Søgning på: oldtidskundskab eksamen. Resultater: 17761 til 17780 af 34269
-
9. klasses trykt reklame i mundtlig dansk.
ForumindlægHej, jeg har trukket temaet (Fristelse - trykt reklame) til mundtlig dansk eksamen. Nogle som kunne have nogle idder til en trykt reklame? -
Hjælp
ForumindlægHvordan læser man bedst op til eksamen i følgende fag. Dansk A (Mundtligt) Samfundsfag (Mundtligt) Matematik A (Mundtligt) EP -
eksamensæt matematik 2013
ForumindlægDer er ikke nogle af jer der ligger inde med papir sættet fra eksamen maj 2013 folkeskole vel? Venligst lili. -
Salte og opløselighed
ForumindlægJeg skal til eksamen i Kemi C og kunne godt bruge nogle gode fif eller pointe til de forskellige bilag. Hvad vil være godt at komme ind på i Salte og opløselighed? -
Hjælp det haster :-(
ForumindlægHej søde mennesker! Jeg har fysik eksam på tirsdag folkeskole. og derfor ville jeg gerne have styr på hvad Magnetisme er ? og hvordan laver jeg forsøget ? -
prøveoplæg
ForumindlægHej jeg har Eksamen i 9 klasse og har trukket fordybelses emnet treknatsdrama. Jeg har rigtig svært ved at finde et prøveoplæg så nogen ideer? -
Terminsprøver, opgaven fra året før?
ForumindlægEr terminsprøver nogle man hiver frem for året før, så hvis jeg skal til terminsprøve 2014, er jeg så sikker på træffe den de lavet i 13 til eksamen? -
Hjælp til at vælge emne.
ForumindlægJeg har trukket lyd i fortællinger til eksamen, og har ingen ide om hvad jeg skal finde. Så kan i please komme med nogle ideer? -
sakkariders blandbarhed
ForumindlægSkal snakke om sakkariders blandbarhed til kemi eksamen. Med ved intet om det, en der kan hjælpe med noget basic information? -
Bevis
ForumindlægHej. Jeg skal til en mundtlig Matematik eksamen her den 9 Juni. Jeg skal lave et bevis for to-punktsformlen, er der nogle som eventuelt kunne vise mig et bevis, det er for en eksponentialfunktionen -
englesk
Forumindlæghvem er ved at hvilken skriftlig opgaver var kommet i englesk ( D ) eksamen i sidste år ?? er der nogen huske det ?? påhånden tak -
Eksplicit eller implicit
ForumindlægEr der nogle der kan svare mig på, om eventyret Fyrtøjet er skrevet i en eksplicit eller implicit alvidende fortæller? Skal op til eksamen i morgen... -
"nye udfordringer" af mette vedsø
Forumindlægjeg skal op til mundtlig eksamen næste uge og er i tvivl om hvad de mener med "andemor" og hvad har anden at gøre med teksten -
Genemsnit - 10 klasse
ForumindlægPrøver at finde en god 10 klasse, men kan ikke finde en oversigt over hvad de enkelte 10 klasser for i genemsnit i afgangsprøven/eksamen?:) -
Pladegrænser
ForumindlægJeg har dette spørgsmål, som jeg skal svare på til min geografi eksamen. "Hvorfor kan det være farligt at bo ved en pladerand?" -
mangler et essay om gys/thriller noget i den genre :/
Forumindlægkunne være rigtig lækkert hvis der en der har en gyser/thriller essay til at ligge så vil jeg gerne have den, er på røven skal til eksamen om 2 dage:( -
KEMI - MATHON HJÆLP
Forumindlægmathon, kan du hjælpe med en eksameeeen???? også nogle gode råd til en slags kemi, fysik og celle-biologi eksamen, er det bare øve sæt? -
Digt-Analyse af Anorexic by Eavan Boland
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med at lave et digt analyse på dette poem af Eavan Boland. Det er til min AT eksame - så det skal helst være på dansk analysen. :-) -
Mundtlig Matematik - 9 Klasse
ForumindlægJeg skal snart op til eksamen, og jeg tænkte, er den nogen der har trukket mundlig matematik til folkeskolens afgangseksame og hvis i har, hvordan hår det gået? -
Hjælp til biotek opgave
ForumindlægHej, er der nogen, der kan hjælpe mig med opgaverne, som er i dokumentet linket? http://www.emu.dk/sites/default/files/Eksamen%202005%20BT-1.pdf På forhånd tak!
