Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 17701 til 17720 af 60879
-
Hjælp!! Dokumentar analyse! Eksamen om 3 timer!!
ForumindlægHej alle sammen skal til eksamen om et par timer så jeg har lidt travlt. Det er 10. klasses eksamen. Jeg har om Armadillo og jeg er ved at analysere den. Jeg har valgt et klip som jeg fx. udpeger de filmtekninske virkemidler mm. i. Men jeg er kommet i tviv om hvor vidt indholdet, altså hvad der ... -
Muntlig eksamen: Kim Fupz Forfatterskab
ForumindlægHey Jeg har nettop trukket Kim Fupz forfatterskab til afgangs eksamen i muntlig dansk. Da jeg ikke kender så meget til hverken ham eller hans forfatterskab ville det være rart hvis nogle der enten selv har været oppe i samme emne eller kender godt til hans forfatterskab ville kunne hjælpe lidt ... -
Kontakt til en professor mht NV eksamen
ForumindlægHej Jeg skal til NV eksamen her efter ferien. Mangler at læse op på pensum osv osv. Problemet er, at jeg for nogle dage siden skrev et indlæg herinde på SP vedrørende nogle grafer og begreber mht min eksamen - men ingen gav mig svar. Har I mulighed for at få mig i kontakt med en god professor in... -
Dansk mundtlig gode kunsteventyr til eksamen
ForumindlægHej jeg har lige trukket til min Dansk mundtlig eksamen 10 klasse, og trak Kunsteventyr. er der nogle der har nogle virkelig gode kunsteventyr at gå til eksamen i? der må gerne være en masse og arbejde, med. man må også meget gerne skrive hvad for en tekst man evt. kunne perspektivere til. så vi... -
Har brug for hjælp til at finde på forsøg til tværfaglig eksamen!
ForumindlægHej. Jeg hedder Gitta og min kammerat og jeg har brug for hjælp til vores tværfaglug eksamen dvs. fysik/kemi, biologi og geografi. Vores emne er: Produktion med bæredygtig udnyttelse af naturgrundlaget. og vores underemne er: Landbrug. Vi vil gerne have fokus på pesticider, giftstoffer og dyre... -
Matematik A - Pointfordeling?
ForumindlægHejsa allesammen! Jeg sidder i den fornemme situation, at jeg skal op til matematik skriftlig eksamen inden længe. Dog har jeg dog gået og tænkt over... Hvordan ser pointfordelingen egentlig ud til de respektive karakterer? Altså hvor mange point skal man minimum have for f.eks. 02,4 og 7? Derudo... -
Problemformulering af Den kolde krig - 24 timers eksamen i Samtidshistorie
ForumindlægJeg har lige været oppe og trække til min 24-timers eksamen i Samtidshistorie. Jeg trak "Den kolde krig". Jeg skal selv udarbejde min problemformulering med problemstillinger mm. men jeg er lidt på bar bund da det ikke er mit stærkeste fag. Så jeg håbede lidt på lidt hjælp fra nogle kl... -
At læse op til Mundtlig Dansk Eksamen STX
ForumindlægHej. Hvordan vil I læse op til dansk eksamen mundtlig? Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal læse op på. Jeg har læst op på de forskellige perioder der er, men ellers ikke. -
Opgavesæt/træningsopgaver i fysik
ForumindlægHej Er der nogen, der har gamle opgavesæt i fysik? Eller ved I hvor man kan træne skriftlig fysik? Tak på forhånd. -
Hjææælp!!
ForumindlægOkay min klasse skal afslutte engelsk, fysik, kemi, biologi og religion i år. (2.g) Nogen af mine kammerater siger at vi skal op i enten mundtlig eller skriftlig engelsk, er det sandt?? -
"Good Girl" referat på engelsk fra bogen "Contexts" hurtigst muligt!!
ForumindlægHej alle sammen, jeg mangler et referat på engelsk af novellen "Good Girl" fra bogen "Contexts" hurtigst muligt. Please hjælp mig hurtigst muligt! :) Mvh. Sunding -
Fysik eksamen C niveau 2011 24 timer
ForumindlægHej :) Skal op i fysik eksamen d. 1/6 og det er 24 timers forberedelse, og er ved at pisse i bukserne ved tanken om den eksamen :( men har nogen spørgsmål, som jeg håber i kan/gider at svare på: 1. Hvor meget bør man egentlig læse op i tidsrummet indtil selve dagen hvor man trækker sit spørgsmål?... -
Løsninger til matematik-eksamen STX172/A-15082017 tirsdag 15. august 2017
ForumindlægHej, er der nogen der ligger inde med resultaterne til matematik A eksamen fra i dag (15. august 2017)? Gerne som pdf eller Nspire-fil. Hilsen Charlotte -
Oversættelse fra dansk til engelsk. Ret sætningerne og forklar fejlene
ForumindlægOpgave A. Ret fejlen i følgende sætninger og forklar din rettelse på dansk. Skriv den korrekte sætning nedenunder din forklaring. . 1. This destination really live up to its reputation of being both beautiful and affordable. Ret: This destination really live up to its&... -
ENGELSK STIL! nogle som se om der er nogle fejl i den! plllzzz!!!
Forumindlæghar gjort mit bedste, men om der er nogle søde folk der lige vil se om der er nogle fejl?? det ville være en STOR hjælp! på fooorhånd taaak! :-* This is our house, we moved in here after three months when we lived in a telt. Life in a tent was hard when it rained, all our stuff wet when we had ... -
Rettelse på en eksamens opgave på 250 ord kun.
ForumindlægHej. Har en eksamensopgave for, og det kunne være dejligt, hvis nogen gad at se om, jeg har nogle dumme fejl, som jeg ikke selv har bemærket. På forhånd tak. 2) Contesta a la pregunta del chico del texto (2) ?En qué consiste la marginación social ¿Da otros ejemplos de la marginaci&o... -
Gennemsnitsberegning
ForumindlægJeg sidder og bikser med mit gennemsnit ift. at komme på uni til sommer. Når jeg regner hurtig-starts-bonus med, er mit snit på 11.0 indtil videre. Jeg er på HF og har, ud over dansk, taget spansk og engelsk på A-niveau. Vil dette sige at jeg kan gange mit snit med 1.03, da jeg har disse to fag p... -
Dårligt snit ? Drop ud.
ForumindlægHej Studieportalen Jeg går i øjeblikekt på en stx uddanelsen og er i gang med mit 3 år, jeg er indstilelt til eksaminerne, osv. Mit problem er at jeg har fået nogle meget dårlige årskarrakterer, blandt andet nogle -3 og et par 00 og 02. Jeg valgte så at søge ind på et studenterkursus, hvor... -
Bilag der kan komme ved kemi B eksamen
ForumindlægHej Jeg skal snart til kemi B eksamen, og er lidt forvirret. Jeg har styr på det hele osv, men vil høre hvad det er for en slags ukendt bilag der kan komme, når man sidder inde til forberedelse? Hvad har I andre oplevet og under hvilke emner? Tak for hjælpen på forhånd -
eksamen - Teknologiens betydning for menneskes sundhed og levevilkår
Forumindlæghej jeg skal til eksamen lige som mange andre, jeg skal op i muntlig geo, bio og fysik. jeg kan ikke finde et delemne, mit overemne er "Teknologiens betydning for menneskes sundhed og levevilkår" nogen der kan hjælpe. TAK
