Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 17361 til 17380 af 63056
  • densitet?

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op i fysik. Hvad kan man snakke om hvis man trækker densitet?
  • Udledning af brydningsloven

    Forumindlæg
    hvor dybt skal man udlede brydningsloven for fysik B?? - er der kan der kender til det?
  • perspektivering

    Forumindlæg
    hvad kan jeg perspektivere energi med? Til fysik afgangsprøven??
  • Idé til forsøg

    Forumindlæg
    Nogen som har en ide til et forsøg om den globale opvarmning, i fysik/kemi?
  • Idé til forsøg

    Forumindlæg
    Nogen som har en idé til et forsøg om den globale opvarmning, i fysik/kemi?
  • Hjælp!! please!!

    Forumindlæg
    jeg er i gang med en fysik opgave som skal afleveres imorgen. er der ikke en der kan hjælp mig med det?
  • Hjælp mig

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der kan hjælpe mig med følgende opgaver i fysik?Er lidt lost..
  • Kosmologi

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig brug til hjælp, til de mange spørgsmål i fysik om kosmologi :-/
  • Tilvækster

    Forumindlæg
    Hej. Hvad menes der med begrebet tilvækster i fysik? På forhånd, tusind tak for hjælpen!
  • Formålet med hypotese

    Forumindlæg
    Hvad er formålet med at lave en hypotese i en fysik forsøg
  • oversæt

    Forumindlæg
    Hej.... er der nogen der kan oversæt det her til tysk,for migHej…Jeg hedder ----, og er 14år gammel. Jeg bor i Danmarks hovedstad købehaven. Jeg gå i 8a tinderhøj skole. Min tysk lære hedder Conni . i min klasse er vi ca. 21 elver tror jeg. Jeg kommer selv fra Afghanistan, jeg boede i Danmark ca...
  • Håndrækning til rettearbejde.

    Forumindlæg
    Hello fellas9; Jeg sidder her på grænsen til at have ferie og skal sende min engelsk stil til min lærer. Er der nogen af jer der vil være så venlige at give den et lille kig? (dette er kun en udbid af det, i skal ikke ulejliges med det hele!) B) Commentary on “The goal is to build an intelli...
  • Lineære funktion

    Forumindlæg
    Heeej folkens jeg har om funktioner, nogle søde mennesker, som har lyst til at hjælpe? opg.1 I definitionen af en funktion kræves, at vi til enhver værdi af x kan finde netop en dertil svarende værdi af y. Benyt dette til at afgøre, hvilke af følgende forskrifter der fastlægger en funktion. a) Ti...
  • Caption

    Forumindlæg
    Jeg har problemer med at loade pakken 9;caption9; jeg får denne fejlmeddelse: "pdflatex: Not a valid remote package repository." Jeg har prøvet ctan.org, men kunne ikke lige finde en..
  • Ovids forvandlinger

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op til eksamen i old og var ikke tilstede da vi gennemgik ovids forvandlinger. Jeg har selvfølgelig læst, men kunne godt bruge lidt hjælp. Evt noter omkring dem eller andre guldkorn. Det er førstesang vi har beskæftiget os med. Om skabelsen og giganterne. Tak.
  • Tysk eksamen: Wiedersehen mit Vater von Isolde Heyne

    Forumindlæg
    HEj jeg skal analysere og fortolke Wiedersehen mit Vater von Isolde Heyne fordi jeg skal op i tysk eksamen. Jeg ville hører om nogle evt. havde nogle noter til denne. Hvis i har så bare send dem til denne mail: [email protected] På forhånd mange tak
  • I think?

    Forumindlæg
    Er i gang med en engelsk opgave, hvor jeg skal oversætte: Det er ikke så meget hendes øjne, der er vigtige, synes jeg But it is not so much eyes that are important, I think. Er det korrekt? Er usikker på om I think skal placeres der.
  • ret to sætninger

    Forumindlæg
    the company gave him many advices on how he should find a new job he told me,that he did not have no money. tak :)
  • pythagoras sætning

    Forumindlæg
    Jeg er igang med at skrive nogle noter ind og er stødt ind på noget Vi har en retvinklet trekant, hvor der er blevet oplyst at den ene katete er 15 cm og hypotenusen er på 17cm. Hvordan beregner jeg så den anden katete? :-) Det ville være en stor hjælp, hvis jeg fik noget hjælp!
  • Engelsk oversættelse hjælp!

    Forumindlæg
    Fortunately most teens do not prepare to have baby, by that I mean that often it is by accident, that teenage girls gets /get pregnant. Er det gets eller get?