Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 17441 til 17460 af 65601
-
Fysik/Kemi - Hjælp til Eksamen.
ForumindlægHJÆLP TIL EKSAMEN I FYSIK/KEMI Hej derude :) Jeg skal op til Fysik/Kemi eksamen her d. 6 Juni, og jeg bliver nød til at forberde mig grundigt, jeg skal ikke bruge fysik til noget fremadrettet, men jeg ønsker heller ikke at gå ud af skolen med 02 - Jeg er virkelig dårlig til fysik/kemi, men ... -
Samfundsfag eksamen 2010
ForumindlægHej. jeg har været oppe i dag og trække materiale til eksamen i morgen i Samfundsfag B-niveau. Hovedtemaet er : Ideologi og de danske politiske partier. Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal gribe forberedelsen an. Jeg ved at jeg skal lave en synopsis ud fra det udleverede materiale, men hvad e... -
Supplering og karaktere
ForumindlægHej alle! Det her er måske et dumt spørgsmål, men jeg har ikke kunne find esvar andre steder. Derfor prøver jeg her :-) Jeg dumpede spansk i gymnasiet, og jeg er derfor lige startet på et suppleringskursus, så jeg kan komme ind på historie. I gymnasiet fik jeg 02 (skriftlig årskarakter), 00 (m... -
eventyr analyse eksam imorgen haste
Forumindlæghej er der nogen der har analyse model til eventyr haster skal til eksamen imogen -
Emneforslag SRP - Matematik + Filosofi
ForumindlægHer kan du finde emneforslag til studieretningsprojekter i Filosofi - Matematik. Du kan du også selv kan bidrage med forslag (Emne, problemstillinger, evt. litteratur). -
Tyske hjælpesætninger til eksamen
ForumindlægHej.. Jeg skal til eksamen i tysk og har brug for en der kan oversætte nogle sætninger, som jeg sikkert får brug for. Håber der er en der vil hjælpe mig, enten med dem alle eller nogle af dem. Sætnigerne: Kan du uddybe det lidt tydligere? Det er jeg lidt i tvivl om, men ... Der er et eksemp... -
eksamens-noter 1-årigt A-niveau
Forumindlæger der mon nogen, som ligger inde med nogle notater fra deres 1-årigt A-niveau i gymasiet.. ville i hvert fald være en stor hjælp for mig.. på forhånd tak.. :) -
Dansk stil (eksams sæt 2005)
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at give et hint eller to til min dansk stil. Også til hvordan det skal forståes?4. (Formuler selv en overskrift)Skriv et essay om, hvad der bestemmer vores moralske valg i dag. Du skal tageudgangspunkt i Morten Mikkelsen Fra dyder til livsstil (tekst 4) samt inddrageT... -
Vil gerne øve mig til eksamen (delprøve 2)
ForumindlægHej allesammen, er der nogle der kender nogle eksamensopgaver (delprøve 2) el.lign. hvor der er et emne om: Sociale medier - fordele og ulemper (her kan man besvarer spørgsmål) Eller Et emne hvor man skal skrive en Essay opgave om en tekst om det at rejse. Det er en short story som handler om ... -
Eksamen Mat B - Eksponentiel regression
ForumindlægHej allesammen. Jeg er igang med at lave en diposition omkring eksponentiel vækst, hvor jeg har fået spørgsmålet redegør for eksponentiel regression. Hvordan kan jeg forklare det??' -
Spansk skriftlig eksamen 2010 - hvem skal op
ForumindlægHej allesamen, hvem skal op i spansk i år? og hvornår skal i op? -
Rettelse af talepapir til Tysk B eksamen
ForumindlægHej :) Er der en virkelig dygtig "tysktalende" person der eventuelt ville kunne lokkes til at rette mit talepapir inden i morgen kl. 13 hvor jeg skal op? Jeg sidder stadig med det, og det er ikke færdigt, men det ville virkelig være en kæmpe hjælp da jeg er en noob til det grammatiske. ... -
Biologi, gode råd til skriftlig eksamen.
ForumindlægHej, jeg har trukket skriftlig biologi til eskamen. Jeg er meget dårlig til biologi, men bedre vil jeg gerne blive. Har i gode råd til hvordan jeg kan få 4 eller 7? Hvilke emner skal jeg læse om, som har noget med biologi at gøre? Hvordan kan jeg øve mig? Tak for hjælpen! -
Klage over unfair eksamen?
ForumindlægHejsa :) Jeg har i dag været oppe i fysik/kemi 9. klasse. Jeg trak syrer ogg baser, hvilket jeg var ret tilfreds med. Jeg startede med at neutralisere HCl og NaOH (--> H20 + NaCl). Derefter påviste jeg først via. kemisk analyse, at det var Cl- ioner i og Na+ ioner. Herefter valgte jeg så at b... -
SRP Enigma matematik A Koblingstavlen
ForumindlægHej folkens, Jeg sidder og arbejder på min SRP i fagene Matematik A og IT B, og er styt på et matematisk problem jeg ikke kan løse, og spørg derfor om hjælp. Jeg har fået til opgave at bestemme antallet af kobinationsmuligheder når der er 5 ledninger koblet til koblingstavlen, hvilket jeg har s... -
Matematik opgaver potens
ForumindlægHej søde mennesker derude. jeg er ikke lige den bedste til matematik. Derfror vil jeg hører om i vil hjælpe mig med par små opaver. 10∧² • 10(5) husk ∧ står for et negativ eksponent. Og 5 for en eksponent kunne bare ikke få den til ligge over 10. Har brug for hj... -
AT2 : Længdegrad og matematik
ForumindlægJeg er igang med at skrive en problemformulering om overemne " Kampen om længdegrad" Her indgår 3 fag : Engelsk, matematik og fysik. Engelsk og fysik har jeg styr på, men nu mangler jeg at skrive spørgsmål som omhandler den matematiske del af længdegrad... Det eneste spørgsmål so... -
Hvornår skal man have matematik tilbage?
ForumindlægHejsa. Vi er en 1.g klasse, som nu har afleveret 3 afleveringer, og får en 4. for. Men vi har kun fået den første tilbage, og nogle har ikke engang fået dén tilbage! Er der nogle der ved hvor lang tid der må gå før man får sin aflevering tilbage, og som kan give et link til et sted man kan læse... -
Statistik over kvotienten for matematik-økonomi
ForumindlægHej alle sammen Er der nogen, der tilfældigvis kender til et sted hvor jeg f.eks. kan se kvotienten for matematik-økonomi de seneste 10 år? Jeg kan inde på KU's hjemmeside se at den var 9,5 i 2012 og 9,1 i 2013. Det jeg enlig har i tankerne er om kvotienten er faldende, eller om det bare er... -
pixels på computerskærmen og koordinatsystemet i matematik
Forumindlæghey SG :) jeg sidder her og skriver på min SRP og jeg er stødt på et mindre problem :) jeg skal komme ind under 5 under opgaver og den jeg har problemer med lyder: "Redegør for hvordan pixels på computerskærmen kan manipuleres og hvordan det hænger sammen med de koordinatsystemer du kende...
