Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 17881 til 17900 af 153957
-
Nogen der har en god ide??
ForumindlægHmm..hej er der nogen der har læst en fantastisk bog de ville anbefale???? -
Hjælp engang så er du sød!!!!
Forumindlægjeg har lig et spørgsmål vdr. folkevisen "agnette og havmanden". hvad vil det sige når der står: Agnete gik ind til sin moder i stol jeg ved ikke hvad udtrykket gå ind til sin moder i stol betyder, er der lig nogle som ville kunne hjælpe??? -
hurtig mat hjælp.
Forumindlæghar problemmer med at differentiere dette udtryk... men håber jeg har gjort det rigtigt.f(x) x^2 + 6/xf'(x) 2x + (-6/x²)? -
Budskab...
ForumindlægHej er der nogle der kan se budskabet i dette digt?Jeg kan i hvert fald ikke...Rebel:1. Dagene har fyldt dig med timerAf rasende kedsomhed.Forældrene har fyldt digMed tam trykhed og klamme krav.Lærerne har fyldt din hjerneMed frasende facts.Arbejdsgiverne har fyldt dit ansigtMed afvisninger af di... -
Dansk stil .. Hjæælp
ForumindlægHej, alle sammen! Jeg ved det lyder dumt, men hvad er forskellen mellem en dansk stil, og en novelle? Håber i kan hjælpe. .. Da jeg har brug for jeres hjælp, så hurtigt så muligt :D -
1g skr. matematik
ForumindlægHej!Jeg mangler et sted hvor jeg kan hente gamle 1g-matematik årsprøver ned.. Nogen som evt. ved hvor, så skriv tak. -
Vedr Mundtlig eksame
ForumindlægHej,Jeg er ved at tage mig en htx-uddannelse. Jeg er nu kommet til eksamen 2.g, her skal jeg op i matematik B.Jeg er tilsyneladende ikke blevet informeret om hvordan sådan en eksame forgår - hvad må jeg have med, hvordan er spørgsmålene udformet osv. Hvis i har tidligere erfaringer må i gerne bid... -
Hvad er en manchet?
ForumindlægHeYNogen der ved hvad en "manchet" er når man taler om artikler?På forhånd TaK//Therackoo -
Regler omkring advarsel ?
ForumindlægHej . Nogen der har styr på reglerne omkring advarsler og 'udsmidning'? Jeg har stadig ikk fået en advarsel, læser dansk HF-enkeltfag på VUC og har rundet de 30 % for året nu. Vil bare lige sikre mig at de først sender mig en advarsel før de evt. kunne finde på at melde mig ud . Ville ne... -
Begreb
ForumindlægForklar begrebene Kapitálisme, fundamentalisme og imperialiame. -
Er dette datasæt normalfordelt?
ForumindlægData = 28, 27, 29, 29, 30, 30, 31, 30, 33, 27, 30, 32, 31 Er det en hurtig måde at finde ud af om man har et normal fordelt datasæt? Jeg ved jeg kan plotte tæthedsfunktionen eller lave en histogram og se om det ser symmetrisk ud. Hvad er den bedste og hurtigste metode? -
ln
Forumindlæghej nu har jeg siddet med den opgave i noget tid, og jeg kan virkelig ikke finde ud af den. ln(4x)=1 ln(x2)=2 -
Hjælp til redox
ForumindlægHej!Har siddet og bøvlet med denne her redox, og kan ikke få den til at stemme overens med det facit.Brˉ + BrO3ˉ → Br2 Ox.tal:Br: -1, BrO3ˉ: Br=5, Br2= 0Samlet stigning = samlet fald.h= +4v= -15Brˉ + BrO3ˉ → Br2, facitlisten vil have Br2 til at hedde 3Br2..... -
Jeg ved ikke hvordan man skriver en samfundsfagsopgave?!
ForumindlægJeg skal skrive en opgave på ca. 5 sider i samfundsfag på B-niveau. Jeg har aldrig før skrevet en rigtig samfundsfagsopgave, så jeg aner ikke hvordan man gør! Kravene er blot at den skal have forbindelse til noget med medier. Nogen, som har nogle idéer til hvordan en problemformulering kan lyde? -
Terminsprøver!!
ForumindlægHej Jeg skal snart til termnsprøver. Er der nogen som har været oppe i Fsa becember 2011?? Der er mulighed for at jeg må få lov til at se på den, bare til inspiration?? Forhold tak!! -
HJÆLP - rumgeometri
ForumindlægHej Sidder med en opgave, hvor jeg skal bestemme en ligning for planen alfa. Planen indeholder punkterne G, P og Q. G(0,9,0) , P(1,1,5) og Q(-1,1,5) Er der nogen der kan hjælpe ? Er lidt lost. På forhånd tak :) -
Wikipedia til eksamen
ForumindlægJeg har downloadet wikipedia (kun på dansk), og lagt det på min eksterne harddisk. Spørgsmålet er om jeg godt må bruge det, da jeg rent faktisk ikke er på internettet, men har alle artikler liggende på harddisken. Og reglerne er vel bare at man ikke må være på internettet, og har ikke noget og gø... -
En sætning
ForumindlægJeg er i gang med en lille oversættelse, og har fået bøvl med en sætning, der lyder: "Det kan vel være lige meget"\nMit bud er "It doesn't matter" - synes selv at det er lidt mangelfuldt, men kan ikke komme på andre muligheder.\n\nPå forhånd tak :) -
Utællelig substantiver
ForumindlægHvad hedder "Utællelige sustantiver" på Latin? -
NV prøve
ForumindlægHej! Vores NV prøve er rykket til december, men da jeg skal rejse der kan jeg ikke gå op. Ved I om den er obligatorisk? Og hvad sker der hvis man ikke kommer op i prøven?
