Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 17501 til 17520 af 26355
-
tsunamien i asien
Forumindlægjeg står og skal skrive en engelsk rapport om ovenstående emne, men jeg mangler noget stof til at kunne æave det rigtige gennembrud i min opgave...Håber at nogle kan hjælpe mig :) -
2 sætninger..
Forumindlæg"man stiller ikke sagen på spidsen ved at hævde, at hvis børn overtræder loven, er det forældrene, som er forbrydere, og følgelig er det dem, der skal straffes"Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at oversætte ovenstående, så det giver lidt mening...Nogen der kan hjælpe...det skal oversæ... -
Fluernes herre
ForumindlægHeej allesammen. I AT procentet vedr. rejser 2009 har jeg valgt at skrive i dansk/engelsk (ikke helt bestemt endnu, skal lige tale med mine lærere i morgen) og samfundsfag. Ville høre om der har nogle, som har nogle forslag til hvilke samfundsfaglige teorier man kunne inddrage? -
"Catcher in the RyE"
ForumindlægHepHey!I engelsk læser vi "Catcher in the RYe", som på danks hedder forbandede ungdom, eller rugeknuseren. Vi er snart færdige med bogen, og så skal vi komme med en endelig "konklusion". Er der nogen som ligger inde med lidt stof? -
Terminsprøve
ForumindlægHej Jeg har snart terminsprøve, men jeg er virkelig dårlig til engelsk grammatik, især i det tidspunkt hvor man ikke må bruge hjælpemidler, kender i en god hjemmeside med gode øvelser eller kender i nogle gode regler jeg kan bruge ? Håber i kan hjælpe mig :) -
Stavekontrol
ForumindlægHola mis amigosspansk stavekontrol til word 2000???Nogen der ved hvordan man kan få det?Jeg har word 2000 og engelsk+dansk stavekontrol, men altså ikke spansk. Det ligger ikke på cd'en. Con gracias anticipadasMattias -
I need help
ForumindlægJeg sidder og er ved at oversætte en dansk tekst til engelsk, og så blev jeg i tvivl om denne sætningBørnene, som tilbringer.... Hvad er det rigtige at skrive? The children that, eller the children who?På forhånd tak :) -
Tvivl omkring terminsprøver??
Forumindlæghej..går i 2.g og skal snart op i terminsprøve i skriftlig naturfag og engelsk..er bare lidt i tvivl..kommer terminsprøve karakterene til at stå i årskarakter??tæller de overhoved med??hvad sker der, hvis man dumper i dem??og til sidst..hvorfor skal man overhoved op i dem?er det en slags forbered... -
HASTER tryk i Ligevægt
ForumindlægSkriver en rapport om det interstellare medium men jeg sidder og kan ikke huske hvad det hedder når noget er i ligevægt mht. trykket, altså det som på engelsk hedder pressure equilibrium. Er det hydrostatisk ligevægt eller mekanisk ligevægt , eller noget helt tredje ???? Det haster -
Valuta forhold
ForumindlægJeg er igang med en eksamens opgave på HG jeg skal forestille mig at jeg skal ind på det engelske marked med et produkt også skal jeg forklare lidt om valuta forhold nogle gode ideer? samfundsfag er ikke min stærke side. Og jeg skal også ind på noget Import/Eksport. -
SRP HJÆLP
ForumindlægHey alle Jeg skal til at skrive SRP snar men har stadig ikke funde et godt emne. Jeg overvejer at skrive i fagene International Økonomi og Engelsk.. Men kan ikke rigtig finde et godt emne :s ? .. -
The Graduate - Resume
ForumindlægHej (-: Jeg har lavet et resume af The Graduate på engelsk og så tænkte jeg på om der var nogen der ville læse det igennem og hjælpe mig med om der er nogle fejl? Det er første udkast så jeg har ikke slev rettet det igennem, hvilket var ret dumt, men det gør jeg selv nu. tusinde tak p... -
Occupy Wall Street
Forumindlægjeg skal op i engelsk mundligt om en uge. jeg har trukket Occupy Wall Street men kan ikke helt se vad deres mål er, hvad de vil endre og hvordan det begyndte. jeg vil blive meget glad vis der var nogle der gad hjælpe mig. -
HJÆLP!!!!
ForumindlægHej alle! Jeg er fortabt.. jeg skal op i mundligt engelsk i morgen omkring Teenagers in Ireland.. Og jeg kan slet ikke finde noget omkring det på nettet... det står virkelig ingenting.. Håber virkelig på hjælp.. Kh mig :( -
Stil
ForumindlægHej SP Jeg har skrevet en engelsk stil, som jeg har afleveret til min lærer. Kan i evt. rette fejl og give en karakter, som i synes er passende. På forhånd tak Den kan ikke blive vedhæftet. Jeg sender den til jeres indbakke. -
Hjælp - Verbalkongruens
ForumindlægHej Jeg har en engelsk aflevering hvor jeg skal forklare reglerne for verbalkongruens (overensstemmelse mellem subjekt og verbum) kan ikke rigtig huske dem og kan ikke finde det i min bog. Er der nogen som kan hjælpe ? På forhånd tak ps. jeg skal aflevere på fredag -
10.klasse prøve sidste år
ForumindlægHej Er der nogen ved hvilken opgaver, men fik i 10.klasse prøven fra 2011. Jeg har meget bruge for dem. Matimatik prøven fra 2011 Dansk prøven fra 2011 Tysk prøven fra 2011 Engelsk prøven fra 2011 Tak forhånd. -
10.kl prøven fra 2011
ForumindlægHej Er der nogen ved hvilken opgaver, men fik i 10.klasse prøven fra 2011. Jeg har meget bruge for dem. Matematik prøven fra 2011 Dansk prøven fra 2011 Tysk prøven fra 2011 Engelsk prøven fra 2011 Tak forhånd. -
Ved og med - forklaring på hvorfor?
ForumindlægJeg har det svært ved at finde ud af, hvornår man bruger "ved" eller "med" på dansk. Jeg kan ikke finde noget tilsvarende på engelsk. Finder der en regel? Eks.: Han var i gang (med / ved) at reparerer bilen. Pår forhånd mange tak Kawimpy -
Hjææælp! Rhetorical devices!
ForumindlægHej derude!:) ..jeg sidder midt i min engelsk eksamen med en tale og har desværre opdaget at jeg ingen noter har på hvilken effeck trinities (Trinity) har på modtager, håber virkelig der er en venlig sjæl der kan hjælpe lidt! :)
