Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 17381 til 17400 af 163702
-
Rettelse af oversættelse!!
ForumindlægPasser det, jeg har oversat? Jeg har ellers været omhyggelig med det. Det kan være, at der er noget, der skal skrives om til pænere engelsk ;Neville suddenly sees them and the surroundings in a different way.It seem no longer like a little paradise.Many tourists act stupid and naive, though they ... -
Årskarakterer på eksamensbevis?
ForumindlægI 1.g var mir barnebarn til årsprøve i engelsk og kemi og hvor hun fik hhv. 04 og 02, og det er hun nu bange for kommer til at stå på det endelige eksamensbevis. Nu går hun i 2.g og skal have kemi på A-niveau i 3.g, men afslutter engelsk iår. Spørgsmålet er så, om disse lidet flatterende karakter... -
KLAGE!
ForumindlægHej Jeg er ny herinde, men håber alligevel, at der er nogen der kan hjælpe! Jeg går i 3.g. Jeg har været til en eksamen, og jeg er ikke tilfreds med bedømmelsen - da jeg mener at det er en uretfærdig karakter! Er der nogen, der før har skrev en klage, som jeg evt. kan få lov til at se? så jeg ... -
Bestået fag?
ForumindlægHej jeg har et simpelt spørgsmål! Hvis man f.eks. får 4 i årskarakter i Kemi, men derimod dumper med 00 til eksamen!!! Har man så bestået faget? -
OSO, hjælp ang. STX
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder og er i gang med at skrive OSO om dyrlægeuddannelsen. Jeg er så ved at forsøge at beskrive vejen til denne gennem STX, men jeg er meget i tvivl om selve opbygningen af STX. Altså jeg har lidt svært i at finde rundt i alt det med fag på A,B og C-niveau osv.i forhold til... -
Bøger - internet - 3.G - HHX
ForumindlægHej alle sammen. Efter sommeren skal jeg starte i 3.G og jeg kunne godt tænke mig at blive bedre til fagene. Har I gode bøger/internetsider om Virksomhedsøkonomi A, afsætning A, engelsk A (grammatik på dansk), dansk A og matematik A? Jeg kunne virkelig godt tænke mig det.. -
Rettelse
ForumindlægHej alle samen . Jeg er i gang med noget engelsk stil på vuc 10.kl . Men jeg er virkelig dårlig til engelsk så jeg håber i kan hjælpe mig med at rette den engelsk version. Jeg ved godt i kommer til undre over hvor dårligt jeg er til engelsk. På forhånd tak :) Det er den Engelsk version som skal r... -
AT - Kinas udvikling, hjælp! :)
ForumindlægMin synopsis-problemformulering (fag: his A og samf A): Med udgangspunkt i Deng Xiaopings reformpolitiske vision (1978) vil jeg analysere Kinas reelle økonomiske udvikling (fra 1978 og frem), og undersøge hvilke(n) udviklingsteori(er) der kan forklare udviklingen. Endvidere vil jeg vurdere, hvor... -
Matematisk ræsonnement
ForumindlægHvordan gør man rede for matematisk ræsonnement til en eventuel matematik mundtlig eksamen. Hvad er dette? Hvordan kan det forklares? -
Eksportingeniør
ForumindlægKunne godt tænke mig at høre om der er nogen her der er ved at tage, har taget eller overvejer at tage uddannelsen? Jeg overvejer det selv, men er i tvivl om det er for svært.. Tænker især på den matematiske del, selvom adgangskravet jo "bare" er Engelsk A + et fremmedsrog på C hvilket ... -
En som er sød og hjælpe ? :)
Forumindlæghej folkens :) Jeg har lavet en engelsk aflevering på en a4 side, er der en som gider at rette fejl evt give respons ?? :) håber på hjælp, det haster -
Oversættelse HJÆLP
ForumindlægHey alle nogle der gider oversætte dette hurtigt for mig.. ellers får jeg 00 i karakter imorgen :S ... Jeg dør... Jeg kan lide sport rigtigt meget da jeg nyder at dyrke sport, det er som en befrielse for alt andet som man tænker på i dagligdagen, man mærker adrenalien som suser igennem en og den... -
Eksamen ved mat B, selvom man opgraderer
ForumindlægStudieretningen indeholder bl.a. matematik B.Hvis man opgraderer til matematik A og man trækker faget til mundtlig eksamen, skal man så op i pensum for alle årene, eller er det kun for A-niveauet? -
Eksamen
ForumindlægHej :D Er der nogen der ved hvad det selvsstændige projekt i Fysik A mundtlig eksamen skal indeholde og hvordan den skal opbygges? Mvh Fys A elev -
3 dansk til spansk sætninger!
ForumindlægHej.. Har lige lavet tre øversættelser af følgende sætning. Nogen, der gider læse dem igennem og rette fejl. Vil være glad, hvis I gider give en begrundelse, hvorfor I retter sætningerne mht. det grammatiske. På forhånd tak! a) Jeg vil gerne være sammen med mine venner i weekenden, måske v... -
Hjælp!
ForumindlægHvad skal der til for at få 10 i mundtlig eksamen i matematik på A-niveau. Er der nogen der har prøvet at få 10, som kan svare på mit spørgsmål? -
Logikken bag eksaminerne?
ForumindlægKære Studieportalen, Jeg skal op i fysik eksamen på A-niveau. Men jeg hævede først faget her i 3.g. Da jeg havde fysik på B-niveau var jeg til årsprøve, og vi havde egentlig fået opgivet spørgsmålene på forhånd. Og jeg ved, at på C-niveau har man 24-timers forberedelse. Men hvor i al verden er lo... -
Forsikringsmatematiker, Aktuar.
ForumindlægHej studieportalen! Så er tiden kommet til at søge ind på en videregårndeuddannelse. Jeg har haft matematik på A og fik her til eksamen et 7-tal. Mit spørgesmål er så om det er en god ide at læse til forsikringsmatematiker.? Snittet for at komme ind på KU er på de 8 stykker(i 2011), men jeg k... -
Lektiehjælp i matematik.
ForumindlægHej jeg hedder Timur Turan og jeg bor i Brøndby Strand. Jeg gå¨r på Greve Gymnasium og har matematik på A niveau. Efter sommerferien er jeg 3.g'er og jeg føler, at jeg har svært ved det, og vil gerne få hjælp til det så jeg kan forbedre mig til min eksamen næste sommer. Hvis det er muli... -
kan man tage til Copenhagen Business School hvis man har fransk på c niveau
ForumindlægJeg vil gerne i cbs når jeg er færdig med gymnasiet, men problemet er at, der i deres hjemmeside står nogle adgangskrav, som fransk a eller b skal man have hvis man vil ind(man kan også have andre sprog som Spansk a eller tysk a eller b, men i midt tilfælde er det fransk c). Så det jeg gerne vil ...
