Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 17421 til 17440 af 52678
-
Databehandling
ForumindlægHej. Jeg sidder og laver en fysik rapport, og har lige et spørgsmål. Nogen der ved hvad databehandling er ? -
Lette kerner??
ForumindlægHej jeg er igang med en fremlæggelse i fysik som skal handle om kerneenergi. Ved i muligvis hvad lette kerner er? :) -
noter
ForumindlægNogen der har fysik noter Det haster folkens Send det til dwnne her mail [email protected] -
Teori afsnit
ForumindlægNogen som kan rette min teoriafsnit i fysik ????? skrå kast -
EKSAMEN, HJÆLP!!
ForumindlægHej, vi er igang med fysik eksamen, og skal have hjælp til luftforurening. Er der en der har en rapport i gemmeren som vi kunne få :) -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg skal trække et emne til fysik eksamen d. 23-06, og ville spørge om der var nogen der ville hjælpe mig. -
Eksamen i går d. 4 Juni. Adgangskursus for ingeniøruddannelserne
ForumindlægHejsa. Er det andre herinde der var til skriftlig fysik B i går? Mvh -
Sammenspil mellem fagene
ForumindlægHvordan spiller den naturvidenskablige og humantiske sammen? Fagene som matematik, fysik og geografi VS dansk -
halvveringstid
ForumindlægHar et spørgsmål tilbage i fysik som jeg virkelig ikke kan finde svaret på nogensteder. Hvordan udnyttes halvveringstid? -
kemi c kun mundtligt?
ForumindlægEr kemi på c-niveau kun et mundtligt fag ligesom bio og fysik c? -
Hjælp
ForumindlægEr der en matematik/fysik ekspert som jeg kan spørge om hjælp? Det handler om parameterfremstilling for eliipse -
MR-scanning
ForumindlægHej. Er der nogen, der har korte/overskuelige noter/viden om fysikken og teknikken bag MR-scanning? -
Mekanik
ForumindlægHej, jeg har trukket fysik A mundtlig og et af spørgsmålene handler om mekanik. Hvad ville være godt at komme ind på? -
mekaaaanik !! hjælp
Forumindlægnogen der vil se om jeg har regnet denne fysik opgave rigtig ?? hvis ikke, hvor laver jeg så fejl.. -
Facit-liste
ForumindlægHej har været oppe til fysik og vil høre om der er noget, der ligger inde med en facit-liste -
Nemme begreber?
ForumindlægEr der nogen af jer der lægger inde med en masse begreber inden for fysik og biologi? -
Spejling og linser
ForumindlægHej Jeg skal skrive om spejling og linser inde for fysik. Er der nogen der kan give mig en forklaring på hvad det er? -
Har hurtig brug for hjælp
ForumindlægHej er der nogle som kan forklarer forskel mellem Reliabilitet og Validitetforhold i forhold til fysik -
kigge hurtigt!
ForumindlægHer er noget jeg har oversat.. villle lige se om det er rigtigt. Hier ist der Brief. kam es heute. hier ist der Brief, der heute kam. hier ist der Brief. Ich habe es heute geschrieben. hier ist der Brief, den ich heute geschrieben haben. sie kam mit einem Vorschlag, akzeptiere ich nicht. den Ser... -
Oso hjælp
ForumindlægHej.. Jeg skriver i min oso om at være film-instruktør. Jeg jeg har gået og overvejet mit produkt men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad det skal være. Det er oplagt at lave en film men jeg har ikke mere end 20 til fremlægglse. Jeg kan ikke nå at lave special effekts osv så hvis det skulle vær...
