Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 17701 til 17720 af 77388
-
Tage 1.g om????
ForumindlægHej. jeg er en pige på 17 år der lige har afsluttet 1.g på STX, men med et meget lav gennemsnit, som overvejer tage 1.g. om. Mit gennemsnit ligger nu på 3.8 hvliket er meeeeget lavt... :((( Jeg vil gerne komme ud med et snit mellem 9-10 ud af gymnasiet, men lige nu føles det umuligt. Jeg afslutt... -
PANIK - hjælp mig
Forumindlæghej jeg har netop afsluttet mine skriftlige eksamener og vil nu forberede på min AT eksamen på mandag. dvs. jeg har to dage inden jeg skal op. jeg har self. sammen med min gruppe afleveret synopsen, hvor vi også er kommet ind på hvad vi vil perspektivere til. det er i fagene FYSIK og HISTORI... -
Har du været oppe i Geografi FSA?
ForumindlægHar hørt at der er nogle skoler der er oppe tidligere end vores skole, og hvis der er nogle der har været oppe, hvad handler den så om :-)? Tak på forhånd! -
Hvad giver -3^2 ?
ForumindlægHej jeg hvad giver det, 9 eller -9 -
Harvard, Yale, Oxford eller Bereklery?
ForumindlægHejsaHar undret mig over hvordan man kan søge ind på hhv. Harvard, Oxford, Yale eller Bereklery efter gymnaiset, og hvor meget det koster? -
"emergency"
Forumindlæghej allesammen jeg er en elev fra 9. som skal til fysik eksame på mandag den 18. så det er livsvigtigt at I kan give mig et meget grundigt svar på om hvad er forklaring på at radioaktive stoffer med korte halveringstid er farligere end dem med lange halveringstid? jeg har undersøgt "alle&qu... -
Radiobølger og lydbølger
ForumindlægHej. Jeg sidder her og skriver en disposition til fysik eksamen om en uge. Jeg har fået lavet stort set alle dispositonerne til div. emner, og er nu kommet til lyd i bogen nu prisma 9 (mellem mennesker). Jeg skal til at skrive om radiobølger, lydbølger, modulation og bærebølger. Hvordan er de hve... -
Hurtig aboriginal information efterspørgers
ForumindlægHej. Jeg har haft travlt med at forbedrede til min fysik eksame (fik 11, men regnede langt fra med mere end 9). Jeg skal op til engelsk om få dage, og jeg har stort set ikke tid til at forberede. Så jeg ville elske en smule hjælp. Hvis bare i kunne skrive en lille tekst om hvad i ved om Aborigini... -
Studenterfest
ForumindlægJeg bliver (7-9-13) student her til sommer, og kunne godt lige tænke mig at høre lidt om, hvordan det foregår med festerne og sådan. Hvor lang tid efter dimmision skal man regne med en booket kalender, og hvor mange (pr. klasse ca.) holder egentlig en fest? MVH Cathrine -
Overemne og disposition.
ForumindlægHejsa Sidder og har trukket emne til min 24 timers fysik eksamen. Har trukket overemnet Den Nære Astronomi, og der står: Specielt: Månen og dens faser, sol- og måneformørkelser. Fortæl om Planetsystemet, herunder noget om ellipsebaner. Har lavet en disposition over hvad jeg kommer ind p... -
Reform 2005 - Godt eller skidt?
ForumindlægGymnasiereformen i 2005 står for døren og jeg vil i den anledning høre, hvad du synes om den. Er det godt eller skidt at få en reform? -
AT 2011
ForumindlægDet fandme et lorte emne som er blevet valgt i år, jeg har ingen ide om hvad jeg skal vælge.. Jeg vil gerne skrive i noget naturvidenskabeligt og Historie, men kan ikke finde op noget.. -
BÆREDYGTIGT ENERGI ELLER VEDVARENDE ENERGI? BIOLOGI - HEEEEELPPP
ForumindlægHej allesammen. Jeg har bare et par spørgsmål omkring bæredygtigt energi... Altså når jeg læser på hjemmesider om det står der at bæredygtigt energi er det sammen som vedvarende energi. Andre steder står der at bæredygtigt energi produceres ved hjælp af vedvarende energi. Min lærer fortæller mig... -
Er dette godt nok til at komme på HTX i Aalborg?
ForumindlægHej, jeg har lige fået min karakterer fra terminsprøverne i 9. Klasse. Jeg er så bange for at jeg ikke kommer ind på HTX, her i Aalborg. Her er mine karakterer: Dansk, læsning 7 Dansk, retskrivning 7 Dansk, skriftlig fremstilling 4 Dansk, mundtlig 4 Matematik, matematiske fæ... -
Finansiel Regning, lidt problemer. Jeg er i tvivl om b og c
ForumindlægEn Hhx-klasse med 30 elever skal på studietur og vælger at spare op på en fælleskonto i den lokale bank. Studieturen vil koste 3.500 kr. pr. elev for fly tur/retur, hotel og morgenmad samt ekskursioner. I hver af de kommende 9 måneder skal hver elev indbetale et fast beløb på fælleskontoen. ... -
Forvirret!
ForumindlægHejsa, Jeg går i 1.g og er begyndt at se efter universiteter i England. Det har altid været min største drøm, at studere i England :) Jeg har bare et spørgsmål:" Jeg vil gerne læse medicin, men forstår ikke helt hvad det er de kræver af mig--> karaktere". Der står fx ved medicin (ABh... -
Biologi FSA emner og forberedelse
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i folkeskoles afgangseksamen i biologi, men vil gerne have nogle råd til hvordan jeg kan forberede mig mest muligt. Er der nogle herinde, som allerede har været oppe i biologi, og som ved hvad emnet er? -
søger lektiehjælp !!!!!!!
ForumindlægHej... J søger lektiehjælp til engels b niveau,., J trækker spørgsmålet 24 timer før,., så vil j gerne ha en d hjælper mig,., J bor i Kbh område,. Tak på forhånd... -
hjælp mig med at perspektivere!!!
Forumindlæghej, som i nok kan se, har jeg brug for hjælp til at prespektivere, .. kan simpelthen ikke komme på nogen andre tekster, der minder om de nedstående.. håber virkelig i vil hjælpe!! de rigtige mennesker af benny andersen kan perspektiveres til ?? svantens lykkelige dag af benny andersen kan perspe... -
hjælp hjælp hjælp tak
ForumindlægThe USA spare time <span lang="EN-US" style="font-size:18.0pt;mso-ansi-language: EN-US"> </o:p> <span lang="EN-US" style="font-size:18.0pt;mso-ansi-language: EN-US"> My topic F...
