Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 17561 til 17580 af 47925
-
5 A-Niveau fag=Gange med 1,03??
ForumindlægHej.. Når man vælger at have 5 A-niveau fag på gymnasiet, skal man så gange sit gennemsnit med 1,03? Eller skal man have 6? -
SKIFTE FRA HHX TIL STX! HJÆLP!!
ForumindlægHej, er lige begyndt i hhx og er stortset ved at fortryde mit valg. Jeg føler mig ikke hjemme i min klasse og har ingen der deler samme interesse som mig, hvilket gøre det en smule sværere. Jeg stræber efter at uddanne mig som illustrator og derfor skal jeg kun ha' en gymnasiel uddannelse f... -
Læge specifikke adgangskrav gennemsnit ?
ForumindlægHej med jer Når der bliver talt om gennemsnit til læge/medicin uddannelsen. Bliver der talt sammen de specifikke adgangskrav og gennemsnittet der fra, er afgørende om man kommer ind på skolen eller ikke ? Eller er det den samlede afsluttede HF Student ella HH som er afgørende ? -
Determinisme
ForumindlægDet kan vel fastslås at determinismen er en forudsætning for at fysikken har love(?) Så afslår man idéen om at verden er deterministisk, må det vel også gælde, at man afslår vores forståelse af fysikkens love? -
afskrift
ForumindlægEr jeg den eneste der føler at jeg sidder og skriver af? Mit hovedfag er fysik og jeg sidder og læser i en bog, tænker det igennem og skriver nogenlunde det samme som jeg lige har læst ned. Er det bare mig? for igen hvor meget er det lige jeg selv kan finde ud af i et fag som fysik eller matematik! -
Hvad er rigtigt?
ForumindlægErst will ich referieren, was passiert in diesem TextstückErst will ich referieren, was in diesem Textstück passiert?? -
Ekstra høj niveau...
ForumindlægHej.. Hvis jeg har høj niveau enkeltfag udover de to høj niveau fra min studentereksamen, bliver det så talt som tre høj-niveau og ganget med 1,03? På forhånd tak.. -
vedr. specifikke adgangskrav og universiteter
ForumindlægHvis man opfylder de specifikke adgangskrav med en høj karakter, men ikke har en fuld studentereksamen, Kan man så stadig søge ind på en uddannelse på kvote 2 ? Synes ikke jeg kan finde frem til svaret. -
mediafag
Forumindlæghej hvis man vælger mediafag som valgfag kommer det med i min gennemsnit -
Nogen der kender en side hvor man kan..
Forumindlæg...downloade HF-Stile? -
Nick
ForumindlægChère Helle Le quinze mars 2007 Je m’apelle Luc, j’ai 15 ans et j’ai envie de t’écrire quelques mots sur moi. Je pense que tu connaîs Paris, parce que c'est la capitale de la France, et peut-être connais- tu aussi Cannes, à 750 kilomètres. J’habite à Cannes qui est célèbre... -
gødnin
Forumindlæghej vil lige høre at naturgødning er det er urin fra dyr og mennsker hvad bruger man så den til eller er det kunstgødning man bruger isted for hvornår bruger man så kunstgødning man bruger til vores planter er det ik planter som er døde og urin fra grise -
Isolering!!!
ForumindlægOkay men hvad m flg. ligning hvor der ikk er noget fælles tal: 25000 = 7000(1+x)^-1 + 6000(1+x)^-2 + 5000(1+x)^-3 + 4000(1+x)^-4 + 5000(1+x)^-5 -
VØ eksamensopgave
Forumindlæg15 aug. 2014 VØ eksamensopgave - Tivoli A/S Jeg har virkelig brug for svar om nogen har denne opgave liggende som de vil dele. ASAP -
Sygeeksamen
ForumindlægHej jeg går i 9. Og jeg skal til sygeeksame i tysk. Da jeg ikke har færdiggjorde alle mine eksamener betyder dette at jeg ikke kan komme ind på et gymnasie? Eller er der undtagelser for sygeeksame :)) -
Spørgsmål til Filosofi (Ba) og HF-enkeltfag med henblik på adgangskravene
ForumindlægJeg er muligvis i en værre kattepine pt. angående adgangskravene for Filosofi Bachelor. Det ligger sådan at jeg er færdig på HTX til sommer, og skal derefter bruge et år på at arbejde (og læse fag op), hvorefter jeg forventer at fortsætte på Århus Universitet med at læse filosofi. Og jeg har eft... -
Ny gymnasiereform
ForumindlægJeg kunne egentlig godt tænke mig at vide, hvad Jeres mening om den nye gymnasiereform er ? -
Mat/fys/kem - Studieretningsprojekt
ForumindlægHej, jeg skal skrive studieretningsprojekt i to af fagene matematik A, fysik A og kemi B. Er der nogen som har et emne som de bare synes er vildt spændende eller bare har en god ide til hvad man kan skrive om? -
Elektronik
ForumindlægHejsa.. Jeg skal for første gang skrive en rapport i fysik, og jeg ved ikke hvor jeg skal starte?? Har i nogle foreslag til emner? og hvordan stiller man en fysikrapport op? Håber på hjælp:) Knus Maaanse -
vands specifikke varmekapacitet - HJÆLP!
Forumindlægheeej! Har lige opdaget, at vi har en fysik rapport for til imorgen, og jeg er helt lost.. Den skal handle om bestemmelse af vands specifikke varmekapacitet, er der nogen herinde der kan hjælpe?:-)
