Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 17881 til 17900 af 39386
  • Geno og fænotyper

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive aflevering om blodtyper. Jeg skal beskrive hvilke fænotyper/genotyper mine forældre kunne have ud fra en blodtype test vi tog. Jeg har blodtypen 0 Rhesus positiv.
  • reducer..

    Forumindlæg
    hej folkens :) har lige bruge for hjælp med afleveringen. Reducer (x+y)^2-2xy, og isoler r i formlen l*r^2+p=q hvordan reducere og isolere jeg?? på forhånd tak :D
  • VØ A eksamenssæt 2006, Ege Ovne A/S

    Forumindlæg
    Hejsa Er der en som ved hvor jeg kan finde opgavesættet? Skal lave en aflevering og kan ikke komme på skolens eksterne netværk for at få opgaven. Mvh Louise.
  • Hindenburg luftskibet

    Forumindlæg
    Her er den anden del af in aflevering - Jeg vil ikke blande trådene sammen Anyway, burde min nyttelast ikke blive 10 t? istedet for 102,6 t?
  • Hjælp til skriftlig engelsk

    Forumindlæg
    Hej jeg går i 3.g og har engelsk på højniveau. Jeg ville høre om I ved om hvor/hvem man kan kontakte for at få hjælp til sine afleveringer, eller om I er interesseret Amalie
  • Lige et hurtigt spg. ang skæringspunkter

    Forumindlæg
    Hej sidder lige med en aflevering.. og kan ikke huske hvordan jeg finder koordinatsættet til skæringspunktet mellem linjerne fx. l: -x+3y=-7 m:3x+4y=8 ?
  • Mendels love

    Forumindlæg
    hej med jer, jeg sidder med en biologi aflevering, og har lidt svært ved Mendels lov (9:3:3:1), altså det er med krydsningsskema. Nogen som kan forklare mig det? :)
  • Har brug for hjælp (empiri)!

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en aflevering hvor jeg skal forklare danske virksomheder hvorfor outsourcing er dårligt. Jeg kunne godt bruge noget empiri. Er der nogen der har noget, som kan bruges i denne sammenhæng?
  • røringspunkt for tangent til 3.gradspolynomium

    Forumindlæg
    jeg sidder med en aflevering i differentialeregning, og opgaven lyder: y = -4x+3 er tangent til f, bestem koordinatsættet til røringspuktet for denne tangent. hvordan gør jeg lige det?
  • Vandløb

    Forumindlæg
    Hej venner. Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig. Jeg sidder med en biologi aflevering til fredag og jeg er helt væk. Er der nogen der kan hjælpe mig med disse spørgsmål:
  • endnu et spørgsmål

    Forumindlæg
    Hej (: sidder og laver biologi aflevering og får stillet spørgsmålet: Hvorfor er det nødvendigt at nedbryde stivelsen med enzymer i vores fordøjelsessystem? nogen der kan hjælpe? :)
  • Opskrivning af reaktionsskema

    Forumindlæg
    Jeg er begyndt at lave alle mine aflevering på computer og kunne godt tænke mig at vide om der var nogen der kendte nogle gode programmer at opskrive reaktionsskemaer i?
  • Stofmængdeforhold og redoxreaktion

    Forumindlæg
    Jeg har fået spørgsmålet "Hvad er stofmængdeforholdet ifølge redoxreaktionen mellem MnO4- og C2O42-" i en aflevering, og jeg kan simpelt hen ikke forstå redoxreaktioner!!!!! På forhånd TAK!!!
  • rettelse

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har i gang med en tysk-aflevering der kommer til at fylde ca. 1,5 side. Er der en der har lyst og tid til at læse den igennem og rette fejl?
  • Gaskonstant

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med en Kemi aflevering om bestemmelse af butans molarmasse, og jeg skal bruge gaskonstanten. Jeg kan simpelhen ikke finde ud af hvordan jeg finder den. Er der nogen der kan hjælpe?
  • Gennemlæsning af tyskaflevering

    Forumindlæg
    Hej Allesammen! Jeg søger en der vil være villig til at kigge min tysk aflevering igennem og så markere diverse fejl der er der i. Er der nogen der ville være behjælplige med dette? Venlig Hilsen Jesper :-)
  • Danmarks råstof ressourcer

    Forumindlæg
    Nogle, der har lavet en aflevering om Danmarks råstofressoucer, hvori man skal komme ind på danmarks undergrund, glaciale landskaber, issletter og dødsis osv? - Så ville jeg blvie meget glad, hvis nogle ville sende den?
  • kædelængde forsæbningstal

    Forumindlæg
    Hej derude er i gang med en kemi aflevering men kan ikke finde ud af det sidste spørgsmål som omhandler hvor lang kædelængden er. Vi har forsæbet jomfru olivenolie. Mfedtsyre=245,94 molar.
  • Hjælp til tysk

    Forumindlæg
    Hej jeg har fået denne tysk aflevering men er elendig til tysk, jeg fulgte aldrig efter i folkeskolen, som jeg kan se er dumt nu :-) dette er en gramatisk opgave som jeg godt kunne bruge noget hjælp til nogle af opgaverne :-)
  • Hjælp til eksamen (uddannelsesvidenskab)

    Forumindlæg
    Hej. Jeg søger hjælp til eksamen i modulet "Nyere teorier om læreprocesser" + "Pædagogiske tendenser i samtiden" - aflevering start august:-) Du skal kunne mødes med mig i Københavns området;-) Vh. Kim

Søgninger relateret til matematik aflevering