Søgning på: matematik fp10 december 2020. Resultater: 17901 til 17920 af 33233
-
Eksamenssæt 2005
ForumindlægJeg ligger inde med eksamenssættet til matematik A-niveau fra 2005, prøven med hjælpemidler, og ville lige høre om der er en venlig person der har denne liggende og gerne vil dele den med mig? Ville være en rigtig stor hjælp.. -
Hjælp til valg af fag (HHX - SRP)
ForumindlægHej med jer derude, Hvilket fag er det godt at skrive i SRP? Jeg går på HHX og kan skrive i fagene matematik, afsætning, virksomhedsøkonomi, dansk og engelsk. -
Kom til at lave begge valgfrie opgaver
ForumindlægI dag var jeg til terminsprøve i matematik. Af de to sidste opgaver skal man vælge en af dem og løse den. Det havde jeg ikke set, så jeg løste begge... hvad sker der så? Vælger min lærer bare en af dem og retter den? -
Studieretningsprojekt 2g
ForumindlægHej.. Ville bare lige spørge om nogen har skrevet studieretningsprojekt i 2g på den nye reform? i så fald, er der nogen som har skrevet i matematik-fysik? kunne godt tænke mig at få lidt vejledning..tak på forhånd.. -
Lineære funktioner og 2 ligninger med 2 ubekendte??
ForumindlægGodmorgen, jeg forstår ikke rigtig den første opgave, nummer a!! Hvordan omskriver jeg dem så de kan puttes i et kordinatsystem? http://togk.eucnordvest.dk/matematik/afleveringer/2008_afleveringsopgave_%20med_funktioner.pdf -
Ligning for tangent
ForumindlægHej Ville gerne have hjælp til denne matematik opgave efter at have siddet med den og ikke kunne komme videre. derfor håber jeg at der er en der kan hjælpe mig med den. Tak på forhånd ps. den er vedhæftet opgaven. -
En funktion = grafer .... Hjælp mig!
ForumindlægHej Venner Jeg sidder desværre fast ved en matematik opgave, og kan ikke komme videre. Er der en velig sjæl som lige kan give en hjælpende hånd. Opgaven er vedhæftet som fil. -
MAT. HJÆLP
ForumindlægHej. Jeg går i gym, 3g. og Jeg skal muligvis op til matematik her til sommer. og ville høre om der var en som havde haft det på A niveau som kunne hjælpe mig når den tid kommer?? Er villig til betale for hjælp! -
et godt matematikprogram!
Forumindlæger igang med at skrive SRO opgave, og skal skrive en masse ligninger, brøker og grafer. er der nogen der kender et godt matematik program som man kan hente ned fra nettet eller andet? på forhånd tak (: -
link til HTX eksamens opgaver
ForumindlægHey. Er det et sted hvor man kan se tidligere år's skriftlige eksamens opgaver for A niveau i matematik? Kan i evt. stikke mig et link? Mvh. BR -
sænket skrift
ForumindlægHvis der i en opgave står: θn Hvor θ er afbøjningsvinklen og n er ordensnummeret, hvordan skal n så forstås? -er θn så det samme som θn ville være i en matematik opgave? -
variabelsammenhænge
Forumindlæghvad menes der med... gør rede for lineær sammenhæng mellem 2 variable? hvad er lineær sammenhæng mellem 2 variable? det skal bruges til mundtlig matematik eksamen. -
Intelligenser
ForumindlægHvad kan man bruge sin viden om intelligens til? F.eks i folkeskolen, kan man så lære at man skal være målrettet, da et hvert menneske har forskellige intelligenter for noget bestemt (sport, matematik, sprogelig osv,) ? -
Spørgsmål om funktioner
ForumindlægHej folkens. Jeg har nu fået en matematik projekt med nogle svære spørgsmål som skal besvares i teoriafsnittet. Jeg er i tvivl om hvordan jeg skal besvare disse spørgsmål om funktioner. Håber I kan hjælpe :). -
Optagelses prøve til STX
ForumindlægDa jeg skal til optagelses prøve i den kommende uge, er jeg meget i tvivl om mit matematik er godt nok.. Ved nogen hvor jeg kan skaffe 9kl materiale som jeg kan bruge til hjælp? Mange tak. -
Opgavesæt
ForumindlægHej. Jeg ville bare lige høre ad om der er nogle der ligger inde med sidste års opgavesæt til den skriftlige årsprøve i 2g matematik? Hvis der er nogle der har den, ville det så være muligt for jer at sende den til mig? -
Isolering af store A i sinusrelationen
ForumindlægJeg er gået i stå ved denne opgave til min matematik aflevering: Isoler A i ligningen a/sin(A)=b/sin(B), og angiv passende mellemregninger. Hjælp! -
statistik sammenligning.. Hjælp
ForumindlægHej--Jeg har brug for hjælp opgaven lyder sådan: I april 2001 blev der lavet en undersøgelse om anvendelse af lommeregnere på Stx (det almene gymnasium) og Hhx (handelsgymnasiet). Eleverne skulle blandt andet svare på følgende spørgsmål: Har din undervisning i matematik C været tilrettelagt efter... -
LOGISTISK VÆKST
ForumindlægHej SP! jeg er igang med en matematik opgave om logistisk vækst som jeg er gået helt i stå med. er der måske en derude der kan hjælpe mig med at løse den vedhæftede opgave? Tak på forhånd :-) -
Fart og hastighed
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp til at løse nogle opgaver om fart i matematik. Jeg har vedhæftet to billeder med de opgaver, jeg har svært ved. Det skal afleveres i morgen. På forhånd tak.
