Søgning på: religion c eksamen. Resultater: 17741 til 17760 af 92030
-
spørgsmål??
ForumindlægHej,.. Jeg sidder her og fumler over cosinus og sinus for vilkårlige trekanter (ikke retvinklede). Jeg tænkte over om c i en trekant altid skal være hypetenusen eller om det er ligegyldigt?? Hvis man har en opgave hvor det ikke er sådan skal man så "bytte" om på bogstaverne så man får... -
vinkel af trekant i rummet
ForumindlægHej, hvis man skal udregne vinklerne i en trekant i rummet, når de tre vinkelspidser er kendte, er det så ikke nok med at beregne vinklen mellem vektor A og B vektor A og C vektor B og C på forhånd tak, -
polær og upolær bindinger
ForumindlægHej, hvorfor er N-Cl eller Br-Br en upolære binding og C-Cl og C-H er en positiv binding... kan ikke sætte mig ind i det.. er der nogen herinde der kan komme med en rigtig god forklaring.. er virkelig håbløs... -
Haster
ForumindlægRetvinklet Trekant Jeg ved at C= 90 grader, b= 5,28, c= 9,96 Bestem de ukendte sider og vinkler i trekanten. Jeg kender kun 1 vinkel.. Hjælp pls.. -
Formel - fahrenheit, celius osv..
ForumindlægHej. Jeg står med denne her formel, som lyder følgende: F = 1,8 * C * + 32 Hvordan kan man beregne værdien for C, hvis F er 85 grader Fahrenheit? Og hvordan kan man skrive en anden formel, hvor man i stedet bruger bogstaverne x og y. Tusinde tak:) -
Parameterfremstilling
ForumindlægHej alle! Jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp til opgave B og C... Jeg er fuldstændig lost... -
Empirisk Formel
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med lidt Kemi?Opgaven lyder således:1,250 g af et umættet organisk stof indeholder 310 mg C og 26 mg H. Resten er Cl.a) Bestem stoffets empiriske formel.Jeg har fået n af C til 0,5662 mol og H til 0,2309 mol. men Hvordan finder man så den empiriske formel ud fra det, hvis... -
Buddhisme - polyteistisk, monoteistisk eller ateistisk?
ForumindlægHej! Jeg sidder og læser op til religionseksamen, og jeg kom lige i tvivl om noget. Er buddhismen polyteistisk, monoteistisk eller ateistisk? Buddha er jo ikke som sådan en Gud, og han troede heller ikke på guder, men alligevel er der prop fyldt med guder i livshjulet... Håber der er nogen, der... -
Hej er der nogen der har skrevet om Aztekerriget i 2.g ?
ForumindlægHejsan :)jeg skal til at skrive en historie opgave om Aztekerriget. håber nogen kan give mig en ide til en god indledning :)?? -
forksel på sekularisme og sekularisering
ForumindlægHej SP Har lige et spørgsmål til min historie opgave.. Min lærer siger at der er forskel på begreberne sekularisme og sekularisering.. Er der nogen der ved hvad forkskellen er :S ? Eller evt. kan henvise mig til et link?? tak på forhånd.. -
Middelalderen
ForumindlægHej,Hvis i fik en opgave hvor i skulle skrive 3 centrale oplysninger om middelalderen hvad for nogle oplysninger vil i så skrive?Malfoy -
Hvordan er det med indvandrere og identitet?
ForumindlægJeg vil spørge jer hvilke teorier jeg kan bruge, når jeg stiller dette diskussionsspørgsmål: Hvordan danner indvandrere deres identitet? Nogle forslag :D -
Bjerprædiken
ForumindlægI bjergprædiken tager Jesus som bekendt de kendte 10 bud fra G.T og gør dem meget ekstreme..er der nogen der ved hvad formålet med dette er? De er jo SÅ ekstreme, at INGEN kan følge dem.. -
sharia lov?
Forumindlæghej.. ja, hvad er det helt præcist det er? altså en lov som siger at en muslim skal følge koranen, leve efter den vejldning i koranen eller :S -
Hvordan skal den starte?
ForumindlægHej alle Jeg har fået en stil for i dansk, og emnet er : Hvorfor gymnasium? Jeg skal så beskrive hvorfor det er at jeg har valgt at går på gymnasium.. Men jeg ved bare ikke hvordan jeg skal starte på stilen.. Er der nogen derude der har en ide til hvordan starten på stilen skal lyde? Vil I ... -
Hvordan kan man nogensinde...
ForumindlægHejsa folkens :) Jeg tænkte på: kan man nogensinde lave en kvalitativ tekstanalyse som har udgangspunkt i samfundsvidenskab? :) -
Stil....
ForumindlægHey jeg skal aflevere en stil som hedder "Sandt eller falsk". Genren skal enten være en manuskrift (tale) eller en artikel. Målgruppen er de unge. Opgaveformuleringen lyder: "Formidling og konstruktion af virkeligheden. Menneskets behov for helhedsfortolkninger." Jeg ved ikke... -
tyrkiet
Forumindlæger der nogen der ved om om Tyrkiet er et sekulariseret land? altså er stat og religon adskilt -
I NEED HELP
ForumindlægHEÝ FOLKENS:) Hvilken betydning har Martin Luther for kristendommen? På forhånd TAK -
en tekst om døden indefor kristendom og islam!!
Forumindlægdøden imellen islam om kristendom
