Søgning på: naturfag eksamen. Resultater: 17881 til 17900 af 34450
  • Giftstoffer i miljøet

    Forumindlæg
    Hej Er der andre som har trukket noget om giftstoffer i miljøet og om hormonforstyrrende stoffer i 24 timers biologi eksamen?
  • Russisk Formalitet

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hurtigt forklare mig hvad Russisk Formalitet er? - Skal bruge det i min dansk mundtlige eksamen. Tak på forhånd
  • Titalssystem

    Forumindlæg
    Hej alle! Ville høre om der er nogen der kan give en kort men super forklaring på hvad 10-talssystemet er. Vi er to 1.g'er der sidder og læser til eksamen. Det er ret så vigtigt! Tak :)
  • Tyske vendinger.

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal snart til tysk eksamen og jeg tænkte på om der var nogen som har nogle tyske vendinger som de kan sende:D Evt. Dem fra studienet:)
  • Historie - DK & EF/EU/Globalisering

    Forumindlæg
    Har lige været oppe og trække spørgsmål til Historie mundtligt eksamen på stx. Er der muligvis andre der har trukket det samme som mig, som var frisk på at samarbejde? ..
  • Volt og ampere ???

    Forumindlæg
    Heej alle Skal til eksamen i fysik imorgen. Kan I lige hjælpe med at forklare mig hvad volt og ampere indebærer ? På forhånd tak ! :)
  • trekantsberegning

    Forumindlæg
    Hej. jeg skal til eksamen i trekantberegning og skal gøre rede for cosinus, sinus og tangens, jeg kunne godt bruge noget hjælp til at få det ned på papir!!! på forhånd tak
  • PLEASE !! forklaring

    Forumindlæg
    Er der ikke nogen der vil være sød at forklare mig røgrensning ? pg røgrensning på fx kraftværk ? det haster virkelig, skal til eksamen imorgen :/
  • budgettering og budgetkontrol HJÆÆLP!!!

    Forumindlæg
    hej jeg skal til eksamen i virksomhedsøkonomi og har rigtig svært ved at analysere afvigelserne? nogen der kan hjælpe har vedhæftet et billede af afvigelserne
  • Budskab.

    Forumindlæg
    Nogle der har læst "en æggesnaps" af Tove Ditlevsen, som evt. kan hjælpe mig lidt med hvad i mener, der er budskabet i historien. Skal bruge det til eksamen her på torsdag (-:
  • α- og β-1,4-glycosidbindinger

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal til eksamen i kemi og fortæller lidt om α- og β-1,4-glycosidbindinger;er der nogen der kan forklare mig hvad det er? Det er under emnet sukker..
  • Digt - Analyse Hjælp

    Forumindlæg
    Sproglige virkemidler? HVAD VIL DET SIGE ==== Tillægsord? Metaforer? Ironi? Slang? skal til eksamen i morgen.. vil være taknemlig, hvis i kunne svare på mit spørgsmål tak
  • BUDGET KONTROL HJÆLP!!

    Forumindlæg
    hej jeg skal til eksamen i virksomhedsøkonomi og har rigtig svært ved at analysere afvigelserne? nogen der kan hjælpe har vedhæftet et billede af afvigelserne
  • Atomart niveau?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder og skal læse op til eksamen og er lidt i tvivl om hvad 'atomart nivau' betyder i forhold til termisk energi?
  • STYREFORMER!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til eksamen imorgen i old, og jeg tænkte på om der var nogle der kan hjælpe mig med de forskellige styreformer som Herodot, Thukydid, og polybis gik ind for? Tak på forhånd
  • Fra parameterfremstilling til ligning og omvendt

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal op til eksamen og skal vise hvordan man går fra parameterfremstilling til ligning og omvendt. Men kan ikke huske det :-/ nogen der kan hjælpe mig og evt. komme med et eksempel?
  • Problemstillinger til borgerlige revolutioner. industrialisering. imperialisme

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til historie eksamen i morgen og kunne godt bruge lidt hjælp til problemformuleringen? Nogen der kan hjælpe??????? Problemeformuleringer skal udformes fra overstående, borgerlige revolutioner. industrialisering. Imperialisme.
  • Belønningssystemet og serotonin

    Forumindlæg
    Hej, er der en, som kan forklare mig sammenhængen mellem serotonin og belønningssystemet? Jeg er igang med 24 timers eksamen i biologi om serotonin og depression.
  • oversættelse mht. stamfunktioner

    Forumindlæg
    Hej Har et eksamens spørgsmål som siger antal og udseende af stamfunktioner. En venlig sjæl som kan give mig vejledning om det?? - på forhånd tak :)
  • differentialregning...

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder og læser til eksamen og er stødt på et helt basalt spørgsmål.. Hvad betyder det at f er differentiabel i x0? På forhånd tak :D