Søgning på: matematik noter 10 klasse. Resultater: 17761 til 17780 af 92586
-
Højskole ?
ForumindlægJeg læste lige at en højskole ikke har nogen eksamner, hvilket lyder ret i mine øre. Jeg er meget dårlige til eksamener, ekstremt til de mundtlige, klare mig egentlig okay i skriftlig. Men hvem kan gå på disse højskoler og hvilke uddannelser.. Jeg søgte lige lidt på det men det var mest for de 16... -
SSO Kroniske uskyld- hjæælp
ForumindlægJeg er blevet enig med mig selv om at skrive SSO opgave om den kroniske uskyld.Tænkte på om der var nogen der havde nogle gode råd til hvad jeg kan gribe fat i for at få en over middel karakter? Nogen der har skrevet opgave om bogen?Trænger virkelig til at få nogle gode råd inden jeg beslutter mi... -
Hjælp
ForumindlægEr grundmængden (G) for denne ligning: (2/x-3)-(3-x/x+1) = 11/x^2+1 = G = Alle reele tal (R)\{3,-1 og mangler den sidste?} Det må være ud fra disse ligninger: x-3=0, x+1=0 og den sidste som jeg ikke kan finde ud af, hvad giver den, hvis det er: x^2+1=0 Og er det ellers rigtigt? -
Reaktionsmekanismer
ForumindlægHejsa, Er der nogen der ved lidt om reaktionsmekanismer? Jeg har fremstillet N-benzoylaminoeddikesyre (hippursyre) ud fra benzoylchlorid og glycin efter reaktionsskemaet: Benzoylchlorid + glycin --> hippursyre + HCl. Jeg skal opskrive en reaktionsmekanisme for reaktionen. Er der nogle de... -
Biologi - Rapport
ForumindlægHej.. Hvordan ser en biologi rapport typisk ud? - Hvad skal den indeholde? -
Kan man nå det?
ForumindlægJeg går i 2g. - Hvis ens karakterer har været dårlige i 2 og 1 g- Er det så umuligt at få et snit som 9,2 i slutningen af 3g- hvis man virkelig kæmper- eller er det umuligt? Hvis ens snit ligger på fx 8,..komma et eller andet- Er det overhovedet muligt at hente karaktererne op i 3g- og få det ... -
Hurtig
ForumindlægHehj. Hvis man cykler, når man er beruset og bliver taget af politiet, hvad sker der så? Får man bare en bøde eller kan du tage ens kørekort? -
Hvordan får jeg 11?
ForumindlægHey.. Jeg går i 3.g. og kører på den sidste gamle reform... Jeg har én sidste eksamen - og det er samfundsfag a-niveau. Jeg skal op til eksamen om 6 dage. Jeg har regnet ud, at mit gennemsnit kun kan blive 9,0 nu, hvis jeg får 11 eller 13 i sidste eksamen. Så hvordan scorer jeg HØJT? Nogle gode ... -
skriftlige fag
ForumindlægHej.. nogen der kan fortælle hva der skal til for at få høje og gode karaktere i skriftlig dansk samt skriftlig engelsk..? :S har været til årsprøve i fagene, og det er sku ikk gået for godt :S selvom mine normale karaktere er udemærkede :D håber på lidt hjælp, så jeg kan give den gas til næ... -
Forskel
ForumindlægHvad er forskellen mellem dansk og engelsk. Please kom med et par eksempler. Mvh Mia -
kvalitet contra kvantitet..
Forumindlægjeg vil lige gerne høre jeres mening om kvalitet contra kvantitet. er en lang tekst udtryk for et større arbejde end en kort tekst? Eller er det nu omvendt? selv mener jeg jo ikke, at en histories længde har noget som helst med dens kvalitet at gøre. min litterære akilleshæl er absolut min t... -
Ånder/medier... Projekt
ForumindlægHej alle.. Mit emne er ånder og medier men kan bare ikke finde på noget kreativt at lave... Nogle der har en god ide? -
Projekt opgave om Christiania
ForumindlægHej, Vi er tre piger, som ska skrive et projekt om Christiania. Vi skal begynde imorgen, men vi ved stadig ikke hvad vores produkt kan være, noget som understøtter pointerne ved christiania, noget som virkelig understøtter det med lukningen og det med de hårde stoffer. Måske også hvis der va... -
Stor stavebommert
Forumindlæghttp://www.fyens.dk/article/940085:Tv-og-radio--Boesser--Johannes-er-laekker Er det kun mig der mener at de burde skrive navne rigtigt? Hvad hedder manden egentlig? Og burde den journalist ikke få en anmærkelse for denne grove fejl? -
PLEASE HJÆLP!! (Oversættelse)
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe med at oversætte en lille tekst på 100 ord? :-D På forhånd mange tak!! Her er teksten: Min drøm er at blive bioanalytiker. Jeg drømmer om at få en god uddannelse, så jeg kan sørger for mig selv, og samtidig have penge tilovers. Det er ikke en umulig drøm, jeg s... -
Brøkregning i toppunktsformel
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og bakser en smule med beviset for toppunktsformlen. Jeg er nået til et punkt hvor jeg ikke rigtig kan forklare hvorfor resultatet bliver som det bliver, da jeg aldrig rigtig har været stærk i brøkregning. Jeg er nået således at y=a*(-b/2a)^2+b*(-b/2a)+c. Dette giver reg... -
Eksamen imorgen :S
ForumindlægHey er der en der kan fortælle mig hvad '' Det Moderne gennembrud '' er :) ? -
Stx?
ForumindlægHej jeg skal vælge et gymnasie, men jeg ved ikke om jeg skal vælge stx fordi jeg er sygt dårlig til idræt.. Hvad skal jeg gøre? -
OSO-Opgave ejendomsmægler
Forumindlæghej jeg skal i de næste par uger skrive oso-opgave (obligatorisk selvvalgt opgave) om det at være ejendomsmægler. vi har fået stillet til opgave at lave nogle interviews med ejendomsmæglere og jeg har også fået nogle aftaler. men jeg mangler nogle ideer til hvad jeg skal spørge om. nogen der ka... -
Redegørelse/portfolie for økonomi
Forumindlægomkring de vigtigste ting man nu skal huske på ;Z
