Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 17821 til 17840 af 170164
-
Ku Klux Klan = ?
ForumindlægHej alle sammen.. Jeg er ved at nå til mit sidste, vurderende spørgsmål - som lyder således: Vurder i hvor høj grad Ku Klux Klans terror kan sammenlignes med den religiøse terror, der i dag begås i andre religions navn.. Har fået skrev lidt om Al-queda, men kan ikke finde nok stof til at underbyg... -
Valgfag?
ForumindlægHej alle sammen Jeg står i det problem at jeg snart skal til at vælge valgfag og jeg er lidt usikker på hvad jeg skal vælge. Er der nogen der kan anbefalde idræt B?? Overvejer nemlig at vælge det, men ved det ikke helt. -
AU, medicin, nye kvote 2 regler fra 2016
ForumindlægHej hej, til alle jer der knokler med at få gode karakterer, så I får en chance på AU's kvote 2 hold, der kommer nye regler: http://ugeskriftet.dk/nyhed/personlige-egenskaber-giver-adgang-til-medicinstudiet Sådan lidt SDU style, ser det ud til. Hilsen Lars -
hurtig hjælp til matematik!
Forumindlæghar brug for hjælp til denne opgave..tak på forhånd. opgaven ligger som et billede under -
Residualplot
ForumindlægHar en opgave der lyder således: C) Bestem årstallet hvor der er størst forskel mellem det obseverende praktiserende læger og det tilsvarende modelværdi, og bestem denne forskel. (skal se det ud fra min residualplot som jeg har vedhæftet. -
Finansøkonomstudrende tilbyder lektiehjælp på finansøkonomuddannelsen i København og omegn.
ForumindlægFinansøkonomstudrende tilbyder lektiehjælp på finansøkonomuddannelsen i København og omegn. Jeg tilbyder hjælp i nedenstående fag. Globaløkonomi Erhvervsjura Statistik Erhvervsøkonomi Privatøkonomi Markedsføring/ledelse og kommunikation Jeg er i øvrigt på mit sidste semester, så jeg har k... -
Points og karakter til skr. mat.
ForumindlægEr der nogen der ved hvor mange points man skal have til skr. mat. eksamen for at få en bestemt karakter? -
Vietnamkrigen
ForumindlægHej derude. Er igang med at skrive en historieopgave om Vietnamkrigen. Jeg har et diskuterende spørgsmål, hvor jeg skal diskutere hvorvidt Vietnamkrigen styrkede USA's globale magtposition. Nogle der har ideer til hvor jeg kan læse noget om dette? Mvh Jbninc -
Irans konflikter med omverdenen
Forumindlæghar en samfundsfags aflevering, hvor jeg skal komme ind på Irans politik i forhold til omverdenen, altså hvordan de håndterer krige, for overemnet er Irans konflikter med omverdenen -
Studieby Århus eller Aalborg
ForumindlægHej jeg går i 3.g på Gymnasiet der gerne vil læse på Universitetet direkte efter, hvor jeg gerne vil læse på Økonomistudiet. Jeg føler mig rimelig sikker i selve studievalget men er mere i tvivl om det skal være i Århus eller om det skal være i Aalborg. Hvor er der flest fester? hvilken en af... -
udd. Cand.Polit, Cand.jur eller HA(jur)
ForumindlægHej :) Jeg går for tiden og tænker meget over, hvad jeg vil efter gymnasiet, og jeg vil gerne være afklaret med det. Jeg tænker enten på Økonomi eller Jura, begge på KU - men har også tænkt på HA(jur) på CBS Kunne godt tænke mig at høre om karrieremulighederne, niveauet og hvor der er st... -
Real effektiv kronekurs
ForumindlægNogen der kan sige mig hvad der sker hvis den reale effektive kronekurs stiger??Er det godt eller skidt for økonomien og beskæfigelsen?? -
Lille engelsk oversættelse til rettelse
ForumindlægHåber nogen gider tage et kig?Klædt på til fremtiden? Hvordan ser erhvervslivet ud i fremtiden? Hvordan ser fremtidens jobprofil ud? I en nyligt udgivet amerikansk bog om emnet hævdes det, at det, man får brug for i det 21. århundrede, er en ’rolle’ og ikke et job. Heri er en dansk professor i øk... -
eksamener
ForumindlægJeg har hørt at man mindst skal have haft tre eksamenr inden tredje g (STX). Kan nogen af- eller bekræfte dette evt. med link til hjemmeside?? -
Højkonjunktur eller lavkonjunktur 2008 og frem?!?!
ForumindlægJeg er i gang med en aflevering om overophedning af dansk økonomi. Men er den danske økonomi i en højkonjunktur nu?? Jeg har læst mig frem til, at vi må være i en højkonjunktur men er på vej mod lavkonjunktur?? Nogle der har styr på det? -
SRP om Apple
ForumindlægHej alle, Jeg er i gang med at skrive min SRP. Jeg går på HHX og har valgt emnerne virksomheds økonomi og international økonomi. I min problem formulering har jeg fået at vide, at jeg med udgangspunkt i en redegørelse af Apple herunder udvikling af Apples aktiekurs de sidste par år, skal anal... -
Gode problemstillinger til samfundsfagssynopsis?
ForumindlægHej. Jeg ville høre hvordan disse problemstillinger og problemformulering stemmer overens og om de er brugbare til en samfundsfagssynopsis om økonomi? (problemstillingerne passer med billagene) --> Det er egentlig mere problemformuleringen jeg er i tvivl om? Problemformulering: Vil Danma... -
Hvordan laves disse to opgaver? :) Lineær funktioner
Forumindlæg:) -
HJÆLP!!! Eksponentialfunktioner og eksponentiel vækst
ForumindlægJeg har denne aflevering for til i dag og kan simpelthen ikke finde ud af den sidste opgave, håber nogle kan hjælpe. Jeg har sat opagven i vedhæftet fil, det er alle tre spørgsmål jeg har brug for hjælp til. -
Bolia.com
ForumindlægHey c",) \n\nHar surfet lidt rundt omkring i forummet, og synes at, mene at nogen nævner en bolia sysopsis indenfor e-case. Er lidt i vildrede og kan ikke finde noget konkret.\n\nNogle der kan hjælpe?\n\nPå forhånd tak \n\nMvh Pede c",)
