Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 17621 til 17640 af 77388
-
titrering ..
Forumindlæghvis jeg trækker syre/base til 9. klasses fysik mundtlig, kan jeg så godt lave forsøget 9;find saltindholdet i vand9; ? på den her måde: afmål nøjagtig 10,0 ml 1,0% NaCL med en plastik sprøjte . NaCl opløsningnen sprøjtes ud i en 100 ml bægerglas og der tilsættes 1 dråbe kaliumchromat. ... -
Hjælp mig :9;(
ForumindlægHejsa allesammen! Jeg er blevet egnet til gymnasium efter 9. klasse. Har allerede skrevet min ansøgning og valgt hvilken studieretning jeg vil tage(det kan stadig laves om) - Har valgt den naturvidenskabelige - matematik A bioteknolgi A og fysik B - men jeg er meget i tvivl omkring matematikken.... -
Matematik A - HJÆLP
ForumindlægHejsa allesammen! Jeg er blevet egnet til gymnasium efter 9. klasse. Har allerede skrevet min ansøgning og valgt hvilken studieretning jeg vil tage(det kan stadig laves om) - Har valgt den naturvidenskabelige - matematik A bioteknolgi A og fysik B - men jeg er meget i tvivl omkring matematikken.... -
Fra 10. til STX-uddannelse på få måneder?
ForumindlægHej alle. Jeg sidder lidt i et problem med min kommende uddannelses plan. For lidt et halv år siden, blev jeg vurderet ikke parat til at starte på Næstveds Gymnasium af min klasselærer. Hun mente åbenbart at jeg ikke var velegnet til et gymnasie endnu og at jeg havde en del fagligt jeg ... -
00 i matematik
ForumindlægHej Idag har jeg fået den længe ventede årsprøve tilbage og som overskriften siger ser det ikke godt. 00 det hvad jeg kunne diske op med til noget der ligner en skriftlig matematik eksamen. Mine årskarakterer er heller ikke noget at juble over. 3x 02, for mange 4 taller etenkelt 10 tal, mens res... -
hvad synes du?
ForumindlægHej alle sammen (: Jeg er igang med at skrive et debat indlæg om, hvorledes jeg mener at skolen bør fungere, og hvad vi kan gøre for at den bliver bedre. Hvis i går på gymnasiet (eller andet), kan i så ikke fortælle mig og selvfølgelig begrune jeres svar: *hvilke arbejdsformer i mener fungere ... -
Ekstra højniveau fag
ForumindlægPænt goddag. De seneste par uger, grundet i alle de nyudklækkede studenter, har 1,03-reglen eller ekstra højniveau-fag-reglen, blevet meget omtalt. Mit spørgsmål lyder på følgende: - Har alle gymnasieelever krav på at kunne vælge et ekstra højniveau fag? (Ekstra timetal) Mit tilfælde: Mat A ... -
Er jeg bestået i matematik A ?
ForumindlægHej, jeg har længe været i tvivl om jeg egentlig er bestået eller dumpet samlet set i matematik A. på mit eksamensbevis fra 2007 har jeg fået følgende karakterer: Valgfag på Højt niveau (A): Matematik, skriftligt: Årskarakter: 7 Eksamenskarakter: 8 Matematik,, mundtligt: Årskarakter: 6 ... -
Højeste antal lærere i et fag?
ForumindlægHvad er det højest antal lærere, du har haft i et fag? Mit er 4 lærere. I engelsk havde jeg i grundforløbet en lærer, som fik et andet job. Så fik jeg en ny lærer, som gik på barselsorlov i 2g i januar. Nu har jeg en lærer, som vi ikke skal have næste år, fordi der er mange engelsk lærere på mi... -
Gitterligningen
ForumindlægKære alle, Jeg er ved at læse op til eksamen i Fysik B-niveau. Er der nogen der kan redegøre for gitterligningen? Altså hvad skal jeg have med og hvad skal jeg ikke have med? -
Sammenhaeng mellem syre og salt
ForumindlægHvad er sammenhaengen mellem syre og salt? Er det ikke metal + syrerest=salt...? Kan i ikke komme med en mere praecis definitioN! også gerne et forsög som beskriver dette. -
facitliste.....
ForumindlægTja det kan jo godt være at I alle sammen er klar over det..... men der findes en facitlist til kemibøgerne af Helge Mygind på www.haase.dk -
Trukket ned pga. "forsigtighed"
ForumindlægJeg var til evaluering i mit tysk 2.g forsætter ...og jeg fik at vide at jeg var aktiv og blabla, men at mit skriftlige var sjusket, noget som jeg modbeviste med det samme idet jeg viste mine to opgaver og min prøve som alle var over 9...Det indså min lærer men kom med den kommentar at jeg havde ... -
gange med i anden
ForumindlægHvordan regner man: 3^6 * 3^2 Og 9^9 : 9^4 -
Miss Wet T-Shirt (Tidl eksamensopg.)
ForumindlægJeg ville bare høre om nogle ligger inde med svarene på denne tidligere eksamensopgave i erhvervsret? -
Mangler titel of forfatter
ForumindlægKære kloge mennesker på studieportalenJeg har afleveret en mundtlig bograpport af en bog læst i dette semester på HF, men har fuldstændig glemt titel og forfatter... Kan dog huske en smule af handlingen, så jeg håber der er nogen kloge hoveder der kanEn fyr der starter med at bo hjemme, men kan i... -
engelsk mundtlig
ForumindlægGoddag alle sammen :)Efter 2 karakter har jeg et snit 7, men jeg vil gerne score et 10 tal hvis det er muligt i engelsk mundtlig. Men får at få det, hvad skal jeg kunne gøre ?? -
kommer man op i en kendt kilde?
ForumindlægJa, spørgsmålet er som overskriften lyder: kommer man op i en kendt kilde i historie? Jeg skal op på onsdag og er kommet i tvivl?? -
Hvordan laver man en synopsis?
ForumindlægHej Jeg skal lave en synopsis men jeg kan sku ikke huske hvordan man gør. Jeg er i tvivl om hvordan den skal opsættes. Kan nogen hjælpe? Mange tak :) -
Tips til Prøve
ForumindlægHeij Allesammen ., Skal nemlig have terminsprøve i skriflig matematik imorgen. Så hvis i har nogle råd, så fyr af med dem. Har nemlig hørt at skriflige matematik er meget svært På Forhånd tak.
