Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 17901 til 17920 af 109300
-
Skriftligt dansk - novelle - karakter
ForumindlægHej Jeg har haft en slags terminsprøve i dag, og vi fik udleveret heftet FSA Skriftlig fremstilling maj 2011. Jeg valgte opg. 5, at skrive en novelle. Linket til selve opgaven: http://en.calameo.com/read/00265055825b0c8e9a45d Er der en, som vil tjekke min novelle igennem og give en realistisk k... -
Helle T. og Socialdemokratiets problemer
ForumindlægOpbakningen til folketingsvalget i 2011 blev éndnu en nedagng for S, der fik 44 mandater, det dårligste valg i over 100 år. Du bedes mindst komme med en årsagsforklarning på Socialdemokratiets nedgang. Håber der er nogen der kan komme på nogen flere end jeg har. Mvh Maia! -
koncentration
ForumindlægVed en standardisering af 0,1 M HCl iflg. Ph. Eur. 7. ed. 2011 (7.2) er koncentrationen af HCl fundet til at være 0,1155 M. Hvad vil du gøre ? Opskriv beregninger. Antag, at der er 900 mL HCl tilbage i flasken. vi skal have koncentrationen til at være 0,1 M. hjælp !! :O -
Søger lærer der vil vurdere min opg da jeg er meget ked af min karakter
ForumindlægHej. Jeg har skrevet SRP og afleveret december 2011. Jeg har netop fået min opgave tilbage med en noget skuffende karakter. Da jeg har skrevet i dansk/samfundsfag søger jeg en lærer inden for de fag som vil være interesseret i at vurdere den, så jeg kan vurdere om jeg skal klage eller ej.... -
HJÆÆÆÆÆLP
ForumindlægHej alle.. Jeg er idag syg og skal imorgen aflevere 2011 August - Samfundsfag - STX A opgave... Problematikken ligger i at jeg ikke har fået udleveret opgaven, da jeg har været syg i en uge nu, er det muligt at der er nogle af jer, der har opgaveformuleringen eller ved hvor den kunne være ti... -
Gamle besvarelser
ForumindlægHej derude! Er i gang med at træne stx fysik A skriftlig opgaver til terminsprøve/eksamen. Vil høre om nogle er jer ligger inde med besvarelserne fra 2011 eller 2010? Det vil i hvert tilfælde være temmeligt relevant at se om man får regnet rigtigt, anternativt må jeg jo ligge min besvarel... -
Hypoteser om Danmarks konkurrenceevne
ForumindlægNogen der kan hjælpe: Opstil tre hypoteser der kan forklare den udvikling i Danmarks konkurrence evne som det fremgår i figur 1. Figuren viser essentielt at Danmarks konkurrenceevne er faldende igennem årene: Danmark var på 3 plads i 2009, 9 plads i 2011 og 15 plads i 2013. -
Hjælp, til beregning af min karakter! :)
ForumindlægHej allesammen! Har været til min allerførste terminsprøve (nogensinde!) i dag, i matematik, og er virkelig ivrig efter at vide hvad jeg nogenlunde får :O Det var problemregning maj 2011 vi lavede og jeg manglede 7 del-opgaver.. Nogen der nogenlunde kan regne den ud? Håber i kan hjælpe... -
Adgangskvotienter
ForumindlægHej :) Jeg bliver student her d. 25/6, og regner med at få et gennemsnit på 10,3. Jeg vil rigtig gerne læse medicin på syddansk universitet, hvor gennemsnittet i 2011 er på 10,3.. Tror I egentlig, at adgangskvotetienten bliver højere? For jeg kan ihvertfald se, at gennemsnittet er stiget de s... -
Bøger til markedsføringsuddannelsen sælges
ForumindlægStår du og skal begynde på markedsføringsuddannelsen efter sommeren, så ligger jeg inde med stort set alle bøger. Jeg blev uddannet i 2011. Så bøgerne ernye og fejler ingenting. Derdover er det stadig de samme bøger der bruges i undervisningen. Skriv endelig hvis du ikke gider at betale fuld pr... -
HA-almen bøger til salg!
