Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 17421 til 17440 af 60879
-
Tysk mundtlig eksamen 10. klasse obligatorisk?
ForumindlægHej. Jeg ville bare lige høre, om den tysk mundtlige eksamen i 10. klasse er obligatorisk og om den kan meldes fra, hvis den ikke er. Mvh Simon :-) -
Studieskift
ForumindlægHej, jeg er en meget frustreret pige, som fortryder sit HF valg gevaldigt meget! Jeg startede på HF i år, har gået der i 4 måneder eller lignende, og kunne så mega godt tænke mig at skifte til STX - jeg snakkede med min studievejleder, men hun sagde at det var for sent da de havde afsluttet eksa... -
Hvordan bliver jeg Tandlæge
ForumindlægHej. Jeg har en stor for ikke at sige kæmpe drøm om at blive tandlæge! Jeg har en folkeskole afgangseksame, samt en HG med to år i praktik. Og nu er jeg ved at uddanne mig som Klinikassistent som jeg klare til ug og får kæmpe ros for. Men jeg... -
individuel eksamen - Idræt C - oen (det hele eller i kun forløbspakke?)
ForumindlægHej Jeg skal til individuel idræt c eksamen, hvor jeg skal op mundtligt i de 25 minutter pga. en sygdom. Jeg har talt med min idrætslærer, der siger, at jeg skal kunne alt i pensummet, da x kan finde på at stille spg til hist og her/der? Jeg kan dog læse mig frem til at man kun er op i "d... -
Fysik C - eksamen - Energi, varmelære og nyttevirkning
ForumindlægJeg skal op i eksamen i morgen og har virkelig brug for hjælp. Jeg arbejder på det, men kan godt bruge en hjælpende hånd. Nogle som kan skrive noget ind, som jeg kan bruge til at sige i morgen? :-) Stikord (ikke udtømmende, blot inspiration): Energiforhold ved temperatur og faseændring. E... -
Fysik eksamen 9. Klasse - mangler lidt hjælp.
ForumindlægHej! I denne tråd vil jeg komme til at stille nogle spørgsmål i løbet af dagen, og håber I vil besvare dem så godt I kan. Først: Når jeg laver en elektrolyse af køkkensalt (NaCl), hvad er formålet så? Er det ar vise, at jeg bryder gitteret? Cl- søger over til +, hvor der så vi... -
Haster hjælp skal til eksamen i morgen har problemer med nogle spørsmål
Forumindlægbevis sinus relationen og cosinus relationen... forstår ikke beviset i min bog. gør rede for andengradspolynomiets graf og beviset for rødderne ved hjælp af diskriminanten. gør rede for fordoblings- og halveringskonstant for eksponentielle funktioner F(x)=b*a i x, samt for anvendelsen af ekspon... -
eksames spørgsmål - Hvordan gør jeg det bedre?
ForumindlægDet er så jeg vil gerne have hjælp til de sidste 4 spørgsmål som jeg søger lidt efter "råd" til eller om man har tips til at kunne gør det bedre eller om jeg evt skal lave noget om. Jeg vil som udgangspunkt forklar kort hvad jeg er inde på i de enkelte punkter. Dog er der to af spørgs... -
Emne til Skr. Eksamen Torsdag d. 20-05-08
ForumindlægNår, så er der ikke længe til det går løs for sidste gang.. men tænkte om vi ikke kunne få nogen bud på hvilket emne dette års eksamen kommer til at handle om? -
Engelsk ovrsættelse: Peter March og hans bror
ForumindlægJeg har brug for hjælp.. Jeg skal have en til at rette min oversættelse.:D Det haster gerne, da den skal afleveres imorgen.. På forhånd tak.. Her er den danske version: Peter March og hans bror Richard arbejder på en fabrik. Peter står alene ved samlebåndet, og Richard arbejder sammen med 3 piger... -
Eksam hjælp!Kvantemodellen for lys og Bohrs atommodel.
Forumindlæg1) Kvantemodellen for lys og Bohrs atommodel. Du skal her komme ind på partikelmodellen for lys, fotoner, fotonenergi, det elektromagnetiske spektrum og Bohrs model for brintatomet. Er der nogle der kan hjælpe lidt.. Er helt på bar bund! -
analyse af hyrdinden og skorstensfejeren eksamen hurtigt hjælp!!
Forumindlæghej, jeg skal til mudtlig dansk her på fredag, har skrevet en del i analyse delen, men mit problem er bare at i min synopsis, ville min lære godt have at jeg skulle skrive følelser og holdninger som et punkt. men jeg ved ikke hvad jeg skal fortælle ud fra det punkt, håber virkelig at der er nog... -
AT-eksamen - Socialdemokratiets leders iscenesættelse.
ForumindlægHej Jeg kunne godt tænke mig, at høre hvilken samfundsfaglig metode i synes der ville passe til mit emne. Jeg har i historie valgt, at fokusere på den samfundsudvikling der sker fra tiden Stauning op til Thorning. (Har valgt at fokusere på den socialdemokratiske vinkel - med fokus på velfærdssamf... -
SPANSK EKSAMEN! - LOS JOVENES ESPANOLES
ForumindlægNOGLE SOM LIGGER INDE MED GODE NOTATER TIL MIT EMNE: LOS JOVENES ESPANOLES ?? Er der også nogle der kan hjælpe med at oversætte dette: "Para qué sirven los sobresalientes?" -
MUTATIONER! EKSAMEN I MORGEN TIDLIGT. HELP
Forumindlæg- 1. Hvorfor kan der være stor forskel på konsekvenserne af forskellige mutationer? - 2. Giv eksempler på hvordan forskellige mutationer kan opstå. Jeg vil virkelig sætte pris på hvis i gad og hjælpe mig med de her 2 spørgsmål! På forhånd tusind tak! </o:p> -
hej, til muntlige eksammen skal jeg kort fortale om x2-fordeling
Forumindlæghej, til muntlige eksammen skal jeg kort fortale om x2-fordeling kan nogle hjælpe?? -
Tysk mundtlig eksamen b-niveau 2010
ForumindlægHej alle! Jeg er så uheldig at skulle til tysk eksamen og er virkelig skod til det. Jeg skal op til b-niveau eksamen med 24 timers forberedelse og har trukket teksten: Der Freispruch af Claudia Rusch. Det kunne være virkelig fedt hvis nogen havde noter, analyse/fortolkning/perspektiverings-idéer ... -
Fysik B eksamen, bedst mulige forberedelse?
ForumindlægJeg skal til fysik B eksamen til december. Vil selvfølgelig klare det så godt så muligt, så jeg tænkte det kunne være lækkert med nogle gode råd. Er der nogle specifikke aps eller hjemmesider/videoer i vil anbefale? Mange tak! :) -
Historie Adgangskrav
ForumindlægHej alle sammen. Efter et år på Jura som ikke var min kop the sidder jeg i den situation at jeg rigtig gerne vil Læse historie. Problemet ligger dog i at jeg for alt i verden undgik Tysk på HF, da jeg i min folkeskole tid kun havde dårlig erfaring med det host* møg sporg ;) Nu... -
Fransk 24 timer's eksamen
ForumindlægHej alle :) Det er sådan at jeg her d.8-9 skal op til en fransk 24 timers eksamen, øv!!. Men jeg tænkte om der er nogle som kunne hjælpe mig i tidsrummet fra d.8 fra ca. kl.9 til d.9. Evt. med at rette det referat jeg har lavet af teksten, så der ikke er store grammatiske fejl når jeg sidder og &...
