Idræt
individuel eksamen - Idræt C - oen (det hele eller i kun forløbspakke?)
Hej
Jeg skal til individuel idræt c eksamen, hvor jeg skal op mundtligt i de 25 minutter pga. en sygdom.
Jeg har talt med min idrætslærer, der siger, at jeg skal kunne alt i pensummet, da x kan finde på at stille spg til hist og her/der?
Jeg kan dog læse mig frem til at man kun er op i "de er kun til eksamen i den teori, der er koblet til deres forløbspakke.".
Er der nogle specifikke der ved om det læreren har sagt er korrekt eller om jueg evt bare kan tage udgansgpunkt i at det er ku de 3 forløb, som inddgår i min forløbspakke?
På forhånd tak.
Svar #2
19. juni 2025 af Moderatoren
Hvordan gik dit SRP?
Jeg tror, at du skal gøre, som din lærer siger
Svar #3
19. juni 2025 af SkolleNørd
Svar #5
19. juni 2025 af Moderatoren
Og det gælder også for dig selvom en sygdom?
Hvordan gik det egentlig med dit SRP? Fik du styr på det?
Svar #7
24. maj kl. 00:34 af KakaoKriger (Slettet)
Har selv undervist i idræt c og b i 9 år og du skal som udgangspunkt kun eksamineres i den teori, der hører til din egen forløbspakke. Den mundtlige eksamen i Idræt C tager udgangspunkt i de forløb, du har trukket, og teorien koblet til dem.
Din lærer tager dog ikke nødvendigvis fejl, fordi eksaminator og censor godt kan stille bredere spørgsmål, hvis de relaterer sig til dine forløb. De kan fx spørge ind til generelle begreber eller teori fra undervisningen, som hjælper med at forklare noget i dine forløb.
Du forventes normalt ikke at kunne hele årets pensum i detaljer uden for dine forløb. Derfor giver det mest mening at fokusere på de 3 forløb i din pakke og den teori, der knytter sig til dem.
Skriv et svar til: individuel eksamen - Idræt C - oen (det hele eller i kun forløbspakke?)
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.