Søgning på: historie eksamen hf. Resultater: 17661 til 17680 af 48964
-
Haster - Iongitter
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen og fumler lidt med iongitteret :) jeg skulle gerne kunne fortælle om opbygningen i iongitteret.. men kan ikk, så jeg tænkte at nogle kunne hjælpe? tak -
Fuld pensum???
ForumindlægHejsa, kan det passe hvis man er ved 15 timers fravær i et fag at man så skal op til eksame i de fag man afslutter i år? jeg er en 2.g'er nemlig.. på forhånd tak -
programmerings rapport
Forumindlæghei alle sammen.. hvordan laver jeg bedste mulig rapport til eksamens projekt i programmering C og hvis du har nogen ideer om den mundtlige fremlæggelse vil jeg meget gerne høre om.. mange tak ;) -
Har jeg bestået matematik eller ej?
ForumindlægHar jeg bestået matematik eller ej? Har i årskarakter i Mat fået henholdsvis -3, -3 Har så fået 4, 4 til eksamen. Er jeg bestået eller ej? -
Upload dit skolearbejde for dette skoleår - vedrører dig;)
ForumindlægHej alle brugere på studieportalen.Det forgangne skoleår er ved at være slut. Vi kan tælle skoledagene på en hånd.Upload jeres noter, stile, matematikaflevering, opvarmningsprogrammer, biologi- og fysikrapporter m.m. Næste årgang kan få brug for det.https://www.studieportalen.dk/opg/addopg.php?t=... -
AT 2010 om Heroin
ForumindlægHej. Jeg vil gerne skrive om heroin i AT. Jeg har valgt fagene Biologi og Historie. Jeg vil i den biologiske del kigge på, hvordan heroinen påvirker kroppen og hvad der sker. Men jeg i tvivl om hvordan jeg skal få historie ind i emnet og om det overhovedet er muligt?? nogle der kan hjælpe lidt? -
Fatter Hat af det!
ForumindlægHej...Jegvil høre om der er nogel der forstår hvad historien her handler om...Jeg syntes den er helt henne i vejret...http://www.amazon.com/gp/reader/B0006Q1UJI/ref=sib_dp_pt/002-8980058-6361664#reader-page -
Historiebegreber
ForumindlægHej, er der nogen som kan nogle begreber fra Historie omkring analyse og vurdering af kilder? evt. også lidt metode, det skal bruges i min vurdering af et skønlitterært værk set som historisk kilde. -
Privat lærer søges!!!!!
ForumindlægHej. Jeg skal til matematik B mundtlig eksamen i slutningen af måneden. Jeg har 15 eksamens spørgsmål, som skal laves. Jeg kan trække et spørgsmål, som jeg så skal op i, og har 30 min forberelse. Jeg søger en der vil lave alle 15 opgaver med udregninger. + et dokument ved siden, som forklarer... -
Karakter
ForumindlægHej Jeg har lige afsluttet engelsk b-niveau på stx. Årskarakter skriftlig: 02 Årskarak mundtlig: 02 Mundtlig eksamen: 02 Betyder det så at jeg kommer til at have 3 gange 02 for engelsk, eller går årskarakteren ud i stedet for eksamen? på forhånd tak :) ... -
Carlsberg i udlandet (Uppsala-modellen)
ForumindlægHåber på lidt hjælp her. Skal til afsætnings-eksamen imorgen, og planlægger at fortælle om Carlsberg position på forskellige markeder altså hvilken fase af Uppsala-modellen de er i, i det pågældende land. Nogen der kan sige mig om det er godt nok at tale om til eksamen, og i så fald hvad man så s... -
mikroøkonomi
Forumindlæghej jeg har været oppe til eksamen. der var en funktion som lignede rigtigt meget som jeg har øvet derhjemme. jeg havde hermed opskrevet funktion op her i studieportalen, hvor jeg spurgte hvordan man isolere x, jeg bange for det bliver plaigering. fordi den funktion jeg fik til eksamen ligner fu... -
Lægeerklæring til sygeeksamen
ForumindlægJeg har en eksamen i overmorgen og ligger og er syg og jeg ville høre hvad der skal til for at få en lægeerklæring så jeg kan gå op til sygeeksamen jeg føler mig ikke rask nok til at tage til lægen og jeg skal afleverer min lægeerklæring senest tre dage efter eksamen. Kan man gøre det over telefo... -
Sygekesamen!!!
ForumindlægJeg skal til eksamen i old, men min farmor er lige blevet indlagt med en hjerneblødning, og kommer ikke hjem igen. Det er ikke til at sige hvor lang tid hun har igen, derfor tager jeg sygeeksamen til august. Men jeg bliver også student her til sommer. Kan jeg stadig få huen på, selvom jeg mangler... -
hjæælp mig jeg vil gerne få højer karaktere?
Forumindlæghvordan kan man få højer karaktere? jeg har mange venner der slet ikke er god til sproget og hellere ikke til selve faget men de får altid 10 tal til eksamen? hvad er årsagen? er der et bestemt måde til eksamen? hvad kan jeg gøre for at få højere karakter? please hjæææællppp venlig hilsen mig... -
Kan man genkende en syre/base?
ForumindlægHar fået til opgave at genkede disse syre/baser og forklare hvorfor det er en syre/base. Hvordan gør jeg det? HF , Ca(OH)2 , LiOH , HCN Jeg ved at baser har et ledigt elektronpar, sålees at en binding til H+ kan ske. Men h... -
Hjælp tak :)
ForumindlægFigur 116 er vedhæftet Spørgsmål 1. koncentreret saltsyre er en vandig opløsning af hydrogenchlorid, som indeholder 36 masse% hydrogenchlorid. Densiteten er 1,18 g/mL. a) Hvad er massen af 1 liter konc. saltsyre? b) Beregn massen af HCl i 1 liter konc. saltsyre. c) Beregn den formelle stofmæ... -
Regneforskrift - aflevering
ForumindlægHej! Sidder med en matematikaflevering der har givet mig lidt problemer, så håber i vil hjælpe! Opgave: Find regneforskriften for den lineære funktion g(x) der opfylder at g(2)=10 og g(7)=5. På forhånd tak! :D -
Differentialligninger
ForumindlægHej, hvordan finder jeg den løsning til differentialligningen: dy/dx=2y-3, hvis graf går gennem (x0,y0)=(ln(2),(-3/2)? -
En der kan hjælpe.
ForumindlægJeg skal bruge et GSK hold i sommerferien til Engelsk C --> B Niels Brock har det ikke mere, en der ved hvor det kan findes? Håber en kan hjælpe mig. Tak
