Søgning på: afsætning eksamen 2017. Resultater: 17821 til 17840 af 35510
  • Franskeksamen

    Forumindlæg
    Hej! hvordan forbereder man sig bedst til fransk eksamen? kan man klare sig nogenlunde uden at kunne særlig meget fransk?
  • AT - HJÆLP (Sidste tjek!)

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op til min sidste eksamen som er AT, så jeg ville lige høre om der var en sød sjæl som kunne kigge den igennem og sige deres mening:/?
  • usandsynlighedstest

    Forumindlæg
    Til eksamen under emnet diskrete fordeling, kan jeg blive spurgt om hvad usansynlighedstest er. Er der nogle der kan hjælpe mig, hvad jeg skal svare her? :)
  • Mundtlig mat - differentialligningsmodeller

    Forumindlæg
    Differentialligningsmodeller er opgivet til eksamen, men der er ikke nogle egentlige beviser - og det er et lidt diffust emne.Er der nogle der ved hvordan et evt. spørgsmål kan lyde til dette emne?På forhånd tak
  • Kan jeg blive student?

    Forumindlæg
    Hej, Hvis mit årsgennemsnit ligger på 4.4 og jeg lige har dumpet en eksamen på A, kan jeg så godt dumpe den næste eller bliver jeg så ikke student?
  • Hjertet og blodkredsløbet

    Forumindlæg
    En der kan forklare hjertet og blodkredsløbet er opbygget? Og hvordan blodets vej er igennem kredsløbet. Håber der en der kan hjælpe mig, da jeg skal til eksamen i morgen :-)
  • Blooms taksonomi på studieområdet

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg skal til eksamen i SO 1 på HTX. Hvordan kan jeg skidser studieområdet på blooms taksonomi (altså min udvikling)?
  • Eksammensbevis.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg får snart mit eksammensbevis, men jeg vil gerne vide hvad der kommer til at stå på det. Er det kun eksammens karakter? Tak på forhånd.
  • 1. delprøve i Engelsk A 2008

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil høre om der er nogle, der har 1. delprøve fra stx eksamen i engelsk A fra maj 2008?
  • redox reaktioner

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan give mig en forklaring på hvordan man kan afstemme redox reaktioner.. Skal til mundtlig eksamen i mn-kemi.På forhånd tak..
  • KEMI: mangler beskrivelse/rapport om demonstrationsforsøg m.m.!!!

    Forumindlæg
    Skal til kemi-eksamen; mangler nedenstående:- Affarvning af azorubin- pH i forskellige opløsninger af salte- fremstilling af skumplast- fremstilling af nylon
  • Grænseværdi/ppm

    Forumindlæg
    Hej...Sidder og læser til kemi eksamen...Had er grænseværdi mmålt i ppm???????Og hvad står ppm for?Det er i forbindelse med chlorholdige opløsningsmidler...
  • Dobbeltdifferentiering

    Forumindlæg
    Hey jeg er igang med repetition til mundtlig eksamen og kan ikke huske hvorfor det er et maksimumspunkt når resultatet af en dobbeltdifferentiering giver et minus tal.Nogen der ved det?
  • tips til mundlig eø

    Forumindlæg
    hejsa...Jeg skal snart op i eø og ville gerne forhøre mig lidt om hvordan eksamen foregår. Så hvis der er nogen som kan give mig lidt vejledning så ville det være dejligt...
  • Grænseværdi og kontinutet!

    Forumindlæg
    Skal til mundtlig eksamen torsdag, og blev i tvivl og den grundlæggende betydning af disse to begreber: grænseværdi og kontinutet.Nogen der vil bruge et par linier til at forklare det for mig?
  • hvad lægger man mest vægt på?

    Forumindlæg
    hvad lægger man mest vægt på til tysk(B-niveau) mundlig eksamen i 2.g?er det ekstemporalteksten ellerden kendte tekst man skal fortælle om??
  • Please: Noter til Platon og Hieron!!!

    Forumindlæg
    Jeg mangler VIRKELIG notater til Platons Alkibiades samt Xenophons Hieron !!!!!!!!Eksamen [email protected]å forhånd TAK!!!!!!!!!!!Marie
  • Definition af cos,sin og tan..hjælp..

    Forumindlæg
    er der ikke en der gider hjælpe mig med at lave en definition af cos, sin og tan? skal bruge det til eksamen i morgen, så det er meget vigtig..
  • Eksamensspørgsmål

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen Sidder og forbereder til skriftlig eksamen hhx mat A er stødt på den her uden hjælpemidler nogen der har et hint til hvad jeg kan gøre?
  • Dansk årsprøve

    Forumindlæg
    Jeg ville være meget glad, hvis der er nogen, som har nogle eksamensnoter fra mundlig dansk eksamen, som jeg måtte se.Mange hilsner og tak.