Søgning på: Andet. Resultater: 17601 til 17620 af 91205
-
forkort brøkerne
Forumindlæga2-b2+5a-5b og x2-16----------- -----3a+3b+15 (x2+4x)(x2-4x)Man skal opløse tæller og nævner i faktorer og forkkorte brøkerne??Men Hvordan???a2 = a i anden -
Latin??
ForumindlægHvorfor har i ikke inlæg til Latin? Der er mange der har svært ved det, eller på en eller anden måde har lidt brug for det... Hvorfor ikke lave en mappe med Latin ligesom alle de andre fag. Og latin er trods et af de fag der skal huskes mest... -
Egyptisk matematik - tegn
Forumindlægjeg sidder og skriver SRP om ægyptisk matematik, og skal skrive hieroglyffer ind på computeren, men hvordan gør man lige det? nogen der har et forslag til en hjemme side med fonts eller andet?? håber nogen kan hjælpe.. -
Opbygning SRP
ForumindlægEr det en god ide at have en kort indledning til hvert afsnit? Eller er det bare fyld? Er der nogle som har en god vejledning man kan følge :) Andet end den som er herinde self.. Tak på forhånd :) -
Specifik impuls
ForumindlægHej nogen der kan forklarer dette fænomen i sammenhæng med raketter? er klar over at det er noget man bruger til at fortælle om hvor god en rakets peformance er, men så ikke andet :S mvh lars -
Er denne reaktion korrekt?
ForumindlægCH3CH(CH2)CHCHCH3 + Br2 → CH3CH(CH2)CHBrCHBrCH3 Altså en addition, men er produktet skrevet rigtigt? Eller skal Br'ene presses ind et andet sted og hvad med den parentes? -
Cosinusrelationerne - HÆÆÆÆLP!
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til følgende spørgsmål: Isolér C og c i cosinusrelationerne (altså, så der ikke står "cos" form C og c ikke er sat i anden) -
En lille Fransk sætning
ForumindlægVed ikke om nogen herinde ved noget om der, men alligevel..Hvis en eller anden lige ville oversætte dette til fransk ville jeg blive enormt glad!--------------oversæt til fransk:--------------------"Pavestolen bliver fransk"--------------------Tak på forhånd -
Danskopgave: Tænk på et tal
ForumindlægSidder og skal i gang med min danskopgave.. Er der tilfældigvis nogen, som har læst bogen "Tænk på et tal" af Anders Bodelsen? Og evt. nogle analyser eller lignende? -
Danskopgave: Tænk på et tal
ForumindlægSidder og skal i gang med min danskopgave.. Er der tilfældigvis nogen, som har læst bogen "Tænk på et tal" af Anders Bodelsen? Og evt. nogle analyser eller lignende? -
X+XX???
ForumindlægHej, jeg er igang med en ugeopgave, hvor jeg skal reducere en ligning. men i ligningen indgår der x2 (dvs. x i anden.). men jeg kan ikke finde ud af det når man skal lægge x til x2 nogen der kan hjælpe? -
problematisk ligning
ForumindlægHej Har fået fat i en ligning jeg ikke helt kan få reduceret..... Opgaven lyder på hvad er a når x i anden - (a+3)* x+3a=0 Hvordan gøres dette ? -
Integral og differential regning! Se her
ForumindlægNæsten alle indlæg om matematik omhandler integraler o.lign.Har du problemer med komme i gang, eller få idéer, så checkwww.quickmath.comDen kan integrere, differentiere, øse ligninger og meget andet -
Usa og Kina
ForumindlægVil høre om der er nogen der ligger inde med en opgave eller snarer hvad som helst om: Forholdet mellen USA og Kina efter den kommunistisk magtovertagelse?? Kan overhovdet ikke finde noget..På forhånd tak Anders -
Eksamensopgaver!!
ForumindlægNogle der har lavet eksamensopgaverne for i sommers!?Dvs. Maj-Juni 2002, for 2-årigt forløb...Der er blandt andet en opgave med et telt og så videre..!!Håber i kan hjælpe!! -
sætning
ForumindlægHej, hvordan oversætter man: Der er mange unge...Mit bud er: There are many youngstersMen jeg er ikke helt vild med ordet youngsters, så er der nogle, der har et andet forslag? Det må meget gerne være et formelt ord! -
300 ord tak!
ForumindlægHej er der en, der gider skrive 300 ord om frihed... bare så lidt generelt - altså fuldstændigt ligemeget om den ene eller anden form for frihed. Jeg skal bruge det til min stil, bare 300 ord. Tak! :-) -
ibuprofen
Forumindlæghttp://www.drugs.com/pro/hydrocodone-and-ibuprofen.html se figur af ibuprofen jeg skal: 1) Optegn en entydig formel for (S)-isomeren af Ibuprofen. skal den blot spejlvendes? -
Parameterfremstilling
ForumindlægHej! Jeg har vedhæftet en opgave jeg håber i kan hjælpe mig med. For det første. Er a'eren løst rigtig? For det andet Hvordan løser jeg b'eren? -
tysk oversættelse
Forumindlæghejjeg er igang med en tysk stil og nu sidder jeg fast i en sætning. håber i kan hjælpe migsætningen er: allerede nu ved jeg at der er et eller andet i vejen med mig på forhånd tak
