Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 17501 til 17520 af 119569
-
htx
Forumindlæghej jeg har lige startet med at går på htx men jeger lidt forvirret hvad en studieratning er ?. jeg har valget og tag fysik og matematik som studieretning men så ved jeg ikke om senere jeg skal have kun de fag eller om jeg kal også stedigvæk have de andre fag som teknologi og kemi og biologi... -
Hjælp til niveau og uddannelser :)
ForumindlægHej - Jeg skal til at vælge studieretning på stx, jeg tror jeg vælge:Mat A - Fysik b.. - altså den videnskabeligeMen, hvilken uddannelser relaterer til de niveau'er? :)På forhånd tak! -
Forkerte fag
ForumindlægHej, Da jeg startede i gymnasiet, vidste jeg ikke, hvad jeg ville, og har derfor valgt en "tilfældig" studieretning. Nu viser det sig så, at jeg har valgt helt forkert. Jeg er ved at være færdig med 2.g, og kan derfor ikke engang skifte linie på skolen. Jeg skal til min uddannelse bl.a.... -
Cosinusrelationer
ForumindlægJeg har en aflevering i matematik og jeg er lidt på bar bund. Jeg skal finde siden c og b i en skævvinklet trekant. Jeg starter så med at beregne siden c og benytter så formlen: c^2= a^2+b^2-2*a*b*Cos C Jeg kender siden a og vinklen C, men jeg aner ikke hvad jeg skal gøre med b!!! Hjælp mig :) -
kant længde og masse
ForumindlægHej, jeg søger hjælp til opgave b), mon ikke der er en sød sjæl som kan hjælpe :) -
VIRKSOMHEDSINFORMATION
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med nogle notater til virksomhedsinformation..??jeg skal op imorgen og har absolut intet til faget :( -
Fodnoter og noteapperat?
ForumindlægEr fodnote og noteapperat det samme? -
Please eksamen
ForumindlægHej alle sammen er der nogen der ved om hvordan man kan forbereder sig til det skriftlige eksaminer... Please det er i dansk , engelsk og matematik.... Please nogen god tips og tak på forhånd.. -
Økonomi på Universitetet
ForumindlægHvad skal der til for at studere økonomi på uni, og hvilke fag er gode at have haft før?`Hvor meget skriftlig arbejde er der, og er det et hårdt studie?\n\nPå forhånd tak. :) -
Udled kvadratsætning nr. 2
ForumindlægJeg er lige i gang med at forberede nogle af spørgsmålene, som kan dukke op til min mundtlige årsprøve i matematik. Et af spørgsmålene lyder på "Udled de 3 kvadratsætninger" I nr. 1 har jeg gjort således: (a+b)^2 = (a+b)(a+b) = (a*a)+(a*b)+(b*a)+(b*b)=a^2+ab+ab+b^2=a^2+b^2+2ab Men nu ha... -
Nogle efaringer med sankt knuds gymnasie eller tornbjerg`?
ForumindlægEr i mellem to gymnasier og ville bare vide om i havde nogle efaringer om sankt knuds gymnasie og tornbjerg gym. -
Lektier hjælp søges !
ForumindlægHi alle Jeg er en pige på 18 år, der søger lektier hjælp 2-4 gang om ugen til Matematik. Lige nu har jeg matematik på B nivuae og næste år får jeg det på A nivuae !! Jeg boer tæt ved Århus (10 km) og gå i gymnasium i 2 år !! I får noget for det ( tales nærmer) ! Skriv :D -
mat A-niveau
Forumindlæghar brug for hjælp til opg. 1.028 og 2.008 A niveau matematik -
Elektriske og magnetiske felter
ForumindlægHej Jeg sidder med en opgave hvor jeg skal bestemme farten som elektronerne opnår fra hvile til de gennemløber et spændingsfald på 220V Opgaven lyder som flg.: To parallelle metalpalder anbringes i vakuum, så afstanden mellem dem er 1,70cm og spændingsfaldet mellem dem er 34V. a) Vis, at stø... -
Eksamensopgaver-A !
ForumindlægNogen der har lavet disse opgaver: Uden hjælpemidler: 9.003, 9.005, 9.017, 1.028 Med hjælpemidler: 7.010, 2.005 fra vejledende eksempler på eksamensopgaver i matematik STX-A-Niveau -
Nogle eksamenssæt?
ForumindlægHejsa allesammen :) Er der nogle herinde, der står med nogle eksamensæts fra STX i matematik, som jeg kan øve mig på? Vil helt vildt gerne øve på nogle eksamenssæt. MVH Pokemonorm -
lektiehjælp.
ForumindlægHej. Jeg er en pige som går i 2G på STX og har matematik som A-fag. jeg kunne godt tænke mig en hjælpelærer, da det ikke er min stærkeste side. Jeg bor i Viby og er selv snart 18. -
Samme eksamensstil ?
ForumindlægHej Jeg er igang med at tage matematik A på vuc som enkeltfag... tænkte på om den skriftlige eksamen ville være den samme for en hf og stx når de begge er A-niveau ? - på forhånd tak -
Forelæsning til gymnasiet?
ForumindlægHey alle ;) Jeg skal på STX, efter sommerferien, og jeg ville spørger om det er nødvendigt/godt at lave lidt forlæsning på fx. matematik eller fysik ? Og vil det hjælpe ? Hilsen peter09. -
Lektiehjælp
ForumindlægJeg søger lektiehjælp til matematik A, 3.g STX. Det drejer sig kun om et par timer her i december, hvor jeg skal skrive srp, bl.a. om sir modellen. Bor i hovedstandsområdet
