en fransk stil, og jeg har vedhæftet noget af den. I filen står der et ord med rødt. Jeg er ikke sikker på at repartié, altså hjemsendt er det rigtige ord at bruge i denne sætning. Og så tror jeg, at der er nogle små grammatiske fejl her og der, som jeg ikke kan finde længere, f... -
Oversættelse.. HASTER!!!!!
Forumindlæg1)Jeg underretede i reglen mine venner om min ankomst. 2)Du syntes ikke særligt glad for hans svar. 3)Hvorfor rødmede De, hver gang han talte til Dem. 4)Hvorfor svarede De ikke, når man talte til Dem. 5)Jeg tabte hver gang vi spillede Brigd... -
Hjlæp mig det haster...
Forumindlæghej jeg har fransk men har rimmelig svært ved det så vil lige se om der er nogen der kan hjælpe.. jeg skal oversætte det her stykke: Marie-Claire går nede ved havnen. Hun er ked af det og bange for hvad hendes forældre vil sige om brevet fra skolen. Bare hun ikke skal gå en klasse om. Marie-Clair... -
SRP - Blowjob
ForumindlægHej .. Jeg skal skrive en SRP om blowjob. Fag: Biologi A og Kemi B Er der nogen, der ved hvad der sker hvis man sætter "noget" op i munden? -
Freuds psykoanalyse
ForumindlægHvad er freuds psykoanalyse? er der nogen der ved om man kan snakke om den til dansk mundtlig, hvis man skal op i teksten "Tårer"? -
Øvelsesopgaver
ForumindlægDet er ikke et lektiespørgsmål; men ville høre om I kendte nogle hjemmesider, hvor man kan downloade øvelsesopgaver til Skriftligt Matematik HHX B eksamen. Jeg ved godt, at Studienet.dk har nogle opgaver, men det er mere vejledende løsninger og ikke hvor man selv skal løse dem. Jeg søger neml...
