Søgning på: historie eksamen hf. Resultater: 17341 til 17360 af 48964
-
Læse Abstract igennem
ForumindlægHej. Er der nogle, der vil læse mit abstract igennem, er det et korrekt abstract og er det skrevet på korrekt engelsk? På forhånd tak :-) This paper investigates the theme "Intercultural Migration" in the film "Bread and Roses" (Ken Loach) and "Gegen die Wand"... -
SKAL DU OP TIL ENGELSK SKRIFTLIG??
ForumindlægKan ikke love for indholdet, er ikke sikker på at det hele er korrekt, men jeg har gjort mig et forsøg og du kan evt. bruge dette og se hvilke fejlsætninger der evt. kan forekomme til delprøve 1 Delprøve 1: 1. He had travelled a lot as young man, but that was a long time ago Da der er tale om en ... -
Højresidet binormialfordeling
ForumindlægJeg har regnet a ud til at være 9,85%. Men jeg er tvivl om det med højresidet binomialfordeling, altså opgave b. Hvordan beregner man dette? HAr kigget igennem boget og er ikke blevet meget klogere. -
Leder efter læringsressourcer til idéhistorie
ForumindlægJeg har haft faget i et år nu og har ikke lært en skid pga. en elendig lærer. Det er et nyt fag og vi har ikke rigtig fået udleveret noget materiale andet end et par ord på nogle begreber vedrørende historisk kildekritik. Jeg vil derfor gerne vide om jeg kan selvstudere det på en eller anden måde... -
CT-interaktioner
ForumindlægHvorfor kan CT-interaktioner resultere i et skift af absorbans? -
afstand ml punkt og plan
Forumindlæghej alle er der en der er i besiddelse af en god udledning af formlen for afstand ml punkt og plan? -
Undervisning i sommerferien?
ForumindlægHej Jeg skal på stx næste skoleår og der er nogen ting jeg gange vil forbedre, kender i et sted hvor man evt. kunne få undervisning eller hjælp på nettet. Er der eventuelt nogen kursuser eller ligende? Tak på forhånd -
Tak til alle som bruger deres fritid på at hjælpe os!
ForumindlægJeg vil bare gerne sige, tak til alle som tager sig god tid til at hjælpe os der har det svært med kemi. Jeg er blevet klogere, og har fået en meget bedre forståelse med jeres hjælp. Kunne virkelig ikke havde gjort det uden alle jer som har besvaret, og hjulpet mig med de opgaver jeg ikke kunne f... -
Gennemsnit
ForumindlægHej Alle Jeg tænkte på om der er nogen der er indforstået med hvordan ens gennemsnit bliver beregnet? Hvis jeg tager nogle ekstra c-niveau fag ved siden af de fag jeg allerede har på STX, og jeg får en høh karakter i dem bliver de medregnet i min gennemsnit? Selvom jeg har taget dem som enkeltf... -
Hvad er forskellen på et salt og en ionforbindelse?
ForumindlægHvad er forskellen på et salt og en ionforbindelse? -
Energimængde
ForumindlægHej en der kan hjælpe med denne opgave? Kan slet ikke finde ud af den - ved at facit er 19kJ -
Supplering
ForumindlægKan man suplere et fag man har bestået før? Bare for at få et højre karakter også selvom det ik tæller med i gennemsnittet -
Genmimenitsit for medicin 2020
ForumindlægMit snit er pt på 10,5, men er i tvivl om hvad kravet er i forhold til de nye regler -
Historieopgaven
ForumindlægHar historieopgaven nogen betydning overhovedet? Altså, vil der ske noget ved at få 5 (udover at det selvfølgelig er en træls karakter)?Jeg har hørt, at man skal have 6 for at kunne gå videre til 3.g. Er der nogen sandhed i dette?Glædelig jul :) -
blod - hjælp!!
Forumindlæghey jeg er igang med min 3.g opgave. jeg er kommet frem til at der findes 23 forskellige blodtyper; og at man kontrollerer blodet for dets antigener og antistoffer for at finde den gældende blodtype. Men hvis der sidder forskellige antigener på hvert af de røde blodlegemer der definerer blodtypen... -
HJÆLP! AKUT! Fortryder valg af gymnasium!
ForumindlægHej alle sammen! Som i kan se på titlen overfor, så har jeg fortrudt mit valg af gymnasium, hvis det kan fortolkes på den måde. Jeg havde valgt Falkonergården som 1. Prioritet, Gefion som andet og Christianshavn gymnasium som tredje - Jeg kom ikke ind på nogle af delene. Jeg blev så derefter sat... -
SkoDa - ny kode?
ForumindlægHello..er det bare mig.. eller har SkoDa fået ny kode? og nogle som kan hjælpe mig med deN? -
underviser søges til undervisning i Erhvervsøkonomi
Forumindlæghej der ude jeg er en pige der har brug for hjælp i Erhversøkonomi,, jeg skal til op til maj, og har derfor lidt tid til ekstra undervisning så hvis der er nogen der har overskud til det må i meget gerne skrive,,,, hilsen sarap.s det b niveau -
Atomfysik
Forumindlægjeg har virkelig ikke kunne greje denne her opgave. Jeg er ikke sikker på hvilken formel jeg skal bruge.Et brintatom ioniseres af en foton. DEn løsrevne elektron har energien 2,7 eV.a) hviklen hastighed havde elektronen, da den forlod brintatomet?b) Hvilken bølgelængde havde fotonen?På forhånd ta... -
SRO - indledning
ForumindlægHej alle, Jeg sidder mit i min SRO og er ved at være færdig. Men jeg er blevet i tvivl om, hvad der skal indgå i indledningen, og hvordan den skal skrives. Er det bare "Jeg vil skrive om det og det" eller hvordan og hvorledes? :) Håber I kan hjælpe mig :)
