Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 17741 til 17760 af 39386
-
DRAMA
ForumindlægHej! Er der en som sidder inde med en skriftlig opgave/aflevering i drama. Det skal helst være nogle som har lavet et teater stykke og som har skrevet en rapport om det!! Hvis ja, så skriv et svar til indlægget. På forhånd takps. det er ret vigtigt... -
Areal regning af tag!! Skal afleveres i morgen!!
ForumindlægHey.. Jeg skal lave denne aflevering til i morgen (vedhæftet), men jeg ved ikke hvordan jeg regne opgave a og b i 1'erne.. Det ville være super med noget hjælp. - Christian -
Thomas Kingo salme?
ForumindlægHej er der nogen der har analyseret en salme af Thomas Kingo, men som ikke har sat ind her på studieportalen eller studienet? Har virkelig brug for en, har ingen anelese hvad jeg skal skive i den.. Ville være en kæmpe hjælp! Er ogs selv villig til og give afleveringer ud. -
HASTER !
ForumindlægHej :) Håber der er nogle der kan hjælpe. Er gået fuldstændig kold i min aflevering. Skal finde budskabet i Brd. Grimms version af Snehvide.. Nogle der kan hjælpe ??? på forhånd tak.. -
Monotoniintervaller
ForumindlægHej allesammen. Håber i kan hjælpe mig med denne opgave til en aflevering. Jeg skal finde monotoniintervallerne for denne funktion: f(x)=x2-7x+10/x-1 og x må ikke være lig med 1. Hvad gør jeg? :S -
oversættelse dansk-engelsk
ForumindlægHEY.er der nogen der har lyst til at læse en oversættelses-aflevering igennem for fejl.Er det i orden hvis jeg sender den over mail?Skal helst rettes i dag,på forhånd tak. -
Hemingway
ForumindlægEr der nogle som vil rette og gennemlæse min skriftlige aflevering. Først læs opgaveformuleringen og de som er interesseret kan skrive tilbage og jeg sender mit dokument -
Entalpi for Mn
ForumindlægHalløj (: Jeg sidder og laver en aflevering, men jeg har glemt min databog :s Er der nogen som vil være sød og slå entalpien op for MnO4 - (aq) og Mn2+ (aq)? Tak på forhånd -
Offentlige indtægter
ForumindlægVi har et spørgsmål til samfundsfag aflevering. Hvordan kan Danmark finanserer et underskud (forårsaget af bygning af bro) Jeg har allerede været inde på obligationer, men hvad er der ellers? -
HJÆLP
ForumindlægHej jeg jar en fysik aflevering til i aften, der er en opgave jeg ikke kan finde ud af er der nogen som vil hjælpe??? Jeg har vedhæftet opgaven. 2. a jeg ikke kan lave. Please hjælp mig:) -
Referat af 'Trümmerkutte'
ForumindlægHej med jer, Har tysk aflevering for, og vil lige høre om, der er en herinde, der gider tjekke den igennem for fejl og evt kommentere den, så jeg kan lære af mine fejl og blive bedre? :) På forhånd tak! -
Diskriminantformlen
ForumindlægSidder med en afleveringen om ligninger og bliver i tvivl om man kan benytte diskriminantformlen når andengradsligningen ikke er = 0, men fx = 11 Opgaven lyder: 3x^2 - 6x + 2 = 11 På forhånd tak -
Regneudtryk
ForumindlægHej, jeg sidder med en aflevering til i morgen og kan ikke finde ud af mellemregninger til de følgende regneudtryk, nogen der kan hjælpe? 1. (3*2)2 2. (3+2)3 Tak på forhånd :-) -
hvad er interessenter ?
Forumindlæghej er i gang med en aflevering og ved ikke hvad interessenter er. ps spørgsmålet lyder sådan. nævn mindst 4 interessenter for virksomheden ”Novo Nordisk A/S” (gerne konkret)? -
Ekstrema
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder med en aflevering, og jeg har nogle spørgsmål omkring ekstrema. Det eneste problem jeg har, er at jeg har glemt hvordan jeg skal stille det op i en opgave, så please hjælp mig! -
matematikaflevering
ForumindlægHej Folkens, sidder lige med en mat-aflevering, og denne opgave piner mig lidt.. Den er vedhæftet.. Jeg har brug for lidt vejledning til hvordan jeg kommer igang, og hvad jeg præcis skal gøre.. På forhånd tak.. :) -
dødssprøjte
Forumindlæghej alle.jeg har et kæmpe problem. jeg skal i en aflevering forklare hvad der er i de sprøjter man i USA bruger til at "aflive" mennersker med. jeg skal også forklare hvordan stoffet virker i cellerne, og hvorfor man dør af det. HJÆLP! -
Grammar assignment
ForumindlægHej :-) Er der en der vil rette denne engelsk aflevering for mig? Den er ikke særlig lang. Det er en nogle engelske sætninger, hvor vi skulle rette fejlene i dem og skrive hvad fejlen er, og så er det en oversættelse fra dansk til engelsk. -
Osmose og diffusion
ForumindlægHvilken NaCl-koncentration, modsvarer koncentrationen af opløste stoffer i en karoffel? 0%, 1%, 3% eller 6%. Det er til en aflevering, men jeg ville umiddelbart sige 0 %, men er meget i tvivl, så please hjælp -
Falsk komparativ!?!?
ForumindlægJeg skal finde falsk komparativ i nogle sætninger til min aflevering.. men ved ikk hvad det er..nogen der kan give en kort og god forklaring? - hvad det er, og hvordan man finder det? På forhånd tak..
