Søgning på: eksamenssæt matematik A HTX. Resultater: 17781 til 17800 af 158923
-
SRP hjælp
ForumindlægHej folkens, Er igang med at skrive mit SRP forløb som består af Matematik A og Kemi B. Ville være over lykkelig, hvis der er en som kunne tænke sig, at læse den igennem for mig... Jeg betaler selvfølgelig godt for det! VH Becky -
sinus- og cosinusrelationerne
ForumindlægHej:) Jeg sidder her og skal op til mundtlig matematik i morgen. Jeg tænkte på om der var nogen der kunne forklare (eller henvise til enforklaring) om sinus- og cosinusrelationerne. Jeg er ikke specielt skarp når det gælder til matematik, så helst ikke for mange psykopat-fagudtryk og sådan noget,... -
Adgangskrav på Uni
ForumindlægJeg har hørt at hvis man søger en uddanelse så vil de specifikt kigge på de fag det kræver at man har, for at komme ind.. Lad os nu tage biomedicin som eksempel.. Her bliver ALLE optaget hvis man har dansk A og engelsk B, matematik A, fysik B og kemi B. Alle fag skal være bestået. Det jeg så ... -
karakter
Forumindlæghvis et uddannelses sted kræver matB på mindst 8 i gennemsnit, og man selv har mat A, hvor meget skal man så have i gennemsnit, før kravet bliver opfyldt? -
SO-prøvemappe
ForumindlægHello! jeg ville lige høre om der er en venlig sjæl der måske havde en prøvemappe i so htx, jeg kan kigge på da jeg mangler lidt at læne mig op efter i forhold til hvrdan man gør. på forhånd tak. -
Antal eksaminer?
ForumindlægKære Studieportalen!Jeg har tre højniveau fag: matematik 3 årigt A niveau, fysik A og kemi A. Derfor overraskede det mig og mine medstuderende da vi fik vores eksamensplan og så, at vi havde en mere mundtlig eksamen end de andre 3. g'ere som havde matematik 1 årigt A nivau. Vi fik at vide at ... -
Evalueringer fra uvm
ForumindlægEr der ikke muligt at finde evalueringer af eksamenssættene i kemi der er ældre end fra 2006? Jeg kan kun finde fra 2006 ( http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/censor/rapporter/skr.htm?menuid=150560 ), hvad med forrige år? -
To-proton henfald
ForumindlægHey, Er der nogle der kunne hjælpe mig med opgave 6 i nedstående eksamenssæt? Jeg kan slet ikke finde ud af nogle af underopgaverne i opgave 6: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejlopg-nyordning/fy/STX071-FYA%20V_vejl1.pdf /Malfoy/ -
Link til fp9 2020, 2019 og 2018
ForumindlægHey jeg skal snart til eksamen og er lidt desperat efter nogle gamle eksamenssæt jeg kan øve på inden. Så jeg vil blive temmelig glad hvis i kunne dele det med mig, haha Hvis i har nogle tips vil det også være super brugbart, tak -
Trekant - Skr. eksamen 2011 B STX
ForumindlægJeg sidder med eksamenssættet fra d. 18 Maj 2011 og arbejder med opg. 3, uden hjælpemidler. En trekant har siderne BC = 6 AC = 8 Hvordan regner man siden AB ud? På forhånd tak (: -
Skole ændrer vores studieretning efter 2 år
ForumindlægHej derude :-) Jeg og resten af min klasse står i en vanskeligt problem. Det forholder sig sådan, at vores studieretning er meget speciel, da vi går på to skoler. Vi går på en STX og HTX. Vi er alle meget glade for at gå på STX-skolen, men vi bryder os mildest talt ikke om at gå på HTX-skolen. ... -
Spørgsmål Fra C til B niveau
ForumindlægHej jeg er en dreng som er god til matematik på C niveau Jeg vil godt helt op og have det på A niveau. Mit spørgsmål er nu hvor svært er B niveauet fra c niveauet ??? og så videre til A niveauet ? Håber en kan svare mig ? -
Ny biologifagside
ForumindlægPå opfordring af chemistry_htx-sts er der nu oprettet en biologifagside med nogle spændende links. Siden kan ses her: https://www.studieportalen.dk/Search/?q=Biologi Hvis der andre, som har ideer til indhold på biologifagsiden eller til nogle af de andre fagsider er I meget velkomne til at sende ... -
hjælp
ForumindlægHejsa jeg har lige et spørgsmål ang matematik:Hvad betyder ordet differentiabel? -
nøjagtig værdi af NaOH's koncentration...
ForumindlægJeg har virkelig brug for lidt back-up her... er ved at skrive en kemirapport om titrerkurver og så bliver der spurgt om hvordan jeg regner den nøjagtige koncentration af NaOH-opløsningen. men nu er jeg gået helt kold... det er et forsøg hvor vi har titreret hhv. saltsyre og eddikesyre med NaOH m... -
Valg af fremtid?
ForumindlægJeg står i øjeblikket overfor valget, om jeg skal fortsætte på min nuværende gymnasielle linie eller skifte.. Og jeg er ærlig talt lidt i tvivl. Er det ikke noget med, at man kan forsøge sig med sådan nogle tests? Jeg har engang prøvet en herinde på nettet med hvilke uddannelser som ville passe... -
Oplæsning af skriftlig dansk eksamen.
ForumindlægHej alle sammen Jeg har hermed trukket dansk eksamne, som jeg skal op i, om ikke så længe, og jeg ville lige hører ad, hvilke "emner" man kan risikere at komme op i. Her tænkte jeg ting som essay, dagbog, etc. Tak for hjælpen ;) -
Vektorregning
ForumindlægHvis nogle ligger inde med nogle notater med vektorregning er jeg meget interesseret.Så hvis i har nogle indskrevne noter eller noget er i velkomne til at sende dem til [email protected] -
Flygtninge i DK?
ForumindlægNogen der vil besvare vores spørgeundersøgelse om flygtninge i Danmark? https://da.surveymonkey.com/r/HT9G28H Det tager 2 minutter og ville være en stor hjælp :) -
Lille spørgsmål.
ForumindlægHejsa. Vil lige spørge om en lille ting. Hvis man tager STX.. Har man mange muligheder til at være noget indenfor IT i STX? IT Programmør og andre ting? - Håber i kan hjælpe.
