Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 17921 til 17940 af 52201
-
Essay i sagprosaopstilling?
ForumindlægHej Jeg er lidt i tvivl: bør man stille essays op i sagprosaopstilling (dvs. med rubrik, underrubrik, mellemrubrikker, byline, brødtekst osv.) eller er det valgfrit? -
vernachlässigen
ForumindlægHvad betyder følgende: "Ich finde, man sollte Kinder ruhig etwas vernachlässigen" Jeg ville sige; "Jeg synes godt, at man kan forsømme sine børn en smule" ??? -
Reaktionsmekanisme for radikaldannelse
ForumindlægFørst og fremmest: Hvad er det systematiske navn for dette stof: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/67/Phosgene.png/701px-Phosgene.png ? Mit bud er dichlormethanal, evt. dichlorformaldehyd, hvad siger eksperterne? Dernæst skal jeg opskrive en mulig reaktionsmekanisme for en r... -
Fuldmagtsgiver er bundet?
ForumindlægVed Thomsens fabrik hørte en vognpark af lastbiler, som blev benyttet til udbringning af sodavand til virksomhedens kunder. Samtlige lastbiler trængte til udskiftning og Thomsen henvendte sig derfor den 20. marts 2006 til lastbilforhandler Jensen. Jensens ansatte salgschef Funder foreviste Thomse... -
skr. FYSIK A eksamen
ForumindlægHvad synes I om skr. fysik A eksamen? Mener I den var svær el. nem? -
at klage?
ForumindlægHvis man beslutter sig for at klage og den bliver taget op, er det så muligt at karakteren kan bliver vurderet lavere end til at starte med? Og hvis den kan, er det så sådan at man kan vælge mellem to karakterer? Altså i mellem den man fik før klagen og den man får efter. -
Kan man læse det første 2 semester et sted og de næste 4 et andet sted.
ForumindlægKan man læse det første 2 semester et sted og de næste 4 et andet sted. På de danske uni.??? -
Haster
ForumindlægHvilken rolle har litteraturen spillet? -
AB0
ForumindlægHvad betyder det når et spørgsmål lyder: Hvad er den genetiske baggrund for AB0-blodtypesystemet og Rhesus-blodtypesystemet? -
primær og sekundær litteratur
Forumindlæghej er der nogle af jer der kender den speciffikke forskel mellem sekundær og primær litteratur på forhånd tak :) -
Newtons
ForumindlægI mit studieretningsprojekt indgår bl.a. noget om Newtons fluxioner, men jeg har problemer med at skrive det ind, da Newton difinerer hans fluxioner som x og y med prik over, altså næsten ý. Jeg kan godt finde det pågældende tegn i work, men jeg kan ikke bruge det til at lave ligninger med i lig... -
studentereksamen 2007
ForumindlægEr der nogen der har opgavesættet fra studentereksamen 2007, eller kan huske hvilken tekst der skulle skrives en stil ud fra? (Den nye ordning, hvor der er to opgaver at vælge imellem - en enkelt tekst eller flere tekster) hilsen mette -
Afstemning af redox ligning hjælp!!
ForumindlægHej ejg har afstemt en redox reaktion nærmest 100 gange og den vil ikke gå op!! jeg har endda slutresultatet og hvordan det skal være, men jeg har bare ikke få mit resultat til at gå op længere....er der nogle der vil hjælpe ? jeg ved ikke lige hvordan jeg skal skrive den herinde men hvis... -
hvilepotentiale
Forumindlæghej. jeg ved hvad et hvilepotentiale er, men kan simpelthen ikk svare på det spørgsmål :S håber nogen kan hjælp Forklare hvordan et hvilepotentiale opretholdes i et normalt neuron. -
Bestået eller ikke bestået
ForumindlægMit problem er, at jeg har fået 02 og 02 i engelsk på B. Da de hver har vægten 0,75 bliver det til 1,5 og 1,5. Mit spørgsmål er: Har jeg bestået faget og hvordan ser man det? Ser man på karakteren før eller efter vægtningen? -
Opgaver i bogføring!!!! (EØ)
ForumindlægHej, jeg er lige begyndt på en ny uddannelse og det hele er lidt nyt for mig. Efter jeg har lavet disse små opgaver blev jeg lidt i tvivl om de var rigtige, så kan I hjælpe med at rette og selvfølgelig begrunde? Ville være en stor hjælp! Jeg håber I kan læse svarer på billederne. Tak på forhånd! -
Nogen der kan forklare mig, hvad en argumentationsanalyse helt præcist går ud på?
ForumindlægJeg skal skrive en argumentationsanalyse om en tekst vi har læst, og jeg ved ikke helt hvor jeg skal starte. Skal jeg skrive alle påstande, belæg og hjemler eller...? -
Oversætte "health claims"
ForumindlægJeg er ikke helt sikker på om det lyder så godt at oversætte "health claims" til "helbreds påstande"... jeg syntes ikke helt det giver samme mening... Er der nogen der har en god ide??? Her er en lille bid af sætningen: Since then, other health claims, supported by scientific... -
lige et spørgsmål! (læser op til prøve)
ForumindlægSidder lige her og læser op til en prøve, men er kommer lidt i tvivl med hensyn påvisningen af en eksponentielt voksende funktion. Jeg som regel altid brugt computersoftware til at lave grafer osv, til at påvise med, men hvis jeg nu skal gøre det i hånden? Jeg skal påvise vha. af et passende koor... -
HTX Karrakter beregner, passer den?
Forumindlæghttp://www.htx-info.dk/karakter/karakter.asp?eId=2200 Ja passer den? den siger at c fag vægter 1, b fag vægter 0,75, og a fag vægter 1????? Kan de passe, er det ikke c=1, b=1,5 og a=2
