Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 17541 til 17560 af 25465
-
Rettelse af sætninger
ForumindlægHej...\nHåber der er nogle der gider at rette disse sætninger:\n\n1) Billedet blev malet i Italien.\nThe picture had been painted in Italy.\n\n2) Denne bog købes af mange mennesker.\nThis book is bought of many peoples.\n\n3) Huset er blevet solgt.\nThe house had been sold.\n\n4) Hvorfor er posth... -
Hjælp til AT eksamen
ForumindlægHej folkens Jeg har skrive i min AT opgaver om pigrimsrejsen til Mekka, i religion og historie. Men jeg vil ikke om jeg har brugt fagene på lige vægt. Er der nogen af jer der vil være søde og læse min synopsisen og mit tale papir igennem om er der overhovedet lige vægt mellem de to fage. Jeg skal... -
Julekort
ForumindlægKære alle! Er der nogen der vil kigge det her igennem? Er i gang med en opg. og mine trætte øjne kan ikke finde flere fejl. Men vær sød at sige det, hvis I fidner nogle fejl.\nMerci et bisous\n\nChère famille!\n\nJe vous souhaite un joyeux Noël et une bonne année! \nDans l’automne j’ai pensé à vo... -
Ungdoms Opgaver
ForumindlægVil blot høre om I andre heller ikke kan komme ind under denne menu, eller om det blot er hos mig den ikke fungerer.\n\nmvh\ntosse123 -
Udregne gennemsnit?
ForumindlægI forbindelse med den nye reform er det noget med, at karaktergennemsnittet udregnes anderledes i forhold til før. Det er noget med at A-niveau vægter 1,5 , B-niv 1,0 og C-niv 0,5.\nGælder det også for standpunktskarakterer (eller hvad det nu hedder), altså de karakterer, man får midt på året? -
metoder arbejder ikke sammen!
ForumindlægHej alle der kender til AT og metoder :) Jeg er i gang med at arbejde videre på min AT synopsis, som jeg skal op i her snart. Jeg er dog ikke helt tilfreds, da jeg ikke synes mine metoder "supplerer" hindanden eller arbejder sammen..Mine fag er psykologi og historie. (samf- videnskabeli... -
Rettelse af oversættelse af "Le Littératron"
ForumindlægHej, er der nogle der har tid til at rette denne oversættelse. « C'est seulement quelques jours après ma libération de l'armée que je reçus une visite plus sérieuse. Celle d'un petit homme rondouillard et chauve dont je reconnus immédiatement les grosses lunettes d... -
Finanskrise?
ForumindlægHej :-) Har bug for en smule hjælp fra jer derude som kender ngt til finanskrisen, for jeg aner intet og skal til eksamen og måske blir jeg så uheldig at jeg trækker finanskrise op? Og det er bare så kikset af mig, at jeg stadig ikk har fattet finanskrise fra bund til tops :-) Så vil I ikke hjæl... -
KIG!!
ForumindlægHej vi er tre piger fra 8. klasse og i øjeblikket har vi projektuge. Vi har valgt at have om hinduismen og hinduismens kaster.Vi har brug for nogle svar til en undersøgelse vi skal bruge.Hinduismen er en trosretning, som folk primært følger i Indien men også i andre østlige lande, i hinduismen bl... -
tvivl
Forumindlægægceller indeholder 22 autosomer og et x kromosom, idet meiosen har fundet sted, mens kvinden selv var foster overstående fostår jeg ikke? er det da forskelligt fra mænd siden det står sådan? -
Mat symbol for "hvis og kun hvis"
ForumindlægJep det fremgår af titlen.. ER der et mat symbol for "hvis og kun hvis" eller bare "hvis"? altsp x er mindst kun og hvis kun y er lig 99? -
ord til oversættelse
ForumindlægEr i gang med en oversættelse. Har besvær med disse ord:reagent gradematerial safety data sheethood spacehot/stir platetaredIngen af de ord står i min meget tykke ordbog på 1250 sider lange ordbog fra Gyldendal eller på Camrbridge dictionary.Hjælp? :) -
TALEMÅDER
ForumindlægHEY..kunne godt tænke mig at høre, hvad i kender af talemåder på englesk...ALtså dem, som man også sagtens kan få med i en stil ( HVIS DER ER SAMMENHÆNG)..Så bare smid alt dem, som i kender .. -
Mobning
ForumindlægHej.. Nogen som ved om mobning er lige så udbredt i USA som her hjemme? -
Noter - overvurderet?
ForumindlægEr noter overvurderet?Har du brugt de noter, du har lavet gennem året til eksamen, elelr var det noget værre rod? -
Mangler tekniske opgaver/forklaringer
ForumindlægHejsa.Jeg skal snart til en optagelsesprøve, hvor jeg bl.a. bliver testet i mekaniske/tekniske opgaver. Jeg forestiller mig, det fx er billeder med trisser, tandhjul osv., hvor man skal forudse en given konsekvens af en bevægelse.Er der nogen her, der kender til nogle sider med opgaver af denne s... -
Flerkulturelle reklamer
ForumindlægHej derude.. Er der nogen der kender til virksomheder ligesom Bennetton mht. reklamer.. Benetton har anvendt det flerkulturelle aspekt i nogle af deres reklamer.. men jeg kan ikke finde andre virksomheder som også anvende sådanne reklamer.. så hvis der er nogle der kender sådane virksomheder... s... -
Dansk eksamen imorgen!!
ForumindlægHej, jeg har netop lavet hvad jeg kunne få ud af det dansk jeg har, det tager netop lige nu op til 4-5 minutter, og jeg kan ikke få mere ud af det, min lærer siger det helst skal tage op til 10 minutter, nogen idéer til hvad jeg kan gøre?? Jeg er ekstrem dårlig til at få mere ud af en tekst :/ -
Kemi hjælp
ForumindlægHey,Jeg er i gang med en kemi rapport, og jeg hard det svært at forklar 3 spørgsmål.1. Hvordan er tryk defineret og hvorfor kan en gas levere et tryk (giv en forklaring på molekyle-niveau)?Mit bud er nogle med molekylers hastighed... Jo hurtigere de er, jo mere tryk de giver i et vist rumfang???2... -
Htx eksamen
ForumindlægHej går på Htx 3 årgang nu, og skal til eksamen her til maj. Er begyndt lidt at tænke over hvilke fag jeg skal op i. Ved at jeg skal op i 11 eksamner i alt på 3 år. Har hørt at man skal havde et vist antal skrftlige og mundltlige eksamner. Er der nogen der ved noget om det?
