Søgning på: Engelsk. Resultater: 17801 til 17820 af 23967
-
Matematik på STX?
ForumindlægHej, jeg skal begynde på STX efter sommerferien, hvor jeg har valgt at tage studieretningen; Samfundsfag A, Engelsk A og Matematik B. Mit spørgsmål er så .. er matematik på B-niveau svært? Jeg er personligt ikke "fantastisk god" til matemaitik, så jeg er en smule bange for sværhedsgrade... -
Aflev. om adj. og adv.
ForumindlægHey!Ville hører om der eventuelt sidder nogen nørder til adjektiver og adverbier, der ville rette en engelsk aflevering. Jeg her streget adjektiverne over med gult og adverbierne med grønt. Sprogfejl og andet må også gerne rettes. Selve indholdet er dog ikke af vigtighed.Skriv hvis der er nogen d... -
Hvilket emne valgte du?
ForumindlægHej Jeg er blot nysgerrig efter at vide, hvilket emne folk valgte til AT 2012, hvis de arbejdede inden for psykologi og dansk eller engelsk? Da jeg ikke selv har skrevet AT endnu savner jeg inspiration til et emne. Håber I vil hjælpe. Mvh Lone -
Resume af sports leader.
ForumindlægGod aften alle. Er der nogle herinde som har lavet et resumé og karakteristik osv. Af et eksamens sæt som hedder sports leader ? Engelsk B niveau. Kunne være til en stor hjælp hvis nogle venlige sjæle gad hjælpe. Skal aflevere den søndag aften og vil gerne komme i gang. Har dog svært ved at for... -
immigration
Forumindlæghej :-) jeg skal skrive en engelsk stil om immigration i UK udfra denne artikel.. er der nogen der kan komme med nogle ideer til hvad jeg kan komme ind på, da jeg synes det er ret svært.. jeg skal også sætte den ind i argumentationsmodellen, påstand, hjemmel, belæg osv. det har jeg også lid... -
Tilbyder lektiehjælp i Århus C - tysk og andre sprog
ForumindlægHej, jeg vil gerne tilbyde lektiehjælp i tysk, spansk, engelsk og psykologi. Jeg har selv haft alle tre sprogfag på A-niveau i gymnasiet, og læser i dag psykologi på universitetet. Skriv en besked, hvis du er interesseret i privat lektiehjælp, prisen afhænger af niveauet der skal undervise... -
Hvordan oversættes det?
ForumindlægKan det passe at "post" (som i en post i et orienteringsløb), hedder "control" på engelsk? Når jeg slår det op i Gyldendals, siger den "control" i forbindelse med orienteringsløb. Synes bare det lyder lidt forkert at skrive i min stil, for det kan jo også betyde no... -
Dead poets soceity!
ForumindlægHej alle sammen sidder med det sidste spørgsmål til vores engelsk opgave vedr. filmen "Dead Poets Soceity", men jeg eR desværre gået i stå! Nogle der har set filmen, som kan hjælpe?? her en opgaven:Find all the different aspects of love in the film.håber i vil se på, og evt. komme med g... -
rettelse
ForumindlægDet er handelssprogs engelsk der skal rettes.1.Vi har endnu ikke udpeget en forhandler1.We have not appointed a distributor.2.Vil De være så venlig at supplere ordren.2. Will you be good enough to suppler order.3. Vi beder Dem meddele os, om at forhabdler er blevet udpeget.3. We prays you messag... -
Hjælp til opgave omkring Valves
ForumindlægHej... Håber der er nogen der kan hjælpe mig med disse opgaver, er helt blank :(http://peecee.dk/?id=3911 (opgaven er på engelsk)Jeg tror nok det er lykkedes mig at lave nr 1, men det går virkelig helt galt ved nr 2 osv...På forhånd rigtig mange tak :) -
SSO emner?
ForumindlægVi skal jo til at tænke over SSOpgaven. Jeg vil gerne blande Geografi (b-niveau) med Dansk/Historie/Samfundsfag eller Engelsk (alle højniveau). Men nogle som har en god idé til hvad jeg kan skrive om? Har selv lidt idéer men skader aldrig at høre andres :)Ellers er jeg bare nysgerrige i hvad I an... -
Stor Skriftlig Opgave 3.G
ForumindlægHej!!Jeg skal til at finde emne til stor skriftlig opgave, men det er så her mit problem opstår!! jeg har ingen ideér om hvad jeg skal skrive om! folk siger jeg skal skrive om noget jeg brænder for, men kan helt ærligt ikke komme i tanke om noget. Derfor spørg jeg DIG! hvis du har en god idé så s... -
Fejl i sætning
ForumindlægHejsa!! Jeg sidder med en engelsk sætning og skal finde fejlen i denne sætning: "Under the tree she found the diamond she had drop." Jeg ved godt at det skal hedde "dropped" og ikke "drop," men jeg ved bare ikke hvad begrundelsen er. Hpber der er nogen ... -
MUSIK ANALYSE + SRO
ForumindlægHej!! Er p.t i gang med en Musik A og Engelsk A SRO og skal analysere to musiknumre "Midnight Hour" og "Reach Out I'll Be There", jeg er lidt en bøv til analysering, er der en sød sjæl der kan hjælpe mig med at analysere numrene? :-) -
Kan ikke komme igang med essay
ForumindlægHej. Jeg skal skrive et engelsk essay, men kan ikke komme igang. Jeg har søgt rundt på netten for at finde analyser til essayet, men der er bare ikke lige nogen der giver et rigtigt spark til at komme igang. Kan man Starte med et citat eller noget andet smart? Nu er essayes ikke lige min stærke s... -
Hjælp til nogle enkelte sætninger !
ForumindlægHej , jeg ville høre om der var nogen der kunne hjælpe mig med at oversætte 3 sætninger fra dansk til engelsk 1) Han forsøgte at drille sin søster, og det lykkedes ham næsten for for godt. 2) Det lykkedes ikke drengene at finde tyven. 3) Hvis det ikke lykkes i første forsøg, så prøv igen. -
Spørgsmål om metode :)
ForumindlægHej! Jeg skriver i Dansk og Engelsk om ''overvågning'' og har analyseret of fortolket romanen 1984 af g. Orwell Jeg har valgt at bruge Nykritisk metode .... Altså må jeg godt kun den metode da den hører under begge fag? Eller skal jeg have 2 metoder? Har også brugt den herme... -
Rette?
ForumindlægHej alle sammen, jeg beklager, da dette er mit andet indlæge vedr. samme emne, nemlig min engelsk stil, er der slet ingen der har mulighed for at rette den, helst over e-mail, men hvis der ikke findes andre alternativer, er jeg villig til at sætte den her ind. Jeg ville være yderst taknemlig! Je... -
Fejl ved søgefunktion?
ForumindlægJeg har tilføjet min engelske stil "Bullet in the Brain", og den er da også kommet op på siden, kan jeg se. https://www.studieportalen.dk/Papers/Paper.aspx?id=8294 Men hvis man søger på "bullet in the brain" under opgaver, kommer den mærkeligt nok ikke op? -og så er der jo i... -
Vås (algebra) ?
ForumindlægHvorfor er følgende definition (formuleret på engelsk) vås? Two subnormal series {Hi} and {Kj} of a group G are isomorphic if there is a one-to-one correspondence between the collections of factor groups {Hi+1/Hi} and {Kj+1/Kj}
