Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 17861 til 17880 af 39386
-
1 spansk nem sætning!
Forumindlægjeg har fået min første aflevering i 1.g og vil gerne lave den godt, men er i tvivl om denne sætning som skal oversættes til spansk: Er det Salvador Dalí? Nej, det er Picasso. Picasso er fra Málaga - TAK PÅ FORHÅND. -
HJÆLP LIGE NU!!!
ForumindlægHeej folkens nogen der kan hjælpe med denne opgave plss!!! jeg har en aflevering som skal afleveres iaften ...sååå du må godt skynd diiiiiiiiiiiiiiiig :// Forkort brøken (12x+18y)/(12x-18y) -
7 sætninger
ForumindlægHej alle sammen. Som en del af min aflevering har jeg skrevet 7 linjer som jeg har oversat til tysk. Så jeg ville hører om der er en der evt. vil kigge lidt på dem? Knus. (Jeg skal nok sende over indbakke) -
Kan i gennemskue? cosinus sninus?
ForumindlægDet er den sidste opgave i min aflevering, men jeg kan ikke lige gennemskue hvordan den skal løses. Jeg har tegnet i paint http://img217.imageshack.us/img217/8290/kanina9.jpg og det er den strimlet linje jeg skal finde. Hvordan vil i gribe det an? -
tysk - sætningskløveri?
ForumindlægHej. Sidder og skriver tysk aflevering, og har tit i forbinelse med tysk (fx også her på siden) hørt udtrykket sætningskløveri. Men hvad er det egentligt, at det betyder? Der må meget gerne bruges eksempler. -
læse engelsk stil igennem ?
Forumindlægnogen der vil læse min stil igennem den er på 2 sider. Går i 3 g og det her er min sidste aflevering så vil gerne efterlade et godt indtryk. Tak på forhånd :) -
Trigonometriske Funktioner - har virkelig brug for hjælp nu!
ForumindlægJeg har brug for hjælp nu, det omhandler en mat aflevering og er fuldstændig lost ;( Jeg må i opgaven gerne bruge wordmat og geogebra, nogle som kan finde ud ad opgaven? Mange tak på forhånd :) -
Potentiel fordampning og aktuel fordampning?
ForumindlægHej alle, jeg har et sprøgsmål i en aflevering, som jeg ikke helt er sikker på hvad et uddybende svar ville være! :D?? Det er følgende: 1. Forklar forskellen på begreberne potentiel fordampning og aktuel fordampning. Mvh Seb -
hvad betyder komposant?
ForumindlægGodaften alle, jeg er i gang med en fysik aflevering, hvor der i en af opgaverne står: hvor stor er kraftens vandrette komposant? men jeg forstår ikke spørgsmålet. Hvad betyder komposant? håber i kan hjælpe :) på forhånd tak -
Layout på et Brev
ForumindlægHej alle. Jeg er i gang med at lave en dansk aflevering.. og det skal være et brev. Min opsætning er meget vigtig. men jeg ved bare IKKE hvordan man sætter et brev op!! NOGLE DER VIL HJÆLPE.. please!!! -
Parabler!?
ForumindlægHej, jeg har et problem med en aflevering - der er flere opgaver i den fil jeg har vedhæftet, men det er de to første opgaver jeg ikke forstår - altså opgave 4 og opgave 5... Nogen der kan hjælpe mig? -
MgSO4 . 7 H2O - Let eller tungt?
ForumindlægJeg er ved at skrive aflevering i kemi og mangler lig esvar på spørgsmålet: Er stoffet MgSO4 . 7 H2O let- eller tungtopløseligt? :) Gerne med forklaring hvorfor :) Tak :D -
Genotyper
ForumindlægHej Alle! Jeg har fået en biologi aflevering, hvor et spørgsmål lyder: "Opskriv genotyperne for de 8 forskellige blodtyper man kan have." Nogen der kan hjælpe? -
Reducere udtrykket?
Forumindlægc) Reducer udtrykket x2 – (1 – x)(7 – x) ? Sidder og er igang med en større aflevering, kan ikke lige regne den her ud. Nogle der vil være flinke at hjælpe? -
HJÆLP!!!!!
Forumindlægjeg har super meget brug for hjælp, skal analysere og fortolke novellen "planen" som er en del af bogen: to ryk og en aflevering skrevet af jesper wung-sung. kan nogen hjælpe mig? :i -
Grammatik - 1870'erne?
ForumindlægHeeej Sidder lige med en engelsk aflevering, hvor jeg skal skrive 1870'erne på engelsk men hvordan er reglerne for det? Er det: 1870s? 1870's? Eller noget helt andet? Hvad er grammatisk korrekt? :) -
Stamfunktion!
ForumindlægJeg er ved at lave en aflevering (delprøven med hjælpemidler fra august 2008 på b-niveau) Jeg har vedhæftet opgaven som et billede! TUSIND TAK FOR HJÆLPEN! -
Autumn Rain - Kender du den?
ForumindlægHej Studieportalen, jeg sidder her med aflevering omkring Autumn Rain. Jeg skal starte, men jeg ved ikke hvor og hvordan. Så hvis du har lavet en analyse, eller blot har noget materiale med den, så hører jeg gerne fra dig. /Mikkel -
FORSKRIIFT !?
Forumindlægheej :) Jeg har fået en aflevering, og en af opgaverne lyder således, håber i kan hjælpe mig ! Bestem forskfiter for mindst 3 andengradspolynomier, der har rødderne -1 og 2 Tak på forhånd. -
HJÆLP!
ForumindlægHej SP, Jeg har en aflevering for, hvor jeg skal skrive en tale om faren ved alkohol, men mit spørgsmål er, hvordan kan jeg starte min tale ud? Tak på forhånd!
