Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 17421 til 17440 af 52678
  • Databehandling

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og laver en fysik rapport, og har lige et spørgsmål. Nogen der ved hvad databehandling er ?
  • Lette kerner??

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med en fremlæggelse i fysik som skal handle om kerneenergi. Ved i muligvis hvad lette kerner er? :)
  • noter

    Forumindlæg
    Nogen der har fysik noter Det haster folkens Send det til dwnne her mail [email protected]
  • Teori afsnit

    Forumindlæg
    Nogen som kan rette min teoriafsnit i fysik ????? skrå kast
  • EKSAMEN, HJÆLP!!

    Forumindlæg
    Hej, vi er igang med fysik eksamen, og skal have hjælp til luftforurening. Er der en der har en rapport i gemmeren som vi kunne få :)
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal trække et emne til fysik eksamen d. 23-06, og ville spørge om der var nogen der ville hjælpe mig.
  • Eksamen i går d. 4 Juni. Adgangskursus for ingeniøruddannelserne

    Forumindlæg
    Hejsa. Er det andre herinde der var til skriftlig fysik B i går? Mvh
  • Sammenspil mellem fagene

    Forumindlæg
    Hvordan spiller den naturvidenskablige og humantiske sammen? Fagene som matematik, fysik og geografi VS dansk
  • halvveringstid

    Forumindlæg
    Har et spørgsmål tilbage i fysik som jeg virkelig ikke kan finde svaret på nogensteder. Hvordan udnyttes halvveringstid?
  • kemi c kun mundtligt?

    Forumindlæg
    Er kemi på c-niveau kun et mundtligt fag ligesom bio og fysik c?
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Er der en matematik/fysik ekspert som jeg kan spørge om hjælp? Det handler om parameterfremstilling for eliipse
  • MR-scanning

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen, der har korte/overskuelige noter/viden om fysikken og teknikken bag MR-scanning?
  • Mekanik

    Forumindlæg
    Hej, jeg har trukket fysik A mundtlig og et af spørgsmålene handler om mekanik. Hvad ville være godt at komme ind på?
  • mekaaaanik !! hjælp

    Forumindlæg
    nogen der vil se om jeg har regnet denne fysik opgave rigtig ?? hvis ikke, hvor laver jeg så fejl..
  • Facit-liste

    Forumindlæg
    Hej har været oppe til fysik og vil høre om der er noget, der ligger inde med en facit-liste
  • Nemme begreber?

    Forumindlæg
    Er der nogen af jer der lægger inde med en masse begreber inden for fysik og biologi?
  • Spejling og linser

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal skrive om spejling og linser inde for fysik. Er der nogen der kan give mig en forklaring på hvad det er?
  • Har hurtig brug for hjælp

    Forumindlæg
    Hej er der nogle som kan forklarer forskel mellem Reliabilitet og Validitetforhold i forhold til fysik
  • kigge hurtigt!

    Forumindlæg
    Her er noget jeg har oversat.. villle lige se om det er rigtigt. Hier ist der Brief. kam es heute. hier ist der Brief, der heute kam. hier ist der Brief. Ich habe es heute geschrieben. hier ist der Brief, den ich heute geschrieben haben. sie kam mit einem Vorschlag, akzeptiere ich nicht. den Ser...
  • Oso hjælp

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skriver i min oso om at være film-instruktør. Jeg jeg har gået og overvejet mit produkt men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad det skal være. Det er oplagt at lave en film men jeg har ikke mere end 20 til fremlægglse. Jeg kan ikke nå at lave special effekts osv så hvis det skulle vær...