Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 17601 til 17620 af 42938
-
har brug for hjælp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forumindlægskal oversætte den her tekst til fransk! hvis du ikke orker kan du bare oversætte lidt af det. har virkelig brug for hjælp!! Edith piaf får endelig mad og rent tøj. pigerne tager sig af hende, som hun var deres egen lille søster. Hun har det meget bedre, men som 7 årig blev hun syg. Hun mister mi... -
Vedr. problemformulering.
ForumindlægHej, Jeg skal til, at lave en opgave i faget samfundsfag, men kommer ingen vegne grundet min problemformulering. Eller mangel på samme. Det forholder sig sådan, at min lærer kræver, at vi laver en "HVORFOR" problemformulering, og det evner jeg simpelthen ikke. Han er ikke til megen hjæ... -
Hvad er fokus?
ForumindlægHej mennesker! Jeg skal op til AT eksamen og jeg vil høre om I havde nogle gode råd? Især til metoderne hvad kunne være relevant at fremlægge udover metodernes begrænsninger? -
Engelsk terminsprøve
ForumindlægHej, jeg sidder og skal op til terminsprøve i engelsk i morgen. Mit umiddelbart gæt er at det bliver de opgaver som var til eksamen sidste år. Er der nogen som vil fortælle mig titlerne på disse opgaver? -
hvordan udtaler man det?
ForumindlægJeg er lidt i tvivl nu her når jeg skal til eksamen om hvad man kalder de bibelske skrifter, fx hvis der står Matthæus 18,25 siger man så matthæus evangeliet kapitel 18 vers 25 eller hvad? -
farlig syre
ForumindlægHvis jeg nu trækker syrer og base til min eksame (folkeskole) er det så farligt at røre fortyndet svovlsyre eller saltsyre? Da jeg jo skal lave nogle forsøg, fx: elektrolyse -
MEKA-metoden/skemaet
ForumindlægHej. Jeg har fået et oplæg til eksamen om den såkaldte MEKA-metode. Jeg har ingen forstand på emnet og ville høre om der var nogle der kunne hjælpe med at forklare hvad det er? På forhånd tak! -
Hf efter afsluttet stx?
ForumindlægSom overskriften siger kunne jeg godt tænkte mig at vide om man kunne finde ud af om man, hvis ens snit ikke bliver tilstrækkeligt til drømmestudiet, kan tage en hf, efter ens afsluttede stx eksamen? -
Karakterer
ForumindlægHej Jeg vil gerne spørge om karakterer. hvad kommer med i gymnasiegennemsnittet? hvis jeg nu har et fag hvor jeg har fået 7 i årskarakter, men til eksamen fik jeg 10. hvad kommer så med i gennemsnittet? -
Facit til eksamenssæt MAT A i dag!
ForumindlægHej alle nogen der ved hvor man kan finde en facitliste til den skriftlige eksamen der blev afholdt i dag, den 12. december. Det er til 1 årigt A niveau. Eller måske er der nogle af jer der har lavet det... -
Metoder
ForumindlægAlle dem der har været op til AT-eksamen siger at der lægges meget vægt på metoder. Er der nogle der kan forklare hvad de forskellige metoder er til fx. samfundsfag og religion? På forhånd tak. -
HJæææælp
ForumindlægHej skal snart op til 'eksamen' og har virkelig brug for mere viden om et bæredygtigt landbrug nogen som kender noget til det eller kan smide et link eller bøger. Taaak på forhånd. -
Vindmøller
ForumindlægHvilke forsøg kan man vise til en eksame hvis emnet er "vindmøller"? Og hvad skal man vide omkring vindmøller, og hvilke spørgsmål kan læreren finde på at spørge om? Tak på forhånd:) -
Matematikeksamen i folkeskolen (9. og 10. klassetrin)
ForumindlægI morgen tirsdag afholder folkeskolen skriftlig eksamen i matematik, bare til orientering så vi ikke kommer til at hjælpe nogle med at snyde.... < LINK > -
Skal svare en ven hjælpp - det haster
ForumindlægHej allesammen, min ven som er spanier har bestået sin eksamen, og jeg vil gerne sige tillykke til hende på spansk. Er dette korrekt?: Felicitaciones para pasar el examen. -
Frist for eksamensspørgsmål?
ForumindlægHvad er fristende for udlevering af eksamensspørgsmål i fag som kemi C og biologi C, hvor man får alle spørgsmålene før eksamen? Sidder nu med snart kun en uge til eksamen i biologi C og har ingen spørgsmål fået, hvor vi fik dem i kemi C næsten en måned før. Kan det passe der er ingen retninglin... -
Sygeeksamen?
ForumindlægJeg er i tvivl om, om jeg har lagt det her spørgsmål under den korrekte kategori... Mit spørgsmål er; Under hvilken forhold kan man tage en sygeeksamen eller udsætte sin eksamen (hvis det er muligt)? Jeg skrev til min skole om min situation, og de sagde, at jeg kun måtte tage sygeeksamen, hvis ... -
Matematik A - Pointfordeling?
ForumindlægHejsa allesammen! Jeg sidder i den fornemme situation, at jeg skal op til matematik skriftlig eksamen inden længe. Dog har jeg dog gået og tænkt over... Hvordan ser pointfordelingen egentlig ud til de respektive karakterer? Altså hvor mange point skal man minimum have for f.eks. 02,4 og 7? Derudo... -
At tage 3.G om - Opgradering af dumpet matematik C
ForumindlægHej alle. Jeg er en dreng der går i 3.G. Jeg har bestemt mig for at jeg vil søge ind på Jura-studiet. Som sådan er mine karakterer i de fag jeg har og har haft rigtig fine, mit problem er at jeg med mine nuværende karakterer liiiiiige ligger med røven i vandskorpen i forhold til dette års adg... -
Oldtidskunstab
ForumindlægEr der nogen/le om vil forklare mig hvorledes old-eksamen foreløber? Hvad skal man, hvad forventes der og mere generalt hvor meget tid er afsat til forberedelse og selve eksamen? Desuden ville det være super hvis der nogne kunne knytte nogle gode tips til hvordan man klare sig bedst.på forhånd ta...
