Søgning på: fysik noter B. Resultater: 17701 til 17720 af 110438
-
Anabole Steroider!
ForumindlægJeg er igang med AT, hvor jeg skal tale om anabole steroider. Jeg mangler desperate viden om emnet. Jeg har en del bøger men de er utrolig overfladiske. som "er anabole steroider farlige". Jeg mangler baggrund til den biologiske del. jeg har været på Antidoping Danmarks hjemmeside men d... -
Ovid
ForumindlægKrise! :) Skal op til old om ikke så længe og forstår ikke helt eller på nogen måder ovids eskapader og elskovskunst. Kan simpelthen ikke huske det fra vi gennemgik det i klassen. Nogen der kan hjælpe mig? -
En sætning skal oversættes. Hvordan siger man............
ForumindlægHej. Hvordan siger man " han beslutter sig for ikke at give efter sin vrede" PÅ ENGELSK -
Analyse af Peter Goldworthy - One of My Best Friends
ForumindlægHey søger en analyse af teksten og evt refererings elementer :) håber virkelig nogle kan hjælpe mig, har trukket texten idag og skal op imorgen 10:40 Michael -
Geometrisk >< organiske former
ForumindlægHej :) Hvad er forskellen på geometriske og organiske former (fx i en skulptur) - deles det således op, at geometriske former er firkanter osv og organiske former mere snørklede linjer? -
Novo Nordisk - Gældsrente
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg sidder med en SRP-opgave om Novo Nordisk og er ved at regne deres gældsrente ud. Jeg er ikke sikker på jeg gør det rigtigt ved at tage de finansielle omkostninger * 100 / gennemsnitlige gældsforpligtelser? Jeg får gearing til at have været følgende: 2007 = ... -
Saltindhold i smør
ForumindlægOpgaver til blandinger Side 114, opgave 78 På smørmejerier tilsætter man salt NaCl til smør. Opgaven viser hvordan saltindholdet kan bestemmes ved titrering. I et forsøg afvejes 0,257 gram smør i et 10ml bægerglas. Der tilsættes cirka 5 ml demineraliseret vand. Blandingen opvarmes i et... -
Nogle ideer til projekt
Forumindlæghej sidder lidt fast... har projektuge og mangler ideer til kreativt produkt. mit tema er Uddannelse... pls hjælp -
navngivning
Forumindlæghttp://peecee.dk/upload/view/133130 Vil de navngive de her forbindelser, så jeg kan komme videre med min rapport? :) Jeg ved ikke rigtig hvad de hedder. Håber på hjælp. :) M... -
En sætning?? - hjælp
ForumindlægHan spiller moderne musik i sin udsendelser, knevrer løs i en vital stil, hvor han ikke kun nøjes med platte vittigheder - Hvordan ville I oversætte det? -
Eksamensspørgsmål
ForumindlægHej. Jeg vil høre om i vil hjælpe og komme med gode råd omkring følgende eksamensspørgsmål, som jeg skal gennemgå imorgen: Vis sammenhængen mellem arealfunktionen og stamfunktionen. Du skal gøre rede for bestemmelse af areal af punktmængder afgrænset af to funktioner. Det første vil jeg lave bev... -
hvor mange pauser?
Forumindlæghej. taktart: 4/4 Når jeg starter med en ottedelsnode, hvor mange pauser, og hvilke skal der så være, for at den næste node rammer slaget 2-og? og hvilke nodeværdi, skal noden der rammer 2-og have for at udfylde de 4 slag? -
oversæt to ord.
ForumindlægHvordan oversætter jeg : nyde og yde ? Her tænker jeg på : Han vil nyde, men ikke yde! På forhånd tak :) -
Begrebsliste til oldtidskundskab?
ForumindlægEr der nogle der ligger inde med/ved hvor man finder en god begrebsliste indenfor oldtidskundskab? På forhånd tak :) -
ENGELSK
ForumindlægHvordan oversættes dette til engelsk: Den unge pige er hellere ikke så moden. Hun er ikke i stand til tage sig af et barn. Dels fordi hun tager på pubben efter arbejde, og fordi hun ryger, selvom hun ved, at det vil skade barnet. -
AT-eksamen kvindebevægelse
ForumindlægHej alle! Jeg er igang med at lave synopsis til min AT-eksamen. Overemnet er kampen om det gode liv, og jeg har valgt at skrive i dansk og psykologi omkring 1970'ernes kvindebevægelse. Jeg ville høre om der var nogen, som havde ideer til hvordan jeg skal besvare mine delspørgsmål, eller... -
Det kommer ikke mig ved!!
ForumindlægPå engelsk! Hvordan vil det lyde?? -
Axis mundi
ForumindlægHej :) Er der nogen der kan forklare mig hvad axis mundi begrebet betyder eller hvad man bruger det til i en analyse ? :) Tak på forhånd -
Mundtlig Dansk 9. Klasse
ForumindlægHej :-) Jeg skal snart op i mundtlig dansk (9. klasse). Jeg har trukket det moderne gennembrud, og har på bagrund af det valgt at arbejde med "frøkenen" af Herman Bang. Jeg er i gang med at analysere den, men er gået lidt i stå. Jeg ville derfor høre, om der er nogle af jer, som har a... -
Hjælp!
ForumindlægJeg skal op til mundtlig historie eksamen fredag, og har virkelig brug for hjælp, da jeg ikke ved, hvad det går ud på. Har hørt noget om, at man kommer ind, og trækker et emne ud fra det, der er opgivet, og derefter får man 40 min til at forberede sig i og 20 min til at fremlægge det i. Vi har e...