ForumindlægJeg har disse bøger til salg fra HA-almen 1. semester og 2. semester. Mathematics for economics and business af Ian Jacques 6. udgave (2009) Organizational Theory, Design And Change Af Gareth R Jones 5. udgave (2007) Valg der skaber viden - om samfundsvidenskabelige metoder af Søren V... -
Procent
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål der lyder følgende: I 2010 var resultatet før skat 3699 ( tkr) i 2011 var resultatet før skat 2266 ( tkr) Dermed er forskellen/tabet på 1433 ( tkr.) Hvis jeg skal lave det tal om til procent (1433) er det så bare 14,33% ? ( 1433/100=14,3%) Dermed er des fald på... -
Brøker
ForumindlægDav! Jeg har desværre glemt hvordan man forkorter brøker :P.. Hvis nu vi siger 175/50 hvordan forkorter man den så ned? Og må brøker gerne have komma tal på nævneren og tælleren? Og lige et til spørgsmål, hvis i ved hvordan man gør det. Kan ikke finde ud af at lave brøkstreger i word. Bru... -
Kan kunst være farlig?
ForumindlægJeg ville høre om nogle af jer har en mening om kunst kan være farlig. Jeg skal skrive en dansk stil, hvor jeg kan hente inspiration i teksten "Kan kunst være farlig" skrevet i Politikken søndag d.7 august 2011. Hvis i selv har skrevet eller har en mening om kunst kan være farlig,... -
Diskursanalyse - Hjæælp!
ForumindlægHej, jeg er i gang med at skrive SRP, og i forbindelse med at jeg skal redegøre for solidaritetsbegrebet skal jeg også lave en diskursanalyse af Lars Løkke Ramussens nytårstale i 2011. Mit problem er bare at jeg ikke rigtigt ved hvad det indebære? Altså hvilke ting skal man komme ind på? På ... -
samfundsfag eksamen c niveau
Forumindlæghej jeg har et stort problem.... jeg skal op til eksamen i morgen og har først lige fundet ud af det p.g.a ferie.... har dog til gengæld lige fået papirerne med opgaven og har ikke kunne finde den på nettet... er der nogle af jer der kender denne opgave. nogle der har den? samfundsfagC ek... -
Lån og fremtidsværdi
ForumindlægEn virksomheder optager et byggelån på 2 mio kr. den 1 januar 2011 der afdrages ikke på lånet 1. år lånet tilskrives en rente på 1% u rente pr. kvartal gør rede for at byggelånet er vokset til 2081208,02 kroner siden d. 1 januar 2012 hvordan? På forhånd tak ;o) -
Finansøkonom 6 timers eksamen
ForumindlægVille høre om der var nogen der ligger inde med finansøkonomseksamen.. altså 6 timers eksamen fra første år (jura, statistik, erhvervsøkonomi og globaløkonomi)... altså opgaver/løsninger m.v som de kan undvære. vi snakker om 2009, 2010, 2011 eller 2012 eksamen, da jeg skal bruge det til inspi... -
HA(JUR)
Forumindlæghej folkens. Jeg skriver vedr. HA(JUR) uddannelsen. Da jeg højst sandsynlig søger denne uddannelse i 2011, vil jeg gerne spørge om der er nogen, som studere denne uddannelse på AU, og som kan fortælle mig om hvilke bøger de bruger, da jeg gerne vil have et bedre og bredere indblik i studiets fago... -
Tandplejer
ForumindlægHej! Jeg kunne godt tænke mig, at uddanne mig som tandplejer. Jeg skal begynde på VUC til August 2011 da jeg mangler min 9 klasse, eftersom jeg har boet i udlandet i et par år. Mit spørgsmål er, hvad det kræver at blive tandplejer? Er en 9 klasse nok, eller skal jeg på noget HF eller andet? Hilse...
