Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1741 til 1760 af 181597
-
Dansk skriftlig eksamen 2008 - hvilke emner?
ForumindlægHej, Jeg står og skal til terminsprøve imorgen i dansk, og vil derfor høre o nogle af Jer der blev studenter sidste år - '08 kan huske nogle - eller bare et (det I selv skrev) af dem, og hvad de hedder? Mvh. Emily89 -
Mundtlig mat eksamen
ForumindlægHejJeg skal op til mundtlig matematik eksamen. Og er nu kommet i tvivl om fremgangsmåden. Jeg så, at en person havde lagt eksampler på eksames spørgsmål ud som opgave her på studi, men da jeg læste eksempler blev jeg noget overrasket. Er det virkelig rigtig man kan få en opgave man skal løse? Jeg... -
Niveau a eksamen 2005
ForumindlægHar fået dette opgave indlæg for, og er helt lost og under tidspres "ved godt det er dårlige undskyldninger" Resume'et hedder: A Heavier Burden Oversættelsen hedder: Hver fjerde danske outsourcing mislykkes. Essay: handler om lavløns arbejde grundet den industrialiserede verden. ... -
Dansk A eksamen :)
ForumindlægHej folk Jeg skal op til eksamen i dansk a i morgen. (:S) Jeg har siddet og læst, og syntes jeg har styr på det meste. Mine perdrioder, ismer, forfattere, analysemodeller og resumerer af tekster. Men syntes ligesom der er noget der mangler? kan bare ikke lige komme på hvad. Nogen der har været e... -
Hjælp til skriftlig engelsk
ForumindlægHej jeg går i 3.g og har engelsk på højniveau. Jeg ville høre om I ved om hvor/hvem man kan kontakte for at få hjælp til sine afleveringer, eller om I er interesseret Amalie -
Det besale i matematik
ForumindlægJeg vil høre om hvad der er virkelig vigtigt, at kunne til skriftlig matematik eksamen i folkeskolen, som giver 100% garanti for at jeg består? Jeg skal op her til sommer, og vil gerne være forberedt. -
Eksamens træning!?
ForumindlægEr der nogle som kender nogle gode sites til både mundtlig og skriftlig eksamens træning? -
Dansk skriftlig eksamen - Essay (Fodnoter)
ForumindlægJeg var til skriftlig eksamen i dansk i fredags. Det var med netadgang, og vi skulle derfor bruge materiale fra internettet i vores stil. Jeg valgte at skrive essayet, og jeg er kommet meget i tvivl om noget her bagefter. Det er om man skal have fodnoter i et essay eller ej? Jeg har f.eks. skre... -
Skriftlig engelsk
ForumindlægHvad ville i give denne skriftlige fremstilning i karakter ? Routeburn Track, New Zealand I cheeked the sky for signs of rain and set off early to make the most of the day. I had packed my bag with a few necessities a bite to eat, a bottle of water and heaps of curiosity about what the day ... -
Engelsk skriftlig eksamen - standardforsøg: Hvordan gik det?
ForumindlægHejsa.Hvordan gik det med jer, der har været til skriftlig engelsk i dag i standardforsøget?Hvad skrev i om?Jeg skrev selv den om metroseksualitet.... kommer lige i tanke om, at jeg glemte at skrive, hvilken en jeg tog, men det kan censorerne vel læse sig frem til :-)Hvordan gik det med grammatik... -
Mundtlig matematik eksamen
ForumindlægHej alle.. er der nogen der ved om man må have noter skrevet på computeren med til sin mundtlige eksamen ? Eller skal de være skrevet i hånden ??? :s -
skriftlig dansk
Forumindlæghej, jeg skal lave en dansk stil hvor der er fem opgaver, og hvor man enten skal redegøre, diskutere, analysere, fortolke, og perspektivere. mit spørgsmål går ud på, hvad er konkret f.x en redegørelse..er der eventuelt nogen der har en vejledning af en art, som viser præcis hvad man skal gøre i h... -
Hjælp til Biologi A
ForumindlægHej, Jeg skal op i Biologi A - eksamen på mandag og er igang med at læse op. Men jeg går generalt i stå når jeg prøver at lave gamle eksamensæt. Så er der nogen som har forstand på Biologi A, og som har afsluttet det med høje karakterer, så skriv endelig. Vh. -
International økonomi A eller Matematik A
ForumindlægHejsa Jeg står i den situation hvor jeg skal vælge mit 6 A fag. Valget står så mellem IØ og Mat. Jeg synes matematik er skide interessant, dog er det ikke min stærke side, (jeg har fået fine karakterer indtil videre) jeg synes det er spændende og "kæmpe" for at forstå matematiske situat... -
Matematik A noter Aia
ForumindlægNogle der har matematik A noter. Yallah shabab send lige hvis i har.. -
AT Eksamen - Hjælp - Kunstig Intelligens i fagene mat A og Dansk A
ForumindlægHej SP. Jeg er i gang med AT i fagene dansk A og matematik A (datalogi), hvor overemnet er "Kommunikation - muligheder og begrænsninger". Mit underemne er kunstig intelligens. Jeg kan dog slet ikke finde ud af hvordan skal jeg vinkle det? Altså hvordan får jeg koblet kunstig intelligens... -
ønsker at klage i matematik
ForumindlægHej, jeg ønsker at klage i forbindelse med matematik skriftlig eksamenskarakter på A-niveu stx. Er der nogen der kender til det? Hvad kan man klage over? Vel indholdet, men jeg kan jo ikke decideret gå ind og sige sådan og sådan. Men jeg har skrevet og forklaret en del til hver opgave og brugt ... -
Mat eksamen
ForumindlægHey allesammen, Jeg skriver for jeg er i tvivl omkring beståelse af matematik på b niveau stx. Der er mange videregående uddannelser efter gymnasium som kræver at man har bestået matematik på b niveau. Pt står jeg med karaktererne 4 skriftlig og mundtlig og fik til seneste terminsprøve 00 Jeg v... -
Mat A på eng.=> Medicin?
ForumindlægHey folkens....Jeg starter på IB efter sommerferien, hvor jeg har valgt Math Higher som på papir svarer til Mat A-niveau, men som i virkeligheden er nærmere Mat A+.Jeg har valgt det, da jeg gerne vil ind på medicin...Men problemet er, at jeg er ret nervøs over om jeg kan klare Math Higher (og en... -
Skriftlig eksamen imorgen - tips og tricks på falderebet!?
ForumindlægJa, som overskriften siger, skal jeg til eksamen iskriftlig spansk imorgen.. Synes jeg har haft alt for mange dumme fejl i mine sidste afleveringer, så ville høre om der er nogen af jer derude, der sidder med nogle gode tips til hvordan man får afleveret et produkt, som er helt i orden.. Hvordan ...
