Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 17641 til 17660 af 65601
-
Vise bevis med powerpoint til eksamen
ForumindlægHej Bevis: differentiation af produkt af funktioner Tror i det ville være ok (altså ikke trække ned) hvis jeg vælger at forklare et bevis med et powerpoint Fordi det er nogle rigtig lange ting jeg ellers skal skrive på tavlen og man har kun 10 min, så hvis jeg i forvejen skrev beregningerne på... -
HJÆLP TIL DIO EKSAMEN - HVORDAN ER STRUKTUREN OG HVAD SKAL MAN HAVE MED I FREMLÆGGENSEN ?
ForumindlægJEG ER MEGET I TVIVL OM DEN "NYE" DIO FORM. ER DER NOGEN DER HAR FÅET EN ORDENTLIG VEJLEDNING I HVOR MEGET OG I HVOR LANG TID MAN SKAL FREMLÆGGE ?? -
HJÆLP - fysik c eksamen.
ForumindlægHej, Jeg skal svare på: Elektrisk energi er så centralt i det moderne samfund og der findes mange forskellige kilder. Hvordan er disse kilder forskellige og hvordan er de ens? Hvad menes der helt præcis, jo kan selvfølgelig komme med eksempler som fossile brændstoffer men hvilke kilder er der e... -
please hjælp jeg skal op til eksam imorgen.
Forumindlæghvorfor kan man ikke afskaffe efterløn, når det er en fordel. -
Tysk eksamen - to tekster
ForumindlægHej alle! Jeg er kommet lidt i tvivl, om hvad jeg gøre til min fremlæggelse. Jeg har åbenbart trukket to forskellige tekster. Den ene tekst er ny, mens den anden har vi læst og er opgivet på vores undervisningvejledning. Det jeg er i tvivl om, er hvorvidt, jeg skal analysere begge tekster, el... -
Økologi. Biologi eksamen hjælp.
ForumindlægHej jeg har nogle spørgsmål omkring økologi jeg håber i kan hjælpe mig med. Hvad er sammenhængen mellem Bruttoproduktionen, Nettoproduktionen og Respiration? Gennem Hvilke processer skaffer en plante sig energi? -
PSYKOLOGI EKSAMEN 2011
ForumindlægHeysa Jeg skal op i Psykologi i morgen, har fået 24 timers forberedelses tid. Jeg har trukket Ekstreme bevægelser nogle der har nogle gode problemformuleringer/hypoteser til min synopsis? :) -
Fysik C Eksamen - regler
ForumindlægHalløj derude! Jeg skal trække til min fysikeksamen i morgen på c-niveau, med 24 timers forberedelse. halvdelen af de elever som skal op, har allerede trukket i dag. Eksamensspørgsmålene er på forhånd kendte. Hvad er regler for hvor mange gange et eksamensspørgsmål kan anvendes? - så vil jeg ne... -
Reklamer eksempler til eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i reklamer. Nogen der har gode reklamer til analyse? (det skal ikke være noget engelsk) Det må være trykt og levende MANGE TAK -
Eksamen 2022 - STX!!!!!!!!
ForumindlægHejsa :) Jeg går i 3.g og bliver student lige om hjørnet. Hvordan kommer ens eksamensbevis til at se ud her i 2022 med de nye eksamensregler. Jeg har eksempelvis mat A, og skulle havde været op til mat A skriftligt. Kommer de skriftlige eksamener man skulle havde været oppe til, kommer det til a... -
DRIVHUSEFFEKT NV-EKSAMEN
ForumindlægHej Jeg skal kunne forklare en del om drivhuseffekten, men jeg forstår ikke i hvilken sammenhæng ozonlaget har til drivhusgasser/gennemtrængning ud til verdensrummet. Nogle der kan besvare dette spørgsmål, da min lærer på STX ikke er den bedste til at forklare. På forhånd tak. -
Nv eksamen spørgsmål
ForumindlægHvordan indblander man fysik i drivhuseffekten -
HJÆLP KS EKSAMEN HF
ForumindlægHJÆLP!!!! Jeg skal aflevere KS synopsis på fredag. Men jeg har problemer med at få stablet nogle spørgsmål på benene. Jeg har trukket ''Fra kold krig til krig mod terror''. Spørgsmålene skal omhandle fagene historie, religion samt samfundsfag. Nogle som kan hjælpe mig med at... -
Velfærdsstaten samfundsfags eksamen
ForumindlægJeg har om statens rolle i er forskellige velfærdsmodeller og jeg skal finde kilder der viser dette. Jeg har prøvet flere forskellige ting men kan ikke finde nogen eksempler -
Produkt til eksamen i samfundsfag
ForumindlægHvad kunne være et godt og kreativt produkt til emnet Politisk magt og styreformer? -
Energi: Smeltning og fordampning - Eksamen, haster!
ForumindlægHejsa, det er mig igen. Jeg forstår ikke spørgsmål 3 i det eksamensspørgsmål jeg har trukket: 3. Giv et konkret beregningseksempel hvor faseskift indgår. Er der et klogt hoved der lige kan give mig nogle eksempler? På forhånd tak. -
Kemi HJÆLP EKSAME SPØRGSMÅL
ForumindlægHvorfor skal man bruge nitrit og nitrat standard opløsningerne til standardkurve samme dag som man fremstiller den? -
hjæpl til matematik opgave.
ForumindlægJeg fatter ingenting af denne opgave...hvor skal man starte og slutte, og håber i kan hjælpe mig. en fra min klasse har sagt det er et polygonområde, men kan ikke rigtig få det til at passe. håber i kan hjælpe.En mindre virksomhed sælger slikposer med en blanding af bolscher og vingummi. poserne ... -
en der kan løse matematik
Forumindlægopgave 1 ) I år 2000 var der 7600 danskere med en årlig indkomst på mindst 1 million kr. I de følgende år voksede antallet af danskere, der havde en årlig indkomst på mindst 1 million kr., med god tilnærmelse med 1300 om året. a) Opstil en model, der beskriver udviklingen i antallet af danskere m... -
matematik opgave, eksponentiel vækst
Forumindlægfunktionen f(x)=b*a^x opfylder, at f(3)=1 og f(6)=8 bestem tallene a og b nogle der kan hjælpe med denne opgave? afleveringen er uden hjælpemidler så jeg kan ikke på log :-)
