Søgning på: socialrådgiver opgaver. Resultater: 17841 til 17860 af 141659
-
Skriftlig eksamen idag
ForumindlægEr der slet ingen kommentarer til den skriftlige eksamen på niveau A på Hhx i dag?Har endnu ikke set den selv. -
sinralationer
ForumindlægI en trekant kender jeg vinkel A og siderne a og c. Jeg skal finde de resterende sider og vinklerA = 48gradera = 9,5c = 10,6Jeg ville tro at man skulle bruge:sin(A) / a = sin(C)/cherefter isollere jeg sin(C):sin(C)= c * sin(A) / a =10,6 * sin(48) / 9,5 = -0,85721sin^(-1)(2ans)=-1,0298vilket ikke ... -
Hjælp søges
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med opagve 1.013 i bogen.Vejledende eksempler på eksamensopgaver, 1-årigt forløb til A-niveau". -
Skr eksamen
ForumindlægHejsa.Er der nogle der har god måde at forberede sig til skr matematik på B-niveau? -
Synopse-Barnemordet
ForumindlægJeg er i gang med at lave min synopse men er der ikke nogen der har en model af en færdig synopse? Hvis der ellers er nogen der har noget stof omkring Erik Henningsens Barnemordet må de gerne sende det til migPå forhånd takPeder -
sokrates forsvarstale - perspektivering?
ForumindlægHej, jeg spekulerer over, hvad man kan perspektivere til ud fra sokrates forsvarstale? Kan I evt. hjælpe med nogle forslag? :) -
Fremskrivningsformlen
ForumindlægHej Er der nogen som ved noget om rentesregning? Sidder nemlig og skal til eksamen i matematik, og har fået et spørgsmål der lyder: Hvor dan kan man anvende fremskrivningsformlen kn= k0(1+r)^n til at beregne de forskellige bogstaver i formlen? På forhånd tak .. -
HJÆLP til rette af spansk afl.?? :)
ForumindlægHej derude, er der mon en sød og venlig sjæl, der har det spanske sprog og grammatik i sin hule hånd, som ville gøre mig den kæmpe tjeneste at kigge min aflevering igennem for grammatiske og sproglige fejl?? hvis ja, så skriv endelig en kommentar så sender jeg afleveringen (ca. en side) :) ... -
resume af en kærlighedshistorie
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg tænkte på om der er nogle der vil lave et resume af en kærlighedshistorie af Naja Marie Aidt, det vil bare være super dejligt hvis i vil det :) På forhånd tak :) Hilsen Sarah -
Nogen der kan rette det her??
ForumindlægIndsæt den rigtig form ar verbet: 08. Heimgehen Warum gehen Ihr jetzt schon heim. Wir sind sehr müde. 09. losgehen ich warte schon seit Stunden. Wann gehen Wir endlich los 10. weggehen Lassen Sie mich in Ruhe! Weg Sie gehen 11. ausgehen ... -
Nogen der kan finde ud af den her??
ForumindlægØvelse 4 stil spørgsmål: 03. Im Schlafzimmer macht er das Fenster auf. -
Historie gerne hurtigt
ForumindlægHey sidder med nogle spørgsmål som jeg ikke er sikker på, kunne være fedt med noget hjælp.. gerne hurtigt! :) Hvorfor vedtog Nationalforsamlingen i Franking Erklæringen om menneskets og borgerens rettigheder i 1789? Hvorfor gjaldt rettighederne ikke for alle mennesker? Hvad kunne kose... -
Betegnelser
ForumindlægHvad hedder de mandlige betegnelser af disse ord :Enke, Piccoline, Garderobedame, Telefondame, Syerske, Vaskekone, millionøse, Ekspeditrice, Falckoline !Hvad hedder de kvindelige betegnelser af disse ord : Portner, nordmand, baron, formand, steward. kontormand, Spillemand, dørvogter, snemand, for... -
Spansk A STX eksames sæt for 2011
ForumindlægEr der nogen der har eksamensættet: 2011 Maj - Spansk - STX A - La Amistad 2011 Maj - Spansk - STX A - Secretos det vil være super rart hvis jeg kunne få hjælp til at finde den eller få den ved nogen ?? -
Trig.
Forumindlæg2)I ligesidet trekant er sidelængde lig med 1.A = 60 graderB = 30 grader.Vis, at sin(30 grader) = cos(60 grader) = 1/2og atsin(60n grader) = cos(30 grader) = kvaratrod 3 /2 -
eksponentielle funktioner
Forumindlæg1. I det afrikanske land Niger er der i øjeblikket (2010) en årlig befolkningsvækstrate på 3,68%. Hvilken fordoblingstid svarer det til? 2. I hvilket årstal vil Nigers befolkning være fordoblet under forudsætning af en uændret vækstrate? jeg forstår det første spørgsmpål men når jeg s... -
Graf
ForumindlægTegn graferne for f(x)=3*x^(2/5) og g(x)=2*x^0,65 i samme koordinatsystem.løs ligningen f(x) = g(x) og uligheden f(x) Løsligningen : f(x) - g(x) = 0,05For det første. Kan det passe at jeg allerførst bare skal sætte nogle tal ind på x's plads, og så tegne dem ind? Der bliver jo en masse kommat... -
I will be glad
ForumindlægIf you would check my english assignment.It is just a half page.I want to send it via e-mal, if it is okey?thanks. -
Kronik af krigen i Afghanistan
ForumindlægJeg har lavet en kronik af krigen i Afghanistan. Lavet Den. 31-10 2011 Karakter: 12. Deloverskrifter i kronikken: Vi skulle aldrig have deltaget i krigen i Afghanistan Er resultaterne tabene værd? Det er soldaternes liv der står på spil Forsvarsministeren og forsvaret forsøger ... -
1. mosebog
ForumindlægHvilke ligheder og forskelle er der mellem de to skabelsesberetninger fra 1. mosebog kapitel 1 og 2?
